" Hay senin ağzına ava " dedim kendime kızarcasına . Şimdi ne halt yiyecektim . Üçününde kalbini kırmıştım . Minho'nun gönlünü alabilirdim. Newt'te bana kızmazdı ama Gally onu ne yapacaktım .
Bu zamana kadar gözünden bir damla yaş düştüğünü görmemiştim . Ama söylediğim kelimeler ile gözleri dolmuştu .
" Ava ben özür dilerim. Benim hatam " bana mahcup bir şekilde bakan Tava'ya bakıp omuzunu sıktım . " Hiç bir şey senin suçun değil . Senin suçun yok ben ne yaptıysam kızgınlıkla yaptım . Hem ben onların gönlünü alırım sen merak etme . " Diyip mutfaktan çıktım ve Minho'nun odasının önüne geldim .
Kapıyı çalmadan açarken yatakta oturmuş, gözleri dolmuşdu . Kıyamazdım ben ona . Önüne gidip oturdum ve ellerini kendi ellerimin arasına aldım . " Mınho ben öz- " lafımı kesmişti . " Haklısın ben senin hiç bir şeyinim özür dilerim sana karıştığım için . Bundan sonra yanına bile yaklaş- " öne atılıp dudaklarına atıldım .
İstemedim o cümleyi tamamlasın istemedim . Yapamazdım . Ne zaman ona bu kadar bağlandım bilmiyorum. Ama hayır benden uzak olmasına dayanamazdım .
" Sen ne sanıyorsun kendini . Alt tarafı herşeyim sin !" dedim sinirle . Kafamı hayır anlamında salladım. Gözlerimi doldurdum hemen . Dayanamazdı . Ağlamama dayanamazdı . Elerini çekti . Uzaklaştı benden . Kafasını hayır anlamında salladı .
" Ben senin hiç bir şeyinim duydunmu . Bir daha yaklaşmam sana karşına bile çıkmayacam !" Diyip hızla uzaklaştı oradan .
3 SAAT SONRA
Elimdeki cama dikkatlice bakmıştım. Afettmemişlerdi beni . Üçüde uzak duracaktı benden . Ailem acısı, üç değerli kişiyi kaybetmem . Bunlar fazlaydı . O kadar kötü hissediyordum ki kendimi .
2 SAAT ÖNCE
" Newt ne olur affet beni sinirliydim . Özür dilerim ." Ağlamaktan ağrıyan gözlerime baktı Newt " ben senin hiç bir şeyinim artık . Beni görmezsin . Yanınada gelmem . !" Dedi gözlerimin içine bakarak .
Newt dışarıya giderken inşaata gitmiştim. Gally'nin yanına . " Abi, abim lütfen affet beni ne istersen yaparım lütfen. " Gally bana bakmamıştı bile . Ben yokmuşum gibi davranıyorlardı .
Ağlamam şiddetlenmişti iyice . Ormana doğru yürüyordum . Ne yapacaktım şimdi . Üçüde benden nefret ediyordu artık . Ben böyle yaşayamazdım . Aile dediğim insanlar benden nefret ederken ben rahat nefes alamazdım .
Bir ağacın dibinde oturdum . Elimdeki cam parçasına bakmıştım . Bileyime tutum önce içimde bir gıram korku yoktu . Bileğimi hiç korkmadan, çekinmeden kesmiştim . Hissetiğim acı kalbimdeki acıdan daha azdı .
Gözlerim kararırken kimsenin beni bulmaması için dua ediyordum .
🌼
Ağrayan başım ile gözlerimi açmaya çalıştım . Sanki bir avuç cakıl taşı yutmuşum gibi kuruyan boğazımı saymıyorum bile. Ne olmuştu bana en son bileğimi kesmiştim . Kan kaybından bayılmışım zaten .
Kulağıma gelen boğuk sesler ne olduğu anlaşılmıyordu . Gözlerimi büyük bir zorunlulukla açmıştım. Gözüme giren ışık ile geri kapatmıştım . " Uyandı uyandı " demişti derinlerden gelen bir ses .
Gözlerimi tekrar açıp ışığa alışmaya başladım . Ağzımdan çıkan inleme canımın yandığının habercisiydi . " Su " sesimi kendim bile duymamıştım . Gözlerim yorgunluk ile tekrar kapanmıştı .
" Su " demiştim tekrardan kısık bir sesle . Dudaklarıma değen şey ile gözlerimi yavaşça açmıştım . Kim olduğunu bilmiyordum . Gözlerimin bulanıklığı etrafımı görmeyi zorlaştırıyor du .
Suyu içerken sanki rahatladığımı hissetmiştim. Bir kaç göz kırpışımdan sonra etrafımı iyice net görüyordum artık . Etrafıma bakarken hemen hanımda gözleri ve burnu kıp kırmızı olmuş bir Minho görmek beklediğim bir şeydi .
Ama hemen arkasında Minho ile aynı durumda olan Gally'i görmek beklenmedik bir şeydi . Dahada kötü durumdaydı . " Ne oldu bana " bir şeyler hatırlamaya çalışırken . Ellerim ile ayağıya kalkmaya çalışırken bileğimde hissettiğim keskin acı ile bağırmıştım .
Çok acıyordu . Minho ayağıya kalkmış ve soluğu benim yanımda almıştı . " Yavaş, dur kıpırdama !" Sargılı olan bileğime bakarken ben hala kalkmanın peşindeydim . Bir şeyim yoktu . Burda uzanamam saçmaydı .
" Minho kalkmama yardım edermisin ?" Minho kafasının hayır anlamında salladığını gördüm . " Hayır yaralısın hala dinlenmen lazım " diyince kaşlarımı çattım . Jeff'e dönünce ne demek istediğimi anladı . Yanıma geldi ve beni yavaşça ayağıya kaldırdı .
" Teşekkürler Jeff " diyip önüme Minho'ya baktım . Minho anında gelip bana sırıldı . Sanki yarın yokmuşcasına . Kafasını boynuma sokmuş kokumu içine çekiyordu . Boynumu ıslatan göz yaşları ile bende ona sarılmıştım .
Sırtını yavaşça sevmiş ve Gally'e bakmıştım. Gözleri dolu doluydu . Arkasını dönüp göz yaşlarını sildi ve tekrar bana döndü . Minho'dan yavaşca ayrılmış ve Gally'e sarılmıştım . Abimdi o benim emindim artık .
" Abi sen ne ara bu kadar duygusal oldun yaaa " dedim ya kelimesini uzatarak . " Sus sen ödüm koptu sana birşey oldu diye . Bir daha sakın böyle bir şey yapmaya kalkma !" Abimin göğsüne burnumu sürtüp güvenli olduğum göğsüne sığındım .
Gally'den ayrılıp dışarıya çıkmak için adım atıcakken havalandığımı hissettim . " Minho ne yapıyorsun sen !" Dedim şaşkınlık içinde . Beni kucağına almıştı . " Abi bir şey de şuna " Gally konuşmak için ağzını açmıştıki Minho daha konuşmasını dinlemeden hızla dışarıya çıkmıştı .
Mutfağa doğru giderken ben hala yere inme derdindeydim . " Minho sadece bileğim yaralandı . Bacaklarımı hala kullanabiliyorum !" Minho beni takmamıştı bile .
Mutfağa gelip içeriye girmiştik . Herkez bize bakarken utandığımı hissettim. Minho beni Newt'tün yanına götürmüştü. Önündeki yemeğe bakıyor gözlerini bile kirpmıyordu . Minho beni yavaşça sandalyeye bırakmış ve yanımda yerini almıştı .
Elimi Newt'in omuzuna attım . Transtan çıkmış gibi titredi ve bana döndü . Bir kaç saniye donmuştu . Sonrada sıkıca sırıldı bana . Sanki yarın ölücekmişim gibi sarılıyordu . " Newt " dedim sakin bir sesle bende ona sarıldım . " Özür dilerim " dediğinde kalbimden bir parça koptu sanki .
Newt'ten ayrılıp ağlamaktan harap olmuş yüzünü ellerimin arasına aldım. " Bana bak senin hiç bir suçun yok. Ne yaptıysam kendim yaptım . Hiç birinizede darılıp küsmedim . Yada kızmazdım ." Dedim göz yaşlarını silerken .
" Siz benim her şeyimsiniz . Benim ailemsiniz . Kalbimden bir parçasınız artık istesemde size darılıp küsemem . " Diyip tekrar sarıldım Newt'te . Tava önüme yemeğimi koyarken bir yandan bana kızıyordu .
" Hepimizi çok korkuttun !" Dedi sinirle aklıma gelen şeyle Minho ve Newt'te baktım . " Sahi kim buldu beni " dediğimde . Newt'in gözleri boş bir yere daldı sanki bir şey hatırlamış gibi .
" Newt buldu seni . " Dedi Minho. Newt'te dönüp yanağından süzen göz yaşını sildim . " Seni öyle kanlar içinde görünce çok korkmuş . Kucağına alıp revine getirdi . Bir dahada girmedi . " Dediğinde Newt'tün yanağına bir öpücük kondurdum . " Teşekkürler abi " dedim gülerek .
" Yeter ya bu kadar duygusallık yemek yiylim artık açıktık . !" Diyip yanaklarımı sildim . Newt ve Minho bana gülmüştü . Gally'de gelip bizim masaya oturmuş ve iyi olduğumu konturol edip yemeğini yemeye başlamıştı.
🌼
Evet bu işide tatlıya bağlandık artık diyorum kouslaramı başlasak ne dersiniz .
Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen sizi seviyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Labirent : Denek A3
Roman pour AdolescentsBir kız düşünün ansızın ortaya çıkan bir virüs ile dünyanın sonu gelse bu kız en fazla ne kadar yaşaya bilir ? Ya ailesinden geriye sadece abisi ve sevgilisi kalsa ve onları da elinden alsalar ve bir yere atsalar ? İsyana inanıp onun peşinden gits...