SVATEBNÍ CESTA BAHAMY

28 0 0
                                    

Právě jsme dorazily autem před malou dřevěnou chatku u moře. Jay vystoupil a oběhl auto a otevřel mi dveře vystoupila jsem a porozhledla se. Paní je to tady nadherné jo je a nejlepší je natom že budem tady stravit týden sami jen my dva paní Bieber usmal se a věnoval mí jemny polibek na rty. Jdem dovnitř zeptal se jo jdem propletl si semnou prsty a společně jsme šli až ke dveřim kde si mě najednou vzal Jay do naruče. Jay neblazni jsem těžká vipiskla jsem, ne nejsi a to nevíš že svoji ženu kterou si muž veme tak ji musí na svatebni cestě když vejdou tak ji musí přenest přes prach dveří pry to pak přinaši štěsti. Aha na druhé straně prahu mě položil na zem šla jsem pomalu po celé chatce byla nadherna celá dřevěná a docela velká když jsem došla až k velké manželské postely Jay zrovna dával na zem poslední kufr otočil se namě celim tělem a přešel kemě omotal si ruce kolem mého pasu. Libi se ti tady zeptal se mě a začal mi dávat jemné polibky na krk je to tady nadherné řekla jsem mu a otočila se kněmu využil toho a položil svoje rty na ty me libaly jsme se něžně pomalim krokem jsme se dostaly až k postely na kterou mě něžně položil. Začal mi okusovat a sat krk dala jsem hlavu na jednu stranu aby měl lepši přistup jednu ruku mí dal pod zada kde mi rozepl šaty a ve předu mi odepl pasek pomalu mi sundal šaty a potprsenku začal si hrát z mimi bradavkami a pak si začal dělat vlhchkou cestičku až k me kamaradce kde mí sundal kalhotky naoplatku jsem mu sundala tričko a kalhoty najednou jsem v sobě ucitila jeho prs pak druhý a třetí zachvili jsem citila že to namě jde a zachvili jsem se i udělala. Přetočila jsem nás a začala si dělat svou práci sundala jsem mu boxerky a začala jsem po jeho kamaradovy jezďit rukou nahoru a dolů a pak jsem si ho strčila do úst přidala jsem i zuby po chvilce jsem měla v puse tu znamou tekutinu spolkla jsem to sedla jsem si na Jaye pomalu do mě vnikl pomahal mí se zvedat nahoru a dolů pak si mě Jay dál podsebe a znovu domě vnikl pohyboval se vemě rychle a naposledni přiraz jsme se oba udělali. Svalil se vedle mě celi spoceny přikryla jsem nás dekou omotal si ruku kolem mého pasu. Dobrou lasko. Dobrou řekla jsem a upadla jsem do řiše snů.
Z POHLEDU JAYE
Ráno jsem se probudil dřiv než moje princezna zvedl jsem se z postele a šel do kuchině kde jsem nám udělal livance z javorovim sirupem a nahoru jsem udělal z čokolady srďičko nevím co bych bez ňi dělal kdych ji straťil asi bych skočil pod vlak ještě jsem nalil do skleňiček pomerančovi džus a z tackem jsem šel do ložnice. Položil jsem ho na kraj postele a začal ji dávat malé pusinky nejďřiv na čelo pak na nos a posledni na rty. Zašklebila se a pomalu otevřela oči. Dobré ráno milačku a posaďila se na postely dobré zlatičko daš si livance? Zeptal jsem se. Ráda oblizla si rty. Posaďil jsem se vedle ňi a začaly jsme se společně krmit spoměl jsem si na náši svadbu jak jsme se společně jako novomanželé krmily. Co kdyby jsme po sňidaňi šli se projít do města? Zeptal jsem se. Hm k
Jsem pro řekla s plnou pusou zasmál jsem se nad jejím mluveňim a dál se krmily. Po sňidaňi. Jsme se prošli do města kde jsme každému něco koupily. Momentalně se prochazime po pláži a povidame si. Lasko co by si řikala na to že by jsme bydlely v česku chtěl bych překvapit svoje beliebers určo by byly raďi že mě budou potkávat. Koupil bych si tady studio a Skot souhlasil že se taky tady rád přestěhuje i zbytek roďiny a kamaraďi aby jsme byly spolu všichni. No je to dobrý nápad když tu budež šťastný tak proč ne řekla. Miluji ji.
Z POHLEDU TŘETÍ OSOBY
Justin a Anežka spolu travily ještě týden spolu na libankach a poslední den před odjezdem spět domů se dozvěděly že Anežka je těhotná a že je ve čtvrtem týdnu těhotenství Justin je natěšeny a nemůže se dočkat až se miminko naroďi. Mezitím co oňi dva si uživali na Bahamach roďina je stěhovala do krásného roďiného domku z velkou zahradou a bazenem a tranpolinou a klouzačkou atd. Justin jeďiny otom věděl mělo to být překvapeni které ji měl Jay řict na libankach. Justinovi mělo začit i Believe tour ale on ho zrušil chce koncertovat po české republice a vydat novou pisňičku

SNY SE PLNI<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat