6. Bölüm: ya habibi-ül tırrek

91 10 21
                                    

"a-ah~, Sa-Saihara-chan....~~"

"ah!~ Sakin ol, yakında bi-bitecek"

"Çok ü-stüme geliyosun ama"

"Hakkettin."

"N-nefes alamıyorum-"

"S-sana bu gereksiz kondomları a-atmanı söylemiştim~, boşuna yer kaplıyolar"

"N-ne ah-alaka şimdi?"

"Kıç kadar valizin yarısı kondom dolu zaten aq a-atsaydın işte"

"Pardon uçak maceramı bi orospu dansözün valizinde havasızlıktan ölmeme ç-çabaları ile geçirmek planlarımda yoktu."

"Sanki bi sen ölüyon amk"

"Dizin karnımı d-deliyo ve burda en fazla y-yer kaplayan sensin kodumun malı"

"Buralara nasıl gelidiğimizi anlattın mı-"

"Yoo"

"Berbat bi protagsin"

"Dimi benden müthiş bi antag olurdu"

"Yav bi sg şimdi flashbacki ver"

"İyi."

*Flashback kısmı falan*

Pasaportlarımız hazırdı. Mal space apaçisi (Kaito demekten daha çok sarıyo uzunluğu umrumda değil) ile havalimanına gidiyorduk. Hiçbi vasfı da yok itin. Takside yer kaplıyo. Pasaport foyası meydana çıkarsa kaçmamıza yardım edecekmiş sözde. Hiç gözüm tutmadı zaten amk umarım presslenir kodumun apaçisi. Eğer hala beni öldürmeye çalışmasaydı suikastçı isekai kızı gelcekti zaten. Onuda sevmiom. Saihara-chan'ın arkadaş çevresini sikim.

Taksiden indik valizleri aldık gidioz öyle. Taksici yarram gibi fatura geçirdi derdim ama o zaman ucuz bi hesap geçmiş olurdu.

Saihara-chan'ın yanına oturdum ve uçak saatini beklemeye başladık. Kafamı onun omzuna yaslamaya çalıştım ama oç çok uzun.

O yüzden kucağına yattım.

Ses bile çıkarmamıştı. Sadece hafifçe yanakları tatlı bi pembe tonunu aldı. Gözlerimi kapadım hafif uyuklamaya başladım. Saihara-chan usulca saçlarımı okşamaya başladı. Adeta bir fısıltı kadar sakin ve hafifti. Saçlarımı okşadıktan sonra elini yanağımda hissettim. Başta huylandırmak istermiş gibi elini yanağımda gezdiriyodu.

sonra osmanlı tokadı attı orospu çocuğu.

Shuich: Kafanı kucağımdan kaldırır mısın?

Kokichi: Lan madem kibarca sorucan nie yanağımın ebesini fuckladın it

Shuichi: İyi... SIÇAN SIFADINI KUCAĞIMDAN ÇEK LAN OROSPU ÇOCU.

Kokichi: NE BAĞRION LAN GÖTELEK

Kaito: NE BARIONUZ AMK

Kokichi: SENDE BAĞRION

Shuichi: Bİ SUSUN AMK

Kokichi: İLK SEN BAĞIRDIN LAN BABASININ DOĞURDUĞU İT

falan filan derken çok ses çıkardık die güvenlik gelip bizi susturmaya çalıştı. tabi güvenliği görünce bi sıçtık böyle eşgalimiz yamuldu. karşıdaki adamda çevremdeki çoğu kişinin aksine salak değildi (maalesef). anladı bizde bi bok olduğunu. pasaportları istedi. kaçtık.

Kırbaç reis duyunca bi ağzımıza sıçmaya başladı. Mecburen b planına geçecektik. Plan ne bilmioz, reis odada bekleyin falan dedi çöktük odaya. Bunlarda bi fic'in dinamiği düzgün gitsin diye enayi gibi işleniyo. Hayır sebep para da değil bi tane uno reverse kartı. Herkes çok mal.

Bi 10 dk sonra dansöz oç önümüze bi valiz bıraktı girin bunun içine dedi çıktı gitti. Sonra piyanist abla girip bize valize sığmak için tavsiye vermeye başladı. tecrübesi varmış o yüzden o nasıl daha kolay sığışacağımızı bilirmiş.

Kaede: Kalacağınız yeri ayarladım bu arada.

Shuichi: Nie reis ayarlamadı otelde falan kalmayacak mıyız?

Kaede: Benim bi agam var onda kalcaksınız, it zengin zaten bok gibi parası var aktarmalıdan gitmeden önce sizi biraz nakitliyecek zaten.

Kokichi: Oha zengin bekar mı.

Kaede: amk bu arada

Kokichi: YİNE NE BOK YEDİM DE SÖVÜYONUZ OLM

Kaede: mugomun adı amk.

Shuichi: Babasının hevesi kursağında mı kalmış aq bu nası isim

Kaede: Avokado Malikane Katibi. Bağcılarda avokado satıp zengin olmuş ve ülkenin en büyük malikenelerinden birine çökmüş. İkiniz birleşip götünüzü satsanız onun kadar para kazanamazsınız öyle söyliim.

Kokichi: oumami fic'i yazmak için hala çok geç değil dimi?

Shuichi: çok geç.

Kokichi: shit.

Fakirliğin verdiği despair'la valize girdim ve Saihara-chan'da geldi. Valizin kapağını kapattılar ve havalimanına doğru tekrar gitmeye başladık. Saihara-chan'ın yaptığı hesaplamalara göre valizdeki oksijen bağcılara varmadan bitermiş bizde yarra yermişiz. En kötü ne olabilirki zaten.

*Flashback sonu falan*

İşkence gibi geçen o yolculuktan sonra kurtuluşa erdik. Gelir gelmez gördüğümüz ilk şey yere çömüp sigara parası dilenen kekolardı. Amk hani bunlar 50 krş dileniyodu? KEKO CEMİYETİNEDE Mİ ZAM GELDİ AQ.

Başladık yürümeye gidioz öyle. Amk abinin malikanesini arıyoruz. Yakışıklıysa yavşayıp parasına çökmeye çalışmak konusunda hala ciddiyim ama konu bu değil.

Orospu çocuğu konum atmadığı için iki saat malikaneyi aradık ama zor bela bulduk. Devasa avokado bahçeleri olan güzel bi saray yavrusuna gelmiştik. Amk dediğimiz şahısta tip olarak avokadoya benziyomuş zaten. amahalaparasınaçökebilirim.

Amk: Selamün aleyküm reisler 50 krş lazım mı

Shuichi: Aga kekolar 50 krş'a zam koymuş bildiğin sömürüyolar.

Amk: Way orospu çocukları-

Shuichi: Sorma danganronpa plot twisti gibi momenttı.

Amk: Durun iki dakika hizmetlilerime söyliimde her bi vatandaşa 50000 lira versin sevaptır.

Dedi ve amk yanımızdan kısa süreliğine ayrıldı.

Kokichi: Bak ciddiyim bu siksin beni

Shuichi: BANA BU KADAR İSTEKLİ DEĞİLSİN LAN OÇ

Kokichi: SEN ZENGİN MİSİN OLM

Shuichi: BU NEYİ DEĞİŞTİRİR-?

Kokichi: bi dakika........

Shuichi: Ne?

Kokichi: sen demin benimle sikişmek istediğini mi ima ettin.

Shuichi: a-

Kokichi: .

6. bölüm sonu






Sınav haftasından önce atimda edebiyat çalışırken okursunuz<3

Yüzsüz gibi bi aydır bölüm atmadığım için gomen btw-

sikkitülyarraqHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin