Je kolem půl pate a my dorazily k babičce. Vystoupila jsem a šla na stranu kde sedi Jaxon otevřela jsem dveře a on se zrovna probouzel. Dobré odpoledne jak ses vyspal. Docela dobře. Usmal se namě, tak vysedat jsme tady. Super seskočil ze sedačky a vylezl ven je tvoje babička má psa? Jo jmenuje se Argo a je strašně přitulny. Můžu si ho pohladit jo utikej. Jax odběhl za Argem a já mezitim vyhodila kelimky a papiry. Zamkla jsem auto a šla za Jaxem došla jsem na zahradu a co neviďim Argo a Jax spolu běhaj po zahradě a Jax hazi Argovi mič. Jaxone dem dovnitř? Jo už běžim doběhl kemě chytla jsem ho za ruku a šli jsme ke dveřim zazvonila jsem a zachvili mi otevřela babička. Ahojte tak jste dorazily Jaxon mě stydlivě objal. Ahoj jo zvládli jsme to, pojďte dál vešli jsme dovňitř kde jsme si sundaly boty a mikiny a šli do kuchině. Ahojte řekla jsem babičce ale tentokrát druhé a taťkoví a jeho přitelkiňi Renči ahoj tak jste nakonec dorazily z Los Angeles jojo a tohle je Justinuv braška Jaxon Bieber. Ahoj řekli všichni posaďila jsem se na židly a Jaxe si vzala na nohy do kuchině vlezla babička. Kam se chystate zeptala jsem se jdeme k tetě opekat parky jdete snami teta řikala že jestly dneska přijedete tak se máte stavit. Jo klidně řekla jsem Jax si bude určitě rozumět z Mišou sou skoro stejně staři doufam. Dala jsem Jaxe na zem a řekla jsem až se de obut. Tak jsme připraveni vyražime? Zeptala se babička jo obuly jsme si boty a oblékly mikiny a vyrazily k tetě. Po cestě mě Jax držel za ruku aby se nestratil. Dorazily jsme k tetě z Jaxem na rukach. Na zahradě už seděli všichni a ťim všichni myslim tetu strejdu a bratrance. Ahoj řekla jsem z Renčou a taťkou protože babička musela z druhou babičkou na wc. Ahoj tak jste dorazily, jo bylo to v klidy žadne zacpy. Aha jo teto strejdo a kluci tohle je Justinuv braška Jaxon Bieber, ahoj řekli Jaxovi. Ahoj řekl potichu posadila jsem se na lavičku a Jaxe si posaďila na nohy. Strejda opékal parky v krbu a kluci si hraly. Najednou se u mě a Jaxe oběvil Míša, Jaxo deš si semnou hrát zeptal se Miša. Jo du Jax slezl a šel za Mišou. Sem ráda že si rozumi. Jo to jo. Teto pomohla bys mi vybrat svatebni šaty a ostatní věci. Jo ráda.
DRUHÝ DEN RÁNO
Ráno jsem se probudila a otočila se na druhou stranu vedle mě ležel Jaxon ještě spal tak jsem ho nechala a potichu vylezla z postele. Převlekla jsem se do černých ryfli a bileho trička. Vešla jsem do koupelny kde jsem si rozčesala vlasy a nechala je rozpuštěne. Umila jsem si oči a dala si naně fialové stiny a černou řasenku a navoněla jsem se. Vešla jsem do pokoje a Jax už seděl na postely a mnul si oči. Dobré ráno, dobré řekl Jax tak co vstavame ospalče? Jo zatim co se on oblikal já napsala Justinovi sms
Pro: Justin - Dobré ráno zlato jak ses vyspal? My z Jaxem jsme pravě vstaly. Chibiž nám miluji tě. Anežka a Jaxon. Odeslano. Tak jsem hotovi řekl Jax a usmal se si šikula tak jdem na sňidani jo. Jo už mám hlad skočil na mě. Společně jsme sešly dolů kde seděla babička z druhou babičkou. Dobré ráno řekla jsem s Jaxem. Dobré ráno řekly obě najedno. Posaďila jsem se na židly a na druhou jsem posaďila Jaxe.
Po sňidaňi jsme šly si sednout do obivaku kde se Jax díval na pohadky. Najednou mi pipla sms. Byla od Justina. Dobré ráno lasko taky mi chibiž miluji tě a pozdrav Jaxe Justin. Jaxi otočila jsem se k němu, hm řekl a podival se na mě mám tě pozdravit od Juse. Jojo. Divaly jsme se dál ale pak mi začal zvoňit mobyl na dysplei svitilo Teta Alča.
Já: Ahoj teto co potřebuješ
Teta: Ahoj Any volám protože mě tady pořad otravuje Míša že chce aby tady přišel Jax
Já: jo klidně může a sjela by si semnou do svatebniho salonu vybrat si šaty?
Teta: jo klidně kluci tu budou mit panskou jizdu
Já: jo to jo tak zachvili jsme tam
Z POHLEDU TŘETI OSOBY:
Anežka odvezla Jaxona k tetě ten byl nadšený že může zase blbnout z klukama. Any z tetou dorazily do svatebniho salonu kde si vybrala bile šaty z ružovim nadechem a prstinky vybraly zlate.
Z POHLEDU JUSTINA
Dobře a teť budu potřebovat vaše celé jmeno, jmeno vaši snoubenky a datum narozeni vás obou a svědky. Takže Justin Drew Bieber 1.3.1994 a svědek Alfredo Flores dobře a teť vaše snoubenka jo Anežka Buchwaldková 15.10.1999 a svědek Ema Wagner dobře to by bylo vše děkuji. Dobře děkuji moc naschledanou. Bylo mi potěšeňim pane Bieber. Mě taky naschledanou. Vyšel jsem z restaurace a zastavil si taxi takže povedlo se mi sehnat datum na 6.6 v 10 hodin a pak jedeme do restaura. Svatebni cestu jsem vybral Bahamy. Přijel jsem na hotel a šel na recepci. Dobrý den mohla by ste mi zamluvit letenku do České Republiky? Ano poďivám se nejbliši let letí za hodinu a půl. Dobře zamluvite mi to prosím na jméno Bieber? Ano hned to bude. Děkuji naschle. Vyjel jsem vytahem nahoru kde mám svuj pokoj a zabalil jsem si věci řikal jsem sice že tu budu tři dny ale stihl jsem to dřiv.
............
Pravě jsem nasedl do svěho soukromeho letadla a dlouhy let je předemnou.
Z POHLEDU ANY
Právě jsem dorazila z Jaxem domů k babičce. Po schodech jsem vyšla nahoru kde jsem si šaty dala do kufru a prstinky dala do kabelky. Sešla jsem schody dolů. A poďivala se na hodiny byly 4 to jsme tam byly docela dlouho. Chtěla jsem jit do obyvaku ale někdo zazvonil šla jsem ke dveřim a nasledně je otevřela. Za dveřmi stál Jay z modrimi růžemi. Ahoj lasko stihl jsem to dřiv vše zařidit abych mohl byt stebou, ahoj milačku chyběl si mi ty mě taky vtahl mě do oběti stály jsme tam tak pět minut ty jsou pro tebe vím že máš ráda modré růže. Děkuji. Dala jsem kitky do vazi a šla za Justinem. Omotala jsem si ruce kolem jeho krku a polibila ho na rty. Jay si mě přitahl víc k sobě jednu ruku dál na můj bok a druhou na ličko libaly jsme se tak deset minut. Když nám došel kislik opřely jsme si čela o sebe. Tak co jste tady dělaly zeptal se Jay, no když jsme dorazily tak Jax si šel pohlaďit Arga to je ten co mě pořad otravoval a lizal zeptal se Jay jo to je on. Pak jsme šli za babičkou přivitat se. Pak jsme byly u tety opekat parky a dalši den sem s tetou vybirala šaty a prstinky zatim co jsme vybirali tak Jax byl ze strejdou a klukama na zahradě. Ukážeš mi ty šaty prosím. Nemužu to pak přinaši smůlu řekla jsem. Škoda du se přivitat s ostatnimi řekl Jay a zmizel za dveřmi. Babi půjdem na zahradu zeptala jsem se, jo teť jsem se chtěla zeptat a budem opékat hermelin? Jo mám jich tam dost a dala bys mi hadru ať utřu stůl a lavice? Em jo babička mi podala hadr vešla jsem na zahradu a začala utirat stul vyhoda je že nejde tady moc vydět takže je malo pravdě podobne aby onas bylo napsane nějaké kraviny.
Po večeři na zahradě jsme pouklizely a pustili Arga. Ještě chvílí jsme seděli na zahradě. Jo a když jste tady všichni tak vám chci něco dat řekl Justin a vešel do baraku zachvili se vratil ze svatebnimi oznamenim. Podal je všem, divaly se na to jak by nikdy nevyděly svatebni oznameni. Paní tak to gratuluji to už je aňi ne za dva dny protože dneska je 4.6. no a pravě proto bychom vám chtěli řict že ta svadba je v Pařiži tak jestly byste se dokázaly dneska ještě zbalit už sem volal i Metlikum ti ze všim souhlasily a byly nadčeni a na zitra jsem si zamluvil dva soukrome letadla které jsou moje a budou na letišti zitra v devět hodin ráno. Dořekl Jay. Dobře řekly všichni.
Z POHLEDU JAYE:
Ze všim souhlasily což sem hodně rád