4.Bölüm : Rüya

609 37 22
                                    

" Kimin için hazırlanıyorsun abi " diye sordum o " sana ne be " diye karşılık verdi " ne o yoksa Katerina için mi hazırlanıyorsun " dedim " ne alakası var " dedi itiraz eder bir sesle " ya tabi tabi ne demezsin abi kız senden 3 yaş büyük senin gibi bir tipsize bakmaz " dedim ve elimdeki su dolu bardağın suratına fırlattım .

Ava diye bağırdı ve peşimden koşmaya başladı " seni bir yakalarsam var ya" dedi abim " yakalarsan görüşürüz abi " dedim kahkaha attım ondan hızlıydım beni yakalaması zordu " çocuklar koşmayın bir yerinizi sakatlayacaksınız " dedi annem sinirli bir şekilde" merak etme anne bir şey olmaz " dedik abimle aynı anda babam annemin beline arkadan sarıldı.

" Hayatım bırak çocuklar oynasın " dedi annemin boynundan öptü " nasıl endişelenmeyeyim bir yerlerini kırarlarsa ava yine sakatlanırsa " dedi endişeli bir sesle " karıcığım çocuk onlar adı üstünde elbet düşüp kalkacaklar elbet bir taraflarını sakatlayacaklar düşüp kalkmadan bir şey öğrenemezler " dedi babam güven veren sesiyle

" Ya hayatımda senin kadar soğuk bir baba görmedim " dedi annem sitemli bir sesle babam gülüp anneme sarıldı .
Benle abim onları izlerken abim bana dönüp " ava bir tane kardeşimiz olsun ister misin " diye sordu ben de heyecanlı bir sesle " elbette isterim abi " dedim

Abim bana dönüp sarıldı ve beni yere yatırıp gıdıklamaya başladı . Bir yandan kahkaha atıyor Bir yandanda " dur " diyordum . Annem ve babam bize bakıp güldüler ve bizim yanımıza gelip bize katıldılar .

Nefes nefese uyandım. Sanki kabus görmüşüm gibiydim . Ne zaman akmaya başlayan gözyaşlarımı bile fark etmemiştim Newt içeri girdi "Ava hala uyanmadın mı " dedi beni görünce hemen yanıma oturdu " Ava iyi misin " demişti kafamı evet anlamında salladım.

" Emin misin iyi görünmüyorsun " dedi Newt endişeli bir sesle gözyaşlarımı silip ona baktım " merak etme iyiyim bir şeyim yok " dedim güven verircesine , bana inanmadı

" Bir şeyler mi gördün eğer anlatmak istersen seni dinlerim " dedi Newt" hayır bir şey görmedim sadece bu son zamanlarda yaşadıklarım bana fazla geldi " dedim bu sefer inanmışa benziyordu

" Neyse " dedim geçiştirircesine " revine gidelim mi " dedi newt hayır anlamında başımı salladım " gerçekten iyiyim bir şeyim yok sen neden beni uyandırmak istedin " dedim konuyu değiştirmeye çalışarak

" Kahvaltı için seni çağırmıştım ama istersen dinlenebilirsin Alby'i sorun etme ben onunla konuşurum " dedi Newt' un bu haline gülmüştüm cidden bana kardeşiymişim gibi davranıyordu " merak etme iyiyim bir şeyim yok " dedim ve ayağa kalktım " gidelim öyleyse " dedim ve önden yürümeye başladım .

Kulübe gibi bir yerin önüne geldik ama büyüktü içeriye girdiğimizde neredeyse kayran halkının tamamı burdaydı newt " ava seni biriyle tanıştıracam " dedi ben de peşinden gittim .

" Ava bu Tava kendisi aşçımız olur " dedi karşısındaki çocuk elini uzattı " selam ben tava " dedi kibar bir sesle " bende ava " dedim ve elini kavrayıp sıktım .

Ellerimizi ayırdık Alby bize seslenince yanına gidip oturduk " günaydın Ava " dedi Alby günaydın " dedim ben de ona karşı masamızda ben, Winston, Newt ve Alby oturuyorduk .

Herkes yemek yemeye başladı bende başlamıştım ama aklım gördüğüm rüyadaydı .

" Ava iyimisin " dedi Winston dalgınlığı mı fark etmiş olmalıydı " evet iyiyim " dedim . " Alby ben bugün kiminle çalışacağım" dedim konunun dağılmasını isterken Alby kafasını yemekten kaldırdı " bugün Tava ile çalışacaksın " dedi .

Kafamı tamam anlamında salladım. Pek bir şey yememiş'dim daha doğrusu gördüğüm rüyayı düşünmüştüm. Yada anımı demeliyim.

" Ava , Ava " biri tarafından ismim söylenince irkilmiştim " Hmm efendim " sen beni dinliyor musun " dedi Newt kim bilir ne demişti. " Üzgünüm ne dediğini duymadım tekrar eder misin" dedim mahçup bir sesle " dedim ki yemeğini bitir onunla oylamayı bırak " dedi Newt o zamana kadar yemeğimle oynadığımın farkında bile değildim .

Sanırım bu rüya yada anı her neyse kafama çok takmıştım . Kafamı dağıtmam gerekiyordu. Kalkıp Tava'nın yanına gittim. " Merhaba " dedim bana dönüp " merhaba Ava bir şey mi oldu " dedi merakla " hayır sadece yardıma ihtiyacın varmı diye soracaktım . Alby bugün seninle çalışacağımı söyledi " bana bakıp gülümsedi" ah hayır şimdilik yapacağın bir şey yok ama olursa ben sana haber veririm" dedi .

Bende ona gülümsedim " hmm peki yardıma ihtiyacın olursa seslen " diyip uzaklaştım . Gözüm Chuck'a kaydı belki o benim kafamı dağıtabilirdi .

" Selam Chuck oturabilir miyim " dedim kafasını yemekten kaldırıp bana baktı " tabi otura bilirsin " dedi ağzı dolu bir şekilde konuşarak bende yanına oturunca direk konuşmaya başladı. Yine her zamanki gibi gülmüştüm.

                    

                               ♠

" Ava " bana seslenen Alby bana seslenince ona döndüm " e -efendim " kekeleyen sesimle lanet okumuştum
" iyimisin " dedi merakla " iyiyim sadece bugün biraz kendimi yorgun hissediyorum " dedim yorgun bir sesle " sana gidip dinlenmeni söylemiştim " dedi Newt lafa atlayıp
" ne abartın " dedim Newt'e " peki demedim bir şey " dedi kazanmanın verdiği hisle sırıtmıştım Alby'e dönüp " Alby ben yarın kimle çalışacağım " dedim Alby yemekten kafasına kaldırıp" Jeff ile çalışacaksın " diyince kafamı tamam anlamında salladım.Yarın eğlenceli bir gün olacaktı .

                                ♠

Lan ben bu hikayeyi unuttum. Vallaha kusura bakmayın . Tüm suç beynimin benim bir suçum yok neyseeee hadi görüşürüz

Yorum ve oylarınızı bekliyorum . Öptüm aşkolar ( bir an kendimden nefret ettim çaktırmayın )

Labirent : Denek A3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin