Ráno jsem se probudila první vedle nás leželi Míša z Lukášem a taťka z Renčou v celé chatě byl klid takže všichni spi. Potichu jsem vztala a oblékla jsem si čisté spodní prádlo nato modré ryfle černé třičko a šatek jsem si vzala do rukovu a sešla potichoučku dolů nevyhoda je že některé schody vržou. Zavřela jsem i zamkla v koupelně učesala jsem si vlasy a sepla do vysokého culíku, oplachla jsem si obličej nanesla jsem si na vička stiny a řasenku a lesk na rty sňidani jsi dám až přijedu navoněla jsem se. A vylezla z koupelny nakrk jsem si zavazala šatek a šla ke dveřím obula jsem si fialové supry a vzala si kabelku. Odemkla jsem potichu dveře a šla k autu odemkla jsem ho a nasedla kabelku jsem si dala na misto spolujezdce nastartovala a vyjela jsem do města.
.............
Zaparkovala jsem na parkovišti vedle muzea. Vylezla jsem s auta zamkla ho a šla do obchodu. K narozeninám jsem ji koupila červené růže bonboněru a andělička. Nasedla jsem svátku do auta a darky dala na místo spolujezdce zapasala jsem se a vyjela jsem spět na chatu. Zastavila jsem u prostřed cesty a vystoupila paní Plankova má totiž chatu oněco blíž vzala jsem darky a zazvonila zachvili mi otevřela dveře paní Plankova. Dobré ráno všechno nejlepší k narozeninám hodně štěsti a zdraví. Děkuji a tady máte darky je děkuji to jsi nemusela ale jo no ja už budu,muset jit. Dobře tak ahoj a děkuji za darky nemete zač naschledanou. Nasedla jsem spět do auta zaparkovala ho tam kde včera. Vypla jsem motor vzala si kabelku a vystoupila. Zamkla jsem auto a šla nahoru kde už ze spoda jsem usoudila že sňidaji venku. Dobré ráno. Dobré kde jsi byla. Byla jsem popřat paní Plankové. Aha kde je Justin ještě spi aha zajdu zaňim dobře. Vešla jsem na pudu a Jus tam pravidelně odychaval. Začala jsem mu davat male pusinky na krk a na rty. Zachvili otevřel oči a usmál se dobré ráno ospalče dobré milačku kolik je hodin bude kolem devate. Tak já jdu sňidat a ty se obleč. Neobleču a nevstanu doté doby než nedostanu rani pusu. Zakňoural a podival se namě těma jeho psima očima. Někdy seš jak malé ditě, nejsem řekl uraženě. Lehla jsem si kněmu a přiložila své rty naty jeho využil toho a přetočil nás takže on byl nademnou libal tak něžně. Odlepila jsem se od jeho rtu protože mi došel kislik. To už je lepši. Tak já jdu natu sňidani pak přijď. Ok sešla jsem schody dolů a šla ven sedla jsem si vedle kluků. Namazala jsem si rohlik s maslem a nutelou a kakao. Zachvili přišel Jay měl nasobě černé kalhoty jako vždy pod zadkem a bili večkovi třičko. Dobré ráno řekl Jay dobré odpověděly mu všichni najednou posaďil se vedle mě a začal si chystat sňidani. Tak co budem dneska dělat v tom hezkém počasí zeptala se babička. No moc hezke neni vypadá to že zachvili začne pršet. Hm no uvažoval jsem že vy dospěli byste si udělaly svůj plán no a já Míša, Luki a Any bysme šli na bazén a na oběd a pak bysme něco vymislely. Supér řekli kluci já nevím nebudou vás otravovat ne. No tak dobře. Tak kluci běžte se obléct a vemte si i plavky řekla jsem jim. Jupí a už byly na hoře. Zvedla jsem se a šla na horu do pokoje. V pokoji jsem se převlekla do fialovích plavek nato si oblékla ryfle a černé tilko a nato mikinu bez zapínání. Vzala jsem si tašku do které jsem si dala čisté spodní prádlo a igelitku na mokré plavky . Zrovna jsem si zapinala zyp u tašky když se kolem mého pasu omotaly něči ruce samozřejmě to byly Jusovi ruce. Copak ? Zrovna jsem si davala věci na bázen do tašky. Zvedla jsem se a otočila se k němu. Co by bylo jenom chci byt stebou a musím se taky převlect do plavek. Tak se převleč a já se zajdu podivat na kluky jestly jsou hotoví. Ale bez pusy ne zamračil se a podupkaval si nohou. Tak jo přilepila jsem se mu na rty chvilku nic nedělal ale pak udělal první pohyb libaly jsme se tam tak pět minut než nám došel kislík od táhly jsme se od sebe a usmali se na sebe miluji tě. Miluji tě jdu za klukama jojo.
Z POHLEDU JUSTINA:
Any odešla za klukama a já se převlekl do plavek a vzal si nasebe ryfle samozřejmě pod zadek a černé tilko a mikinu. Vzal jsem si tašku kde jsem si dal čisté boxerky a ručníky a šel za ostatnímy. Dole namě čekaly kluci a můj milaček. Dál jsem ji pusu a klukům řek aď daji svoje věci kemě do tašky. Obul jsem si černé supry. Rozloučily jsme se z ostatními a šli k autu daly jsme tašky do kufru a nasedly do auta. Any mi řikala kde mám jet jelikož ona tu byla už hodněkrat.
NA BAZENĚ:
Vystopily jsme z auta a vytahly si věci z kufru. Vypadá to tady krasně řekl jsem. A to jsi nebyl ještě uvnitř řekly kluci. Propletl jsem si z Any prsty a šly dovnitř. Dobrý den dva dospěli a dvě děti. Dobře platí se až odchazite dobře pani nám podala čip který jsme si každy dal na ruku a šli jsme. Došly jsme do společných šaten. Svlékly jsme se do plavek a oblečení jsme daly do skřiněk. Zamkl jsem svoji skřiňku a čekal na svoji schawty. Když jsem ji uviděl v plavkach skoro jsem začal slintat měla fialové plavky moje oblibená barva jak já ji miluji. Neslintej Bieber vyrušila mě z přemišleni Any si sexi proto slintam a aji proto že jsi moje přitelkině. A neprotačej těma očima. Konečně jsme došly k bazenum musím uznat že to tady vypadá luxusně.