Z POHLEDU ANY
Právě jsme přistaly na leťišti v Ostravě. Vystoupily jsme z letadla a společně šli do haly kde jsme si vzaly svá zavazadla. Ještě nevím jak to oznámíme roďině že čekáme miminko od te doby
co jsem řekla Justinovi že jsem těhotná mluví z miminkem každý večer a nenechá mě nosit těžké věci taky se dohadujem co to bude jestly holka nebo kluk. Dneska chtěl Jay udělat i koncert pro české beliebers domluvil to ze Skotrem a ten to vše zařiďil mezi tím co já pojedu na ultrazvuk tak Jay bude skoušet na večerní koncert. Hned jak se beliebers dozvěděly že tady bude koncert a že to není ftip tak vstupenky byly vyprodane aňi ne do pěti minut. Momentálně seďim v autě a hlavu mám na Justinovich nohach. Lasko a to nemužu jet stebou na ultrazvuk a pak skoušet zakňučel Jay. Ne, viš že si skoro půl roku nespival a některé české beliebers tě na živo uviďi poprvé. No dobře ale zavoláš mí hned jak se něco dozviš dobře. Ano tati řekla jsem děckim hlasem. Nechtoho nejsem tvůj táta ale manžel řekl vážně ale cukaly mu koutky pokroutila jsem nadtim očima. A sedla si normalně.
............
Pravě jsem zaparkovala před ginekologii a vystoupila z auta zamkla jsem ho na dálkové ovládání a kliče dala do kabelky rychle jsem příběhla do budovy protože zamnou už byly paparazzi debylove řekla jsem si v duchu. Zaklepala jsem na dveře mám štěsti že tu nikdo neňi. Za chvili mi otevřela mladá sestra. Dobrý den paní Bieber už na vás čekame pojďte dál. Dobry den děkuji. Lehla jsem si na lehatko a vytahla si třičko. Doktorka mí dala na břicho gel a začala mí tam jezďit nějakim přistrijem( nevím jak se to jmenuje) tak miminko je v pořadku a chcete vědět pohlaví? Je to zazrak že to jde zistit většinou to nejde takhle brzy řekla mí doktorka. Ano chci řekla jsem šťastně. Takže to bude chlapeček řekla. Nemohla jsem tomu uvěřit my čekame chlapečka. Děkuji tak za měsic zase přijďte na kontrolu a davejte na sebe pozor řekla mí s úsměvem. Děkuji naschledanou. Naschle. Došla jsem až k autu a nasedla. Výtahla jsem z kabelky mobyl a v kontaktech si našla Justina. Chvíli to zvoňilo a pak se mi ozval jeho krásný hlas. Ahoj schawty tak jak si dopadla řekl nedočkavě. No malí Bieber se má krasně a je zdraví usmala jsem se a pohlaďila jsem si bříško. Počkat co řekl zaskočeny Jay my budem mít chlapečka řekl překvapeně. No už to tak bude Jay řekla jsem šťastně si dokonala. Jay za chvílinku jsem u tebe ještě skoušiš zeptala jsem se. Jo teprve budu dohraval jsem poslední piseň. Aha tak za deset minut jsem utebe. Ok.
Zaparkovala jsem před halou kde staly belieberky. Vystoupila jsem a vešla do haly. Ahoj Any konečně si tady já se už nuďim řekl Fredo. Ahoj Alfredo řekla jsem natěšeně a skočila mu do naruče. Hohohou bacha na prcka zlato. Jak se máš Fredo. Já ujde to. Hele Justinove holky jsou už v hale slišiš to. Jo slišim jdu je pozdravit. Oka řekl vysmaty Fredo. Ahoj lasko slišela jsem za sebou. Ahoj milačku řekla jsem s usměvem pravě jdu pozdravit tvoje holky než budež hotovi. Aha dál mí jemny polibek na rty a na břicho. Bieber kde si máš ještě skoušet řekl Lil naštvaně. No jo to se nemůžu aňi přivitat ze svoji schawty. Řekl unuděně Jay. Jo ale uš pojď. Tak já jdu za beliebers. Dobře. Došla jsem až k podiu a sedla si na okraj. Ahojte holky řekla jsem s usměvem. Je ahoj kde je Justin překřikovaly se holky. Justin ještě skouši a musí se oblect na koncert aby se vám libil. Všechny holky se zasmaly. Tak než Jay se připravi tak se mě můžete ptát na různé otázky. Jo zakřičely holky. Tak fajn první otazečka zeptala jsem se. Jaké to je být manželkou slavného spěvaka zeptala se malá brunetka. No není to zrovna jednoduche jenom co otevřete dveře tak vás začnou foťit paparazzi a ptaj se na různé kraviny a stejnak co jim řeknete tak napišou něco úplně jiniho Musite si dávat pozor jak vypadate a tak různě odpověděla jsem. Aha a nakupuje rád Justin zeptala se holka tak v mém věku z rezavimi vlasy a štihlou postavou. No ten kdo jde sňim nakupovat tak ten to má spíš za trest skoro hoďinu si vybira jedny boty odpověděla jsem ji. Má Justin hodně oblečení doma zeptala se dalši. Ano má aňi já nechápu jak může mít tolik oblečeni a to si ještě dokupuje. Pije Justin alkohol a opiji se. Zeptala se dalši slečna. Ne to ne občas si zajde do klubu ale jinak ne. Holky se zasmaly a to aňi nevím proč najednou se kolem mého pásu omotaly ruce. Od leknutí jsem nadskočila ale když jsem uviděla potetovanou ruku tak jsem se uklidňila byl to Jay. Lasko lekla jsem se jednou stebe dostanu infarkt. Promiň schawty. Tak co holky začneme z koncertem zeptal se Jay joooo zakřičely holky. Tak jo a řekla vám Anežka že čekáme malého sexi Biebera jo a určo bude stejný narcis a stejně sexi jako ty dodala jsem. Tak sexi určitě ale já nejsem narcis a on taky nebude řekl jojo určitě. Gratulujeme, děkujem tak já jdu k holkam a ty mužeš začit dala jsem mu pusu na rty aww ozvalo. Seskočila jsem dolů a postavila se vedle holek. Hele víš že nemáš skákat zvišil hlas no jo.
Je půlka one less lonely girl a já začinam vybirat ollg. Najednou mi padla do oka jedna malá holka byla rostomilá mačkala se mezi ostatnimi holkami takže skoro ňic neviděla měla hněde vlasy a hněde oči a štihlou postavu. Dostala jsem se až kni otočila se na mě a já se ji zeptala jestly chce být one less lonely girl. Začala přikivovat všimla jsem si že i plače vzala jsem ji za ruku a společně došly až k zakulisi. Neplač řekla jsem ji s úsměvem víš že Jay nemá rád když někdo plače. Přikivla utřela jsem ji slzy a ona se namě usmala. Jak se jmenuješ zeptala jsem se. Angela máš krásné jmeno. Děkuji, víš že jsem ráda že má Justin zrovna tebe za manželku si krásná až budu dospěla chci vypadát jako ty. To co řekla mě dojalo nečekala jsem to. Děkuji a aspoň nejsi jako Selena která ho měla jen pro peníze. Víš já jsem taky belieberka řekla jsem jí. Věděla jsem to. Tak je čas zlatičko užij si to a popostrčila jsem jí ( já vim ďivny slovo :-D)
____________
Po koncertě jsme si vykládala z Bieber týmem než se Jay osprchuje a obleče. Nebude vám vaďit když vám ji pro dnešek ukradnu zeptal se za mimi zadami Jay. Vaďi mí si chceme ještě povidat řekl Ryan. Ne já už vážně pojedu jsem už docela unavená. Řekla jsem tak dobře. Tak zitra ve studiu Any jojo. Vstala jsem a propletla si sňim prsty. A společně šli k autu.Z POHLEDU JUSTINA
Žarlil jsem na ňi kluci ji skoro sflikali pohledem. Bože co já to mám za kámoše. Zaparkoval jsem a vystoupil chtěl jsem otevřit i moji schawty ale sťihla to zamě. Potvora jedna. Objal jsem jí kolem pásu a šli do našeho nového baráku. Prohledly jsme si celi barák byl úžasný a když jsem se poďival na Any tak jsem se nemusel aňi ptát. Vešel jsem do náši ložnice a ze skřině si vytahl pižamove kalhoty a čisté boxerky. Zalezl jsem do náši koupelny kde jsem se sflekl a oblečeni dál do koše na prani. Vlezl jsem do sprchovaciho koutu a nechal na sebe dopadat kapky teple vody. Namidlil jsem si tělo a vlasy a pořadně si ze sebe všechnu pěnu smil. Když tak uvažuji tak mám vše co jsem si přál milujci manželku čekáme maleho sexi Biebera. A úžasnou roďinu. A super kamoše kteří raďi pomužou. Vylezl jsem ze sprchy a kolem pasu si omotal ručník. Vyčisťil jsem si zuby. A vešel jsem do ložnice. Kde jsem si oblékl čisté boxerky a kalhoty na spaňi. Moje schawty už ležela v pižmu v postely a něco dělala na telefonu a přitom si hlaďila břiško. Lehnul jsem si vedle ňi a odhrnul ji tričko a začal si povidat víte skim. Jak se bude jmenovat zeptal jsem se. No napadlo mě co třeba James nebo Ryan řekla hm.. Přemišlel jsem. No mě se líbí spíš James to jmeno skoro ňikdo nemá. Tak jo. James Bieber. Dobrou honey dál jsem jí něžný polibek na rty. A omotal si ruku kolem jejího pasu. Dobrou Justine.