VYTEJ DOMA JAMESI

26 0 0
                                    

Druhý den ráno jsem se probuďila na ťiché šeptaňi. Otevřela jsem oči a hlavu otočila na praví bok. Na židly seděl Jay a vypravěl Jamesovi jak jsme se daly do hromady. Dobré ráno zlatička řekla jsem dobré milačku vzbuďil jsem tě řekl omluvnym hlasem. Ně vůbec pravě naopak to bylo příjemné probuzeňi. Jay pomalu přešel kemě a políbil mě na rty. Kolik je hoďin? Zeptala jsem se bude kolem půl druhé. To jsem spala tak dlouho pane bože. Jami musí mít hlad sem strašna mamtka když nedám aňi najist svému synovi řekla jsem sklesle. Nejsi si skvělá mamina jenom si byla unavená neďivim se ťi. Jay mí podal Jamiho. Zaťim co jsem kojila. Milaček mí balil věci najednou mu začal zvoňit mobyl. Ahoj co potřebuješ. Zaťim co Jay telefonoval. Jsem Jamiho převlékla a dala ho do autosedačky
Pak jsem se převlekla do černého trička z kratkim rukávem a černých ryfli v koupelně jsem si rozčesala vlasy a sepla je do chaotickeho drdolu a jemně se naličila. Vešla jsem spět do pokoje. Kdo to byl zeptala jsem se tvůj strejda volal jestly bysme nechtěly přijet. Že by jsme grylovaly a mohly i do bázenu. Jo jsem pro. Tak jedem?Zeptala jsem se
__________________________________
---------------------------------------------------
Jay zaparkoval před barakem. Vystoupily jsme. Zaťim co Jay vytahoval kočarek z kufru já vytahovala Jamiho. Opatrně jsem ho položila do kočárku tak můžem zeptal se jo odpověděla jsem. Pomalu jsme došly k brance a zazvoňily. Zachvili přišla teta jen v plavkach. Ahojte řekla a bzučakem nás pustila. Je ten je roztomilým. Řekla teta šeptem tak pojďte. Vešly jsme na zahradu. Kde byly všichňi. Strejda, Luki můj bratranec, Míša druhi můj bratranec, babička, děda, taťka z Renčou a můj bracha. Ahoj řekla jsem z Justinem najednou. Čaute roďičove,( já vim ďivne slovo:-P)
Ze všemi jsem se objala a poďivala se na Jamiho. Koukal namě svima velkima kukadlama. Pomaličku jsem ho vytahla z kočarku protože začal pofňukavat a posaďila se sňim na lavičku u bázenu. Můžu si ho pochovat zeptal se strejda. Jo jasně. Opatrně aby nezačal brečet
jsem ho dala strejdovy. Je ňuňaty řekl strejda jo je po Justinovi. Tak už nám řeknete jmeno. Zeptaly se všichňi. Ano je to James Drew Bieber. Krasne jméno jste vybraly. Prosím podala mí teta ledovou kávu děkuji. Tak co půjdem do bázenu zeptala se teta. Já nevím chvuli Jamesovi. Kdyby brečel. Neboj pravě usnul zašeptal strejda. Tak jo. Z Justinem jsme se šli převlect do plavek. Když jsem vycházela tak se něčí ruce omotaly kolem mého pásu. Podle tetování jsem usouďila že je to Jay. Nekruť tak tým zadkem nebo tě tady přetahnu že se týden nepostaviš zašeptal mí do ucha. Otočila jsem se jemu v naruči a ruce si dala kolem jeho krku. Hm tý máš co řikat ty dělaš to samé. Jen se ušklibnul a přilepil se mí na rty. Miluju tě zašeptal mí na rtech. Ja tebe víc chcete se hádat paňi Bieber. Hm dělala jsem že přemýšlim
Z POHLEDU JUSTINA
Bože je tak praštěna. Došli jsme spět na zahradu. Vyděl jsem Mirka jak si pořat chová Jamiho. Chibi ťi to chovat miminko v náruči zeptal jsem se. Jo chibi kluci jsou už velci. Dež do bazenu strejdo usmál jsem se naněj. Hele nech toho takhle mí může říkat James ně tý řekl uraženě. Fajn fajn vzdávám se. Skočime do bázenu zeptal se. Ne to nedělejte nebo tu nezustane aňi kapka vody řekla vážně Any vyplaznul jsem naňi jazyk. Na tří zeptal jsem se jo. Bože můj řekla Any tý važiš 68 kilo a strejda 85 to neňi dobrý. Pche tři, dva, jedna teť výkřikl jsem a oba jsme tam skočily. Jste jak malí řekla teta z Any. Nejsme řekly jsme uraženě.
Blbnuly jsme v bazénu ještě tak dvě hoďiny. Schawty vylezla z bázenu o hoďinu dřiv protože se Jami vzbuďil. Chceš zněčim pomoct zeptal jsem se Mirka když jsme vylezly z bazenu a on se chystal začit grylovat maso a parky. Jestly bys byl tak hodney.
Z POHLEDU ANY
Zaťim co Jay pomáhal strejdovy ja se houpala na houpačce z Jamesem. Najednou mi začal zvoňit mobyl. Vytahla jsem ho z kapsy u ryfli na dyspleii sviťilo ALFREDO. Ahojky Fredo copak potřebuješ zeptala jsem se s úsměvem. Ahoj Any můžeš mi řict co dělá tvůj manžel že nemůže aňi zvednout ten telefón. Řekl už naštvaně. No on pomáhá strejdovy počkej chvíli dám ťi ho. Vstala jsem z houpačky a šla za Justinem a strejdou. Jay volá Fredo a je docela naštvaný že mu nezvedaš mobyl. Jay si vzal odemě mobyl a ja si šla spátky sednout. U tety a strejdy jsme byly asi tak dalši dvě hoďiny. Povidaly jsme si jedly opečene parky a maso a kolem půl osmé večer jsme se začaly zvedat. Schawty daš Jamiho do sedačky. Jo dám. Pomaličku jsem ho tam položila a přikrila dečkou. Zavřela jsem dveře a šla si sednout na místo spolujezdce. Tak jedem usmal se na mě. Jo jedem. Lásko zeptal se Jay. Ano otočila jsem se naněj. Jela by si semnou za prarodiči zítra. Volala mi babička že mě dlouho neviděla a že by chtěla vydět svého vnuka a moji manželku. Rada Jay taky bych je chtěla poznat. Jak dlouho je to odtuť. No moji prarodiče bydlí v Kalifornii. Aha pojedeme autem nebo tvim soukromím letadlem. No myslel jsem že by jsme jely mím soukromím letadlem. A pak autem. Jo jsem pro. Jay zaparkoval unás v garaži. Vystoupily jsme a ja vzala Jamese a šla sňim domů vitej doma Jamesi řekla jsem a šla do jeho pokoje kde jsem ho převlekla do pižamka a nakojila ho a dala knam do postilky kde usnul. Vysprchovala jsem se a převlekla se do pižama. Sešla jsem dolu a šla na zahradu. Kde jsem si lehla na siťovku ( víte co myslím že jo ) když tak přemišlim tak o takovém životě jsem sňila mít milujciho manžela krasného syna a hodnou rodinu. Jen mě trošku mrzí že papz( paparazzi) a některé beliebers si myslí že je Jay semnou jen chvuli Jamesovi a že já mám Juse chvuli slávě ale tak to není milují ho jako obyčejneho kluka. Načem přemišliš lasko. Zeptal se nademnou Justin. Jak mám úžasného manžela. Ty si úžasná. Jdež do ložnice zeptala jsem se. Jo proto jdu pro tebe. Došli jsme až do ložnice kde mě Jay přimačknul ke zdi a začal libat na krku. Pomaličku jsme došly k postely. Podlomily se mi kolena a spadla na postel. Jay počkej je tady James ten spí zašeptal. A opět se mi přisal na rty. Nechci předehru zakňučel. Jay mi sundal pižamo a já jemu pižamove kalhoty a boxerky. Lasko kondom řekla jsem. Usmál se na mě a ze šuplíku vyndal krabičku kondomu jeden jsem mu nasadila. Opět mě položil na postel a vnikl do mě. Vzdychaly jsme přes celi pokoj. Justine vykřikla jsem, já vím lasko. Z vykřikem jmén toho druhého jsme se udělaly. Unaveně se svslil vedle mě. Zrychleně jsme dychaly. Přikrila jsem nás peřinou a položila si hlavu na jeho hruť. Se divím že jsme našemi vzdychy neprobudily našeho syna. Dobrou schawty. Dobrou milačku.

SNY SE PLNI<3Kde žijí příběhy. Začni objevovat