Z POHLEDU ANEŽKY
Zrovna seďim v nahrávajcim studiu a pozoruji Justina jak spiva. Tak liďi vše je připraveno a můžem vyrazit na believe tour řekl natěšeny Fredo. Jo vim otom a těšim se tour bude trvat pět měsiců. Ráno jsme byly u moji roďiny. Na believe tour chce snami jet teta,strejda, a mojí bratranci a taťka z jeho přitelkiňi. Jay to rozdělil tak že jedňim tour busem pojedou jeho tanečnici. Druhim jeho kamoši a Skotr a třetím já Jay a zbytek. Justinova roďina jet nechtěla až na Jaxe a Jazy. Je štěsti že do toho jednoho tour busu vlezem já,Jay,strejda,teta, bratranci a taťka z Renčou Jazy a Jaxon. Tak fajn my se jedem zbalyt. Řekl Jay, jo řiďič pro vás přijede za hoďinu a půl řekl Skotr. Oka řekly jsme oba ve stejnou dobu. Zasmaly jsme se a nasedly do auta a vyjely domů. Jay zaparkoval v garáži a vystoupily jsme. Vyšla jsem po schodech až do náši ložnice kde jsem si vytáhla fialovi kufr a začala si balit věci. Po hoďině jsem měla vše zbaleno. Jay co tam tak dlouho vybiraš? Jedno třičko nemůžu si vybrat s úsměvem jsem naďtim pokroutila hlavou a šla za ňim. To modré řekla jsem ó děkuji to víš musím vypadat sexi když mám tak krásnou manželku. Jo a neňi to tak náhodou aby ses spíš libil nějaké slečně. Tak zato zaplatiš řekl ubliženě. Začala jsem uťikat já vim neměla bych. Samozřejmě je rychlejši. Vzal si mě do náruče a šel semnou až k postely kde mě naní položil a začal mě lochtat. Smala jsem se a kopala nohama a hazela rukama všude možně nevím jak se mí to povedlo ale byla jsem nadňim. Lochtala jsem ho ale přerušil nás zvonici mobyl. Přesněji Justinuv mobyl slezla jsem sněho. A lehla si na postel a snažila se uklidňit svůj dech. Bieber prosím slišela jsem jeho hlas. Ano už jdeme děkuji. Honey believe tour nepočka. Řekl a vzal můj kufr. Jupí vyskočila jsem s postele a seběhla schody dolů kde jsem si obula bílé supry. Jay přišel dolů a skoro se mohl smichi potrhat( já vim ďivny slovo:-D). Co se stalo zeptala jsem se z nadzvednutym obočim. Měla ses vydět vypadala si jak pětilete ďitě které dostalo první hračku. Tak promiň že se těšim na tour a na beliebers nezapomeň že jsem jedna znich. Řekla jsem uraženě a šla do tour busu vedle něho staly dva řiďiči usmala jsem se naně a pozdravyla je. Dobrý den paní Bieber jak se máte. Dobře děkuji a vy zeptala jsem se. Taky dobře odpověděly nastoupila jsem a prohlédla si to tam je to tady luxusni uprostřed je malí obyvak spojeny z malou kuchiňkou. Byl tři patrovi malá koupelka a ložnice. Vyšla jsem ven a zeptala se jestly může ještě zájet pro náši roďinu. Ano pan Bieber mí už řikal i adresu. Děkuji nasedla jsem a posaďila se na gauč za chvíli nasedl i Jay. A o minutu později jsme se rozjely. Tak se namě už nezlob schawty zaškemral Jay. Vždyť já se natebe už nezlobim. Objala jsem ho a on mi obětí oplatil. Odtahla jsem se odněho a dala mu pusu. Zahrajem si x box zeptala jsem se. Ty ho hraješ řekl překvapeně. Jo ale prvně tanec ušklibla jsem se ty tancuješ řekl překvapeně i zpívám. Hej proč jsto neřekla dřiv. Bala jsem se. Hned co přijedeme do Kanady tam mí to ukažeš ale opatrně víš že nosiš pod srdcem naše mimčo. Jojo vím. Zastavyli jsme u Metliku čili u tety strejdy a bratrancu. Kde byly i Renča s taťkou. Ahojte řekl Jay když postupně nastupovaly. Ahoj pozdravyla jsem je. Čau Any pozdravyly mě naspět. Wau je to tady luxusni. Tak dospěli budou v prvním poschoďi a děcka v třetim a jo ja zapoměla že jede i můj bracha no a my dva máme druhé poschoďi. Dořekl Jay a usmál se. Oka vyšla jsem do druhého patra. A vešla do menší ložnice nestěžuji si. Převlekla jsem se do bílých teplaku a černého tilka. Sešla jsem spatky dolů kde Jay už seděl na noťasu a pořad se naněj usmíval. Na co se pořad usmivaš zeptala jsem se. Čtu co mi píšou beliebers. Aha sedla jsem si vedle něj a hlavu si opřela o jeho rameno. To je hezke byl tam komentař kde bylo napsané: konečně si Justin našel normální holku. Která ho má ráda jako normalniho kluka a ne jako celebritu. Neňi jako ta Gomezova která homěla jen pro peníze a do postele a ještě lepší je že je belieberka. Sluší vám to a doufam že vám to i hodně dlouho výdrži. Hodně štěsti. Paňi hezkí komentař jo moje beliebers jsou zlatička. Udělame si selfi řekl a usmal se. Jo klidně. Jedna fotka byla kde jsem se usmívala a on mí dával pusu na tvář druhá fotka byla stejná akorat naopak já jemu davala pusu na ličko třetí byla kde jsme se šklebily a vyplazovaly jazyk a čtvrta byla kde jsme si dávaly pusu. Jay dál fotky na instagram, facebook, a twitr. Všimla jsem si že mám stejnou tapetu na mobylu jako Jay byla starší byla to fotka z libanek kde mě mě Jay ze zadu objima kolem pasu a hlavu má namem rameňi.