Halluuuuu....
Thank you korang yang setia menunggu next episod cerita ni... Thank you support ya...
******************
Hari ni hujung minggu... Aku x merancang kemana-mana... Hanya ingin rest d rumah saja hari ini... Awal pagi bangun dr tidur aku buka apps telegram... Group VC Kaki Lancap... Pagi ni group sunyi saja... Ada beberapa CCTV setia menunggu Kaki Lancap on show...
Aku yg dalam keadaan Morning Wood, batang aku sedia minta untuk di belai... Aku pun membogelkan diri aku, dan mengambil minyak urut di laci meja sebelah katil... Aku sapu minyak urut kat batang perlahan-lahan... Melihat kaki² lancap yang on show membuatkan aku juga ingin on camera.... 1 2 3 ON!...
Layan punya layan on show, banyak juga yang DM kata wow, nice body, nice dick dan macam² lagi... Yg buat turn off bila ada yg tanya, ASAL MANA, T or B... Weiii aku dah letak kat profile, baca la 😑... Tp aku bukan jenis yg reply chat pun... Biarkan saja chat² tu lagi² yg xda gambar etc... Mana yg handsome aku reply... Ehhh...
Tiba² masuk 2 whatsapp...
"Seksi nya abg syg... Nak batang tu"...
Leonard rupanya... Dia tgk aku kat live telegram...
Whatsapp lagi 1...
"Kemain erk show live"...
Helmi plak tgk live...
Dua-dua ada kat group live tu... Aku reply kat diorang...
"x show ker?"...
Helmi reply, "Knp nak show kalau boleh dapat real"... Umpan diaa...
Leonard reply, "Nak batang abg yg real boleh"...
Ntah knp juga aku boleh sambung reply kat diorg berdua...
"Nak 3 some x?"...
Helmi reply, "👀"
Leonard reply, "wow dgn sapa abg"... Excited betul budak sorang ni...
"Jom, kejap saya ambil"... Reply ku dengan kedua-duanya...
Aku pun stopkan niat nak lancap... Off cam dan terus bersiap untuk ambil 2 budak kesayangan ni...
Sampai di Kolej, dua2 dah duduk kat ruang menunggu... Eh diorg kenal?... Jangan-jangan roomate kot diorg 2 ni?... Tanya ku sendiri...
Aku pun berhenti kat depan diorg, diorg pun berdua berdiri serentak dan aku tengok dua-dua hairan sesama sendiri... Mesti sesuatu...
Masuk dalam kereta dua-dua budak ni senyap... Kenapa plak senyap tadi kemain rancak bercerita... Aku mulakan perbualan...
"Korang 2 roomate ker"...
"Tak, bilik sebelah" Jawab Helmi... Jawapan tu mcm takut pun ada rasanya...
"Ooo... Jiran... Pernah jumpa la ni?"... Aku mula memancing...
"Pernah jer" Jawab Leonard...
"Tak hajakkkkkk, kemain nakal-nakal belakang Abg erk" seloroh ku...
Dua-dua pun ketawa bila aku berseloroh...
"Tadi kemain layan lancap, kenapa x lancap sama td?"
"Tengah layan org tu bhat show td" Jawab Helmi...
Sampai saja di rumah... Kami bertiga masuk kedalam... Aku menutup dan mengunci pintu dengan harapan tiada siapa yang menggangu pertmepuran hari ni...
Mereka berdua duduk di ruang tamu sementara aku masuk ke dapur menyediakan air... Bila aku keluar ke ruang tamu masing-masing aku tengok dua budak ni melayan phone masing-masing...
YOU ARE READING
AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANG
PovídkySetiap orang punya naluri, hati dan perasaan... Begitu juga aku, naluri songsang dah tertanam sejak kecil... Sehingga dewasa banyak benda dan perkara aku terokai dalam dunia yg dinamakan DUNIA SONGSANG ini... Dari zaman sekolah ke zaman kampus, maca...