2.Bölüm : Kayran Ateşi

929 41 67
                                    

Bana böyle baksa ölürüm herhalde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana böyle baksa ölürüm herhalde

                             ~~~~~

Kafam çok karıştı , hiç bir şey hatırlamıyordum ismimi , ailemi , arkadaşlarımı kimdim ben neden burdayım ve neden tek kız bendim . Bir şeyler hatırlamam lazımdı kendimi zorladım . Olmadı , yorulmuştum gözlerimi kapattım kafamı topraktan olan duvara yasladım .

" Hey iyimisin " bu o siyahi çocuktu
" bir daha kaçmiyacaksın tamam mı " kafamı evet anlamında salladım çünkü başka seçeneğim yoktu .

" İsmim alby senin ismin ne , ismini hatırlıyor musun aklına her ne geliyorsa " kafamı hayır anlamında salladım ayaklarımı kendime çektim " neden hiçbir şey hatırlamıyorum " diye soru sordum alby'e " hey sakin ol bunu hepimiz yaşadık bir iki güne ismini hatırlarsın " nasıl bu kadar sakindi " sahip olduğumuz tek şey bu zaten " elini uzattı " hadi gel çaylak ömrünün sonuna kadar oradamı kalacaksın " bu sefer elini tuttum beni çekip yukarıya çıkardı .

" Neresi burası" dedim tekrar başka bir soru yöneterek " göstereyim " diyip yürümeye başladı peşinden gittim. Neden bana herkez böyle bakıyordu sanki ilk defa kadın görüyorlar . Söyledikleri şeyleri hatırlayınca sinir tüm vücuduma yayılmıştı

Alby bana her şeyi anlatmıştı . Yanımıza sarı saçlı bir çocuk gelmişti " merhaba çaylak nasıl oldun daha iyimisin " dedi sarışın oğlan merakla " iyiyim sadece aklım hala biraz karışık " diye cevap verdim .

" Normaldir bunu hepimiz yaşadık bu arada ben Newt " dedi " memnun oldum ama ben ismimi hatırlamıyorum " ismimi hatırlıyordum ne diyebilirdim ki " önemli değil " dedi. benle Newt iyice muhabbeti kurup konuşurken Alby yanımızdan " beni biraz işlerim var siz konuşun " deyip ayrıldı .

Bir yandan konuşuyor bir yandan yürüyorduk Newt bana etrafı iyice gösterdi ama benim gözüm dev duvarlardaydı . Newt nereye baktığımı anlamış gibi anlatmaya başladı. Bir labirent olduğunu , girmeni yasak olduğunu ve ayrıca çok tehlikeli olduğunu anlattı. Ne labirent mi içerisi gerçekten labirent gibimiydi bunu merak ediyordum.

" Bu arada unutmadan akşam senin için bir şenlik düzenleyecek " dedi bana dönüp " ne şenlik mi ama neden " diye sordum " bunu her çaylak geldiğinde yaparız " demişti merak etmiştim nasıl bir şenlik olacaktı acaba akşam için sabırsızlanıyordum.

" Gel senin kalacağın yeri göstereyim " dedi Newt peşinden gittim. Kulube gibi bir yere gelmiştik " evet benimle kalıcaksın eğer rahatsız olursan- " hemen lafını kesmiştim " yok rahatsız olmam ben " bana bakıp gülümsedi " bir kaç eksik var ben yerde sen yatakta yatarsın " dedi Newt batineyi alıp yere sererken

" hayır asıl ben yerde sen yatakta yatacaksin " dedim serdiği batineye oturarak " ama " tam itiraz edecekken tekrar lafını kestim. " Newt ben yerde yatıyorum " bu halime tekrar gülümsedi " Alby beni öldürecek " dedi sıkıntıyla .

Labirent : Denek A3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin