Aku tersedar dari tidur bila mana terdengar suara erangan seseorang... Bila aku membuka mata, kelihatan Helmi menunggang batang Leonard dengan laju... Leonard yang berbaring dengan tangan dibangkat ke belakang kepala nampak seksi dengan bulu ketiak yabg x seberapa lebat tapi sedap maga memandang...
"Arghhhh, suka dear?!..." Tanya Helmi, Leonard hanya mengangguk senyum... Seksi...
"Woww free show!"... Kedua mereka terkejut dan memandang ke arahku selepas aku menyergah mereka...
Tanpa jawapan... Helmi semakin ganas menghentak batang Leonard dalam lubangnya...
"Arghhhh, fuck me harder dear... Fuck me!!!"... Erangan Helmi kuat seperti memancing aku...
Aku bangun dari baringan ku dan duduk dengan kaki yang aku buka seluasnya... Aku mainkan batang aku sehingga tegak mencanak... Aku usap lembut batang aku dan perlahan-lahan aku melancap sambil melihat aksi mereka...
Leonard kemudian meramas kedua dada Helmi yang sado itu... Sial... Sedapp tengok aksi mereka berdua...
"Syg, wanna this?"... Umpan ku kepada Helmi...
Helmi bingkas bangun dan terus naik ke sofa memasukkan batang aku kedalam lubangnya... Dengan rakusnya Helmi menghentakkan punnggungnya... Pap pap pap pap pap...
Sedap gilaa... Mudah untuk Helmi menunggang aku sebb pelincir yang diorang gunakan tadi masih ada... Leonard yang melancap batangnya sambil tangan satu di atas membuatkan aku semakin gila... Seksi gila Leonard dalam posisi macam tu...
"Syg suka syg?"... Tanya ku ke Helmi...
"Suka sangat Abg... Batang Abg besar... Fuck me!!"...
Leonard bangun dan terus ke arah belakang Helmi sambil memainkan puting Helmi...
Maka makin mengerang kuat si Helmi dikerjakan aku dan Leonard...
"Aku pun nak juga"... Leonard mematikan kerasukan Helmi menunggang aku...
Helmi seperti faham terus bangun dan duduk di tepi ku...
Leonard mengambil tempat di atas ku dan terus duduk memasukkan batang ku kedalam nya... Lubang Leonard yang sempit membuatkan aku rasa ingin terpancut...
"Nice Abg.... Besar batang Abg... Yeahhhhh".... Leonard mula menghenjut batang aku dari slow, slow, slow, dan terus laju...
"Arghhhh fuckkkk fuckkkkkkkkk fuckkk me Abg"... Eranngan Leonard membuatkan aku gila....
Helmi yang duduk di tepi aku memainkan peranan menghisap dan menggigit puting aku... Sedap gila rasanyaa... Berselang seli Helmi menghisap puting aku dan Leonard...
Leonard bangun dan memberi peluang sekali lagi untuk duduk di atas aku... What a nice game!!... Mereka berdua memegang watak utama kali ini... Aku hanya duduk membiarkan mereka yang meneruskan game ini....
Tatkala Helmi menunggang batang aku.... Tiba-tiba Leonard memasukkan batang dia kedalam lubang Helmi... Double penetration?! Wowwww... 2 batang dalam 1 lubang... 1st time aku merasa benda begini...
"Arghhhhhhhhhhhhhh" teriak Helmi kesedapan...
"Ni yang syg impi kan?"... Leonard berbisik di telinga Helmi...
"Yessss fuck me slowly... Sakitttt...." Helmi menahan kesakitan dalam kesedapan
"Tapi sedapkan sayang"... Leonard berbisik lagi....
Aku tidak berbuat apa hanya Leonard saja yang menggerakkan batangnya keluar masuk... Geselan kedua batang kami membuatkan aku tidak dapat menahan dan akhirnya aku terpancut....
"Abg tak tahan... Abang pancut!!... Arghhhhhhh!" Berdas-das pancutan aku pancut dalam lubang Helmi....
Helmi yang tidak menahan juga akhirnya meancutkan air maninya di atas perut aku... Banyak pancutannya sampai leher... Helmi yang kepenatan terus rebah di atas badan ku... Aku memeluknya untuk membiarkan Leonard meneruskan permainan.... Leonard dengan rakus semakin laju menghentak lubang Helmi... Batang aku yang masih berada didalam lubang Helmi perlahan-lahan kembali keras akibat geselan batang Helmi...
"Abg keras lagi" Tanya Leonard...
Aku hanya tersenyum menganggukkan kepala...
Leonard meneruskan keluar masuk batangnya sehingga la dia mengerang kuat...
"Arghhhhhhh fuckkkkkkk" terasa hangat air mani yang memancut di dalam lubang Helmi... Helmi mengemut lubangnya sekuat mungkin membuatkan aku terasa ingin memancut buat kali kedua kali ini.... Dan akhirnya aku memancutkan air mani aku buat kali kedua...
Serius game kali ini sangat-sangat memuaskan aku....
Kami berehat seketika dan kemudiannya mandi bersama untuk keluar makan...
Sedia untuk next game?... Tunggguuuuu....
YOU ARE READING
AKU PENSYARAH DARI DUNIA SONGSANG
Historia CortaSetiap orang punya naluri, hati dan perasaan... Begitu juga aku, naluri songsang dah tertanam sejak kecil... Sehingga dewasa banyak benda dan perkara aku terokai dalam dunia yg dinamakan DUNIA SONGSANG ini... Dari zaman sekolah ke zaman kampus, maca...