PAŘIŽ

30 1 0
                                    

Z POHLEDU JUSTINA:
Je to už půl roků co jsme spolu ne ještě jsme se nevzaly ale mám pro Any překvapeni ale ona se to nesmi dozvědět. Letím na tři dny do Pařiže kde zamluvím kostel na určity datum což jsme se z Any domluvily že se vezmem 6.6 protože oba máme radi čislo šest a dneska je 30.5. 2014 takže doufam že bude volny termín na šesteho šesty pak zajedu do jedne restaurace tam to taky zamluvim. Ja se postaram o oblek a boty a dortu nemyslete si že kluci neuměj vybirat dorty já to umim. A pozvánky jelikož Any nic netuší takže naní zbydou prstinky a šaty z botami a kytka a seznam hostu sepišem spolu.
Ráno jsem se probudil na slunečni paprsky které mi svitily do oči. Pomalu jsem otevřel oči a uviděl moji princeznu jak sladce spí na druhé straně vzal jsem si mobyl a zamluvil jsem si letenku do Pařiže. Bude mi chibět moje zlatičko. Nějak moc mi přirostla k srdci a teť bude těši ji nevidět tři dny ale už se těšim jak bude nosit moje přijmeni Anežka Bieber.  Přitulil jsem se kni a začal ji dávat malé pusinky na rameno a na ličko čelo a na rty bože jak mě budou chybě její rty a hlavně ona celá. Pomalu otevřela oči a usmála se namě. Jak dlouho už nespíš lasko zeptala se asi deset minut. Lasko musím ti něco řict. Copak zeptala se, musím na tři dny odletět do Pařiže, proč zeptala se mě smutně. To je překvapeni protebe proto tam letím. To budu tři dny bez tebe. Bolelo to ji tak vidět jak je utrapena. Ale musime to výdržet bez sebe. Slibuji že ti budu každý den volat psat a myslet na tebe. Slibuješ řekla smutně jo slibuji lehl jsem si nadni a přisal se ji na rty, chci tě. Sem jenom tvoje usmala se mi na rty ale nechci předehru řekla a myslíš že já jo sundal jsem ji kalhoty stejně tak jako ja sobě. Rychle jsem do ni vnikl prohla se v zadech a zavzdychala. Pohyboval jsem se vni nejprve pomalu a pak jsem přiražel rychleji a rychleji. Zachvili jsem se udělal doni ještě jsem se vni chvili pohyboval a zachvili se udělala i ona
PO DVOU HODINACH
Miluji tě řekla mi a objala mě taky tě miluju silně jsem ji tiskl ve své naruči budež mi chibět řekl jsem ty mě taky broučku. Musím jit naposled jsem ji dal pusu na čelo a na rty a vyjel na letiště. Na letišti jsem odevzdal zavazadla a nasedl do mého soukromeho letadla
Z POHLEDU Anežky
Odjel aňi ne před půl hoďinou a mě už děsně chibi. Najednou mi začal zvoňit mobyl. Na dysplei svitilo Justinek:) přejela jsem prstem po dysplei a hovor přijala. Ahoj koťatko řekl Jay. Ahoj zlatičko jak se máš? Zeptala jsem se ho, nuďim se chibiž mi tady broučku. Ty mě taky chibiš  hm v Pařiži mám přistat za hodně dlouhou dobu co zatim sepsat seznam hostu zeptal se. Jo klidně řekla jsem. Počkej zaběhnu si jen pro papir a tušku hned sem tu řekla jsem a zaběhla si pro blog sice jsem řikala papir ale nakonec jsem si vybrala blog jsem tu. Ja si tu zatu dobu sepsal pár lidi nebo spiš připsal protože nějaki ten seznam sem už psal aha a koho máš. Hele nejdem na skipe tam tě můžu aspoň vydět. Jo hned to bude vypla jsem hovor a zaběhla si pro noťas zapla jsem si ho a zachvili se mi oběvilo že Justin Bieber je online. Dala jsem video hovor po chvili se mi po celé obrazovce oběvil vysmaty Jay. Tak konečně tě tady mám to je lepši. Takže mám tu napsanou svou roďinu a kamarady tety a babičky. Jo ja to mám stejné řekla jsem a svědci. Alfredo řekl Jay já Emu. Ok jinak ty máš nastarosti svatebni šaty prstinky kytku a boty to je vše. A ostatni zařiďim jak přijedu teť tu mám hodně práce v Pařiži. A nemáš toho hodně řekla jsem ne nemám neboj. No budu ti věřit usmala jsem se naněj. Povidaly jsme si tak dvě hodiny pak už oznamily že Jay přistava v Pařiži. Momentalně sedim na na noťasu a odpovidam pár belieberkam. Najednou mi začne zvoňit telefon. Nahnula jsem se proněj volá Pati. Ahoj Pati copak potřebuješ zeptala jsem se. Ahoj Any mě je to trapne ale mohla bysmi tak na tři dny pohlidat Jaxona. Jo ráda a nemusíš se ciťit trapně ja ráda hlidam děti. Děkuju řekla Pati nemáš zač Pati nebude ti vaďit když vemu Jaxa do česka. Já sem dlouho neviděla roďinu a taky moje teta se už vdavala takže mi slibila že mi pomůže z vyběrem šatu a z ostatnimi věcmi. Vy se budete brat řekla Pati překvapeně no už to tak bude řekla jsem ze smichem tak to gratuluji sem ráda že můj syn si bere tak užasnou holku jako si ty. Děkuji. Tak za dvě hoďki sem pro Jaxa. Jo a děkuji moc nemaš zač tak zatim ahoj ahoj řekla jsem. Ještě jsem zavolala babičce že přijedu ale ne sama že budu mit Jaxe. Nevadilo ji to. Zaběhla jsem nahoru kde jsem si zabalila pár věci do Haviřova. Seběhla jsem schody dolů ale nebyla bych to já kdybych se na poslednim nenatahla. Do psí řiti zaklela jsem obula jsem si boty. A šla k autu dala jsem si kufr do kufru a nasedla jsem a vyjela k Pati. Zastavila jsem na přijezdove cestě a vystoupila jsem z auta. Zamkla ho a šla ke dveřim zaklepala jsem a zachvili mi otevřela Pati. Ahoj řekla jsem, ahoj poď dál Jaxon si zašel ještě pro plišaky. Dobře. Potom co jsem dotelefonovala z tebou tak mi volal Jay že přistal v Pařiži a teť jede na hotel. Já vím mluvily jsme už spolu. Zachvili se ozval dupot po schodech připomina mi to Justina. Ahoj teto Any skočil na mě Jax, ahoj zlatičko tak co pojedem. Jo, dala jsem ho dolů a on si obul boty. Vzala jsem si od Pati kufr a ona mi mezitim dala sedačku do auta. Dala jsem kufr do auta a posadila Jaxa do sedačky. Tak ahoj Pati měj se zlatičko a davej mi pozor na Jaxe, jo dám neboj. Pati se rozloučila z Jaxem a já nasedla do auta, tak co jedem zeptala jsem se ho. Jo, nastartovala jsem a vyjela směr česka republika. Teto řekl Jaxon ano zeptala jsem se zavolame braškovi prosím. Jo klidně vytočila jsem na mobylu Jaye a mobyl dala na palubni desku. Ahoj lasko copak se děje. Ahoj braško řekl Jaxa je ahoj copak dělaš s Any. Teta mě hlída protože mamka z taťkou a Jazy jedou pryč protože má Jazy ve Francii ze svoji skupinou vystoypeňi a mě to nebaví a nechtěl sem jet aji proto protože sem chtěl byt z tetou řekl Jay aha a co dělate jedeme do česka konečně uvidím novou zem usmal se Jaxa vy jedete do česka jo. Protože moje teta se už vdavala tak mi pomůže z vyběrem šatů a dalšich věci. Dobře hele já už musím končit jdu zařizovat věci večer ti zavolám jo. Ok miluju tě já tebe taky měj se šampione. Ahoj řekl Jax ahoj zlatičko. A zavěsil.

SNY SE PLNI<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat