KALIFORNIE

15 0 0
                                    

STÁLE Z POHLEDU ANY
Ráno jsem se probudila na Jamesuv pláč. Je to strašně hodné mimčo za celou noc aňi jednou nezaplakal. Došla jsem k postilce kterou mame unás v ložmici a vzala si Jamese na ruce. Podival se namě svimi hnědimi kukadlami a přestal plakát. Nakojila jsem ho a přebalila. Oblékla jsem ho do modrého bodyčka a modrých kalhot. A nakonec ponožky. Zase jsem si ho dala do naruče a položila ho nachvili do postilky. Sflékla jsem si pižamo a oblkékla si čisté spodní pradlo a nato černé ryfle a černé tričko z kratkim rukávém. Vešla jsem do koupelny kde jsem si rozčesala vlasy a zapletla si je do copu. Lehce jsem se naličila. A navoněla. Vešla jsem spět do pokoje a začala balit věci protože jedeme za Justinovimi prarodiči. Zbalila jsem Justinovi věci, Jamese a moje do hoďinky. Jsem to měla hotové. Vzala jsem Jamiho a sešla schody dolů. Kde jsem ho dala do postilky kterou máme v obivaku. A šla dělat pro mě a Justina sňidaňi. Udělala jsem vafle z marmeladou a nahoru dala šlehačku a ovoce. Zachvili jsem slišela dupot po schodech. Dobré ráno schawty řekl Jay když vešel do kuchině. Dobré lasko. Na stole máš sňidaňi. Děkuji dál mi pusu na tvář a šel sňidat.
Z POHLEDU JAYE :-)
Po sňidaňi jsem naložil kufry do auta i z kočárkem. Any můžeme jet zakřičel jsem přes celi dům. Jo už jdeme. Zachvili přišla i z Jamesem v autosedačce. Obula si bílé supry. Vzal jsem Jamiho a připoutal ho v autě. Oba jsme nasedly do auta a vyrazily na cestu. Po cestě jsem ji hladil po stehně.
O 10 HODIN POZDĚJI ( Nevím jak dlouho se jede do Kalifornie.)
******************************
Zrovna jsme dorazily k babičce a dědovy cestou jsme se dozvěděly že tam bude i moje mamka z Jazy a Jaxonem a taťka. Je 19:45. Zaparkoval jsem na přijezdove cestě. A vypl motor. Všiml jsem si že moje laska cestou usnula. Odpoutal jsem se a nakloňil se kňi. Schawty jsme tady hladil jsem ji na ličku a na stehně. Milačku. Promrvila se a otevřela oči a usmála se namě. Jo už jdu řekla nějak smutně. Co se děje lasko a neřikej že nic poznám to na tobě. No dobře bojím se že mě nebudou mít rádi. Přeci jen ty si slavnej a já nic. Blazinku a myslíš že oňi jo. Neboj taky tě budou mít rádi jako já. Položil jsem svoje rty na ty její ale nehybal jsem sňimi. Udělal jsem prvňi pohyb spolupracovala. Vyrušil nás Jami kteri začal plakat. Odtahly jsme se od sebe a usmali se na sebe. Miluji tě řekla mi. Zahřalo mě to u srdce. Miluji ji pořád stejně když byla moje ollg. Taki tě miluji. Vystoupily jsme a Any si vzala Jamiho
Z POHLEDU ANY
Vzala jsem si Jamiho a ten hned přestal plakat. Jay vytáhl kufry a kočárek. Položila jsem ho do kočarku a chtěla si vzit kufr ale Justinuv hlas mě zastavil. Aňi nato nemisli tam máš Jamiho. No jo zakňučela jsem došli jsme až ke dveřim. A zazvoníly jsme. Zachvili otevřela Pati. Ahojte řekla. Ahoj vešli jsme dovnitř a kočárek postavily do předsině. Tak kde mám vnoučka. Řekla vesele a vytáhla Jamiho z kočárku. Jay odnesl kufry do ložnice a seběhl spět. Tak pojďte. Propletly jsme si spolu prsty a šli do obivaku myslím. Této Any skočil mi do naruče Jaxon. Ahoj prcku dala jsem mu pusu na tvář a dala ho na zem. Ahoj teto řekla Jazy. Ahoj princezno dala jsem ji pusu na čelo. A taky ji dala na zem. Ahoj Jeremi. Ahoj objala jsem ho a pak šla k Justinovi. Babi, dědo tohle je moje krásná manželka a mamča mého mimča. Anežka Bieber předtim Monhomery. A Any tohle je moje babička Margareta Bieber a děda Petr Bieber. ( fakt netuším jak se jmenují jeho prarodiče tak jsem napsala nějaké jména ,)Těšimě řekla jsem objala jsem se snimi. A šla se posadit. Takže to si byla ty o které mi vypravěl Justin podívala jsem se na Juse a ten zčervenal. Posadila jsem se vedle Pati která měla Jamiho. A kde mám vůbec sveho vnoučka zeptala se Margaret. Tady má ho Pati. Mohu si ho pochovat. Zeptala se. Jistě, lasko jdež se projit. Zeptal se mě Jay. Jo rada, do večeře budte tady řekla Margareg. Jistě. Mužem tady nechat Jamiho? Musite. Obuly jsme si boty a vyšli ven. Propletly jsme si prsty a vyšli do přirody. Sedly jsme si na louku a koukaly se na sebe. Miluju tě pořát stejně jak na začátku. Na tom koncertě. Řekl mi s úsměvem Jay zahřalo mě to u srdce. Já tě taki stejně miluji jak na začátku a vydiš kde jsme to dotahly. Jsme manželé a máme syna. Usmál se namě a přitiskl svoje rty na me. Jednu ruku měl položenou na mém boku a druhou na mém ličku. Usmála jsem se mu na rtu a on mě do něj kousnul. Pak se mi přisal na krk kde mi ho sál a okusoval. A mám tušení že mi tam udělal cucflek. Ja ho zabiju. Odtahl se a usmál se nad svou praci. Ja tě zabiju Bieber. Jak to vysvětlim rodině. Mikl rameny a nevině se na mě usmál. Si debyl. Nezapomeň že ten debyl je tvůj sexi manžel. Si narcis usmála jsem se. Pche přilepila jsem se na jeho rty a pak na jeho krk sala a okusovala jsem ho stejně jako on mě. Ty potvoro jedna. Aspoň nebudu jediná kdo bude vysvětlovat ten cucflek vyplazla jsem naněj jazyk. Vstala jsem a začala utíkat. Jenomže Jay je rychlejši omotal si ruce kolem mého pasu a položil mě na zem a začal mě lechtat. P- pro- sim nech- toho Jay smála jsem se a snažila jsem se dostat. Prosím udělám vše co budež chtit jen mě přestaň lechtat. Jay přestal a šibalski se namě usmíval takže udělaš vše co budu chtit zeptal se z jiskřičkami v očích. Takže první moje přání je půjdeš semnou na předávání cen druhé přání je půjdeš semnou do Elen šou a třetí a poslední přání je že po konceru půjdeš semnou na met gret. Zirala jsem na něj jak na ducha. Půjdu ale bojím se. Si moje manželka zvikej si že budež semnou všude chodit. Fajn. Asi se už vrátíme ne přece jen musím nakojit a vykoupat Jamiho a uložit ho. Tak to brr. Ty ho nakojiš a pak ho společně vykoupeme a já ho uspim. Dobře si skvělí táta. A ty mamina. Došli jsme jsme před dům od Jusovich prarodičů a zaklepaly na dveře za chvíli otevřela Patti z Jamesem. Ahojky pozdravyly jsme Patti a já si vzala odní Jamese a dala mu pusu na čeličko a Jay ho pohladil po vlaskach. Vešly jsme do naši ložnice z Jamim. Zatím co Jay sundaval z Jamiho oblečeni ja napouštěla vaničku. Tak jsme tady mami řekl Jay zasmála jsem se vypla vodu. Pomaličku ho tam položil. Jay mu umival hlavičku ja mu milá těličko. Když jsme byly hotovi Jay si sním ve vodě ještě hrál tak jsem mezi tím vybrala modré bodyčko a černé kalhoty a modro černé ponožky. Vešla jsem spět do koupelny kde si Jay pořád hrál z Jamim. Tak vytáhneš ho z vody nebo ho mám vyndat já usmála jsem se na ně. Ja ho vyndam z vaničky ty běž do pokoje přinesu ti ho tam. Ok. Vešla jsem do pokoje a vytahla si ještě z kufru krém co je pro miminka. Zachvili se ve dveřich oběvyli kluci. Jay mi ho položil na přebalovaci podložku. Namazala jsem ho krémem a oblékla do pižamka a nakonec nakojila. Tak mužu ho uspat zeptal se s úsměvem Jay jo můžeš. Předala jsem mu opatrně Jamiho a vešla jsem do koupelny kde jsem si sundala oblečení a dala ho do koše na prani. Vlezla jsem si pod sprchu kde jsem se namidlila a pořádně si pak tu pěnu splachla. Vylezla jsem ze sprchy a kolem těla si omotala ručník. Přešla jsem k umivadlu kde jsem si vyčistila zuby a odličila se. Vešla jsem spět do pokoje kde seděl Jay a něco dělal na mobylu. Když si všiml že jsem tady tak se usmal a mobyl ložil na stolek a zalezl do koupelny. Převlékla jsem se do pižama a sešla schody dolů vešla jsem do obivaku kde všichni seděly na gauči a koukali se na telku. Dobrou noc řekla jsem a usmála se naně. Dobrou odpověděli mi. Vešla jsem spět do pokoje kde zrovna vyšel Jay z koupelny. Měl rozcuchany vlasy do všech světovich stran a kolem těla ručník. Rozestlala jsem postel a vlezla do ní. Zachvili byl umě i Justin. Dobrou lasko. Dobrou milačku dala jsem mu jemný polibek na rty. A upadla do říše snů.

SNY SE PLNI<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat