Ráno jsem se probudila nato že mě někdo hladí. Otevřela jsem oči a uviděla jsem usmívajcího Jaye. Dobré ráno milačku. Dobré schawty jak ses vyspala? Dobře a ty? Já taky tak co vstavame jo dala jsem mu pusu na rty a vyhrabala se z postele. Hele co kdyby jsme se podivaly na mojem tabletu co je noveho na magazínu jo toby šlo řek Jay vytahl z mojeho kufru tablet a zapl wifi najel na dizney magazin a co tam nevidim.
SLAVNY POPOVI SPĚVAK JUSTIN BIEBER SE ZAMILOVAL CHODÍ Z OBIČEJNOU HOLKOU KTERÁ SE PŘEDTĚHOVALA Z ČR DO LA. TEŤ JE JUSTIN SE SVOU PŘITELKIŇI V ČESKÉ REPUBLICE A UŽIVAJI SI VOLNO. HODNĚ ŠTĚSTÍ A AŤ VÁM TO CO NEJDYL VÝDRŽI. Čumela jsem na to s otevřenou pusou dobré dvě minuty. Zavři tu pusu nebo ti tam vleti moucha řekl Jay. Zavřela jsem pusu a pokroutila jsem nadtím hlavou. Zvedla jsem se z postele. Oblíkla jsem si čisté spodní prádlo nato černé teplaky a hněde třičko s krátkim rukavem a čisté ponožky sešla jsem dolů a zamkla jsem se v koupelně. Rozčesala jsem si vlasy a sepla je do culíku umila jsem si oči a navoněla jsem se a vyšla z koupelny. Vzala jsem si papuče a vyšla ven. Venku seděla babička z klukama. Dobré ráno řekla jsem jim dobré ráno oplatily mí pozdrav. Sedla jsem si ke stolu a začala si chystat sňidani
Z POHLEDU TŘETÍ OSOBY:
Celý den uběhl docela rychle. Všichni šli po sňidani na prochazku. Teta z Any pak uvařily oběd a pak hrály různé hry. Večer jsme opekaly parky v krbu a povidaly si. Všimla jsem si že strejda z Jayem si hodně rozumi coš sem byla hodně ráda. Kolem 10 večer jsme všichni ulehly do postele.
O TÝDEN POZDĚJI:
Týden uběhl docela rychle. Chodily jsme na procházky a jezďily na různe vylety. Juse pár holek poznalo i mě a hodně mě potěšilo když se semnou chtěly i vyfotit a podpis. No zpět do přitomnosti. Zrovna jsem si dobalila kufr a vzala si ho když sem chtěla otevřit dveře tak to zamě udělal Justin. Schawty co jsem řikal o nošeni těžkich věci? Podival se na mě zamračeně. No jo ale nejsem těhotna ani nemocna. Ale stejnak ti to vemu. Děkuji dala jsem mu pusu na ličko. A šla jsem se rozloučit. Sešla jsem schody dolů kde stál strejda. Otočil se namě a usmál se namě. Dovnitř vešla teta, ahoj teto řekla jsem a objala ji. Ahoj doufam že se brzo uviďime řekla jo to já taky, vyšla jsem ven a chtěla se rozloučit z ostatnimi ale strejda mě zastavil, a co já jako jsem nějaki vzduch. Podival se namě zamračeně, oh promiň šla jsem k němu a objala sem ho a dala mu pusu na ličko to už je lepší. Rozloučila jsem se i ze zbytkem roďinky. A vtom přišel Jay, tak vše je v kufru můžem vyrazit. Jo jo řekla jsem mu i on se sevšemi rozloučil a došly jsme k auta a otevřela jsem si dveře. Tak ahoj zas někdy se určitě uvidíme. Snad brzy nasedla jsem do auta a zavřela jsem dveře. Jay nastartoval a pomalu jsme odjižděly ještě jsem jim zamavala naposledy a už jsem jen vyděla přirodu no a osm hodin cesty máme ještě předsebou.