10.Bölüm : Yakınlaşma

644 26 72
                                    

" Saçmalama Tava " dedim elimdeki yemekle herhangi bir masaya oturmuştum. Tava elindeki bıçağı dikkatli bir şekilde yerine koymuş ve ellerini yıkayıp tezgaha yaslanmıştı .

" Ne saçmalamıyorum sadece kaç kişi senden etkileniyor onu merak ediyorum " dediğinde yemeğimi öne doğru itmiştim. " Tava bana diyorsun ki cırop ve şort giy öylemi " dediğimde kafasını evet anlamında salladı " sonrada Newt ve Gally beni kıtır kıtır kessin " diyip gözlerimi devirmiştim.

Eğer şayetki önceki hayatımda bir abim olsaydı, ki var bunlar kesinlikle Gally ve Newt olurdu . İkiside abim gibiydi ve beni o halde görselerdi katliyam çıkardı .

" Hiç bir şey yapamazlar hadi ama Ava beni kıracakmısın " duygu sömürüsü yapmakta üstüne yoktu tabi benden sonra . Bir kaç dakika sustum . " Tamam peki senin söylediğin gibi olsun ama Gally ve Newt ile sen uğraşırsın " diyip ayağıya kalkıp odama doğru gittim .

Ben çıktıktan bir kaç dk sonra herkes mutfağa doğru gidiyordu . Ben odama gidip bazanın altında olan kıyafetleri çıkarıp giyindim .

" Ava nerde " içeride Newt'ın sesini duyarken derin bir nefes alıp içeriye girmiştim .

" Ava nerde " içeride Newt'ın sesini duyarken derin bir nefes alıp içeriye girmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bunun gibi düşünün )

Ben içeriye girmiştim. Herkes bana bakıyor beni süzüyordu . Tava'nın yanına gidip tezgaha yaslanmış. " Kızım ateş ediyorsun ateş " demişti Tava, Tava'ya yandan bir bakış atıp " sağol " diyip sırıtmıştım.

" Kızım bu halin ne nerden buldun bu kıyafetleri! " Dedi Newt sinirle " ne varmış kıyafetimde " dedim tek kaşımı kaldırarak " sıkıntıda o zaten üstünde bir şey yok Ava gidip üstünü değiştir " dedi bu sefer Gally .

" Pardon buna siz iki öküz mü karar veriyor " işaret parmağımı karşımdaki iki öküze doğru salamıştım . Gally sinirle yanıma gelip dibim'de durdu . " Ava hadi güzelim hadi yavrum gidip üstünü değiştir benide katil etme " demişti sinirle.

" Çıkarmıyorum üstümü " demiştim inada binerek . Banane üzerimde yanlış bir şey yoktu . Kapıdan içeri Minho ve Ben girmişti . Labirent'ten yeni çıkmışlardı. Minho etrafına göz gezdirmiş ve en sonda gözleri benim olduğum tarafa dönmüştü.

Gözleri sevgiyle bakarken vücuduma baktığında gözlerindeki sevgi yavaş yavaş korkunç bir hal almaya başlamıştı . Gözlerinden neredeyse ateş çıkmaya başlarken Ben yanıma gelmiş ve yanağımdan makas alıp " vay Ava gözlerimi senden alamıyorum. Bir içim su olmuşsun kızım " Diyip gülmüştü .

Bende gülmüştüm. " Bakın bakın bu çocuk hiç karışıyor mu bana " diyip Ben'i göstermiştim . " Ava ne bu halin " demişti Minho " ya siz üçünüz başıma belamısınız " diyip ellerimi birbirine bağlamıştım.

Gözlerimi devirmiştim. " Belayiz kızım çıkart şu üstünü " dedi Minho. Sinir kat sayım iyice artıyordu. Minho'nun dibine girip ayak parmaklarımın ucuna çıkarak kulağına " kolaysa gelip kendin çıkarsana " diye fısıldadım .

Geriye çekildiğim de Minho'nun kat katı kesildiğini görmüştüm . Minho kollarını bacaklarıma sarıp beni omuzuna atmıştı . Dünyayı ters bir şekilde görüyordum . Beline vuracaktım ki son anda vazgeçtim.

" Minho bırak beni " dedim çırpınmaya başlarken Minho mutfaktan çıkmış ve kendi odasına doğru gitmeye başlamıştı. " Minho bırak beni diyorum sana " çırpınmaya çalışırken Minho kalçama sert bir şekilde şaplak atmıştı . Buda inlememe sebep olmuştu.

" Tanrım " dedim sessizce " kes sesini bebeğim " dediğinde şaşkınlık içersinde kalakaldım. Bebeğim mi dedi o bana Tanrım kalbim duracak galiba .

" Minho yeter artık " dedim sırtına çok sert olmayacak bir şekilde vurmuştum . Minho odasının kapısına gelmiş ve kapıyı açıp içeri girmişti . Kapıyı arkamızdan kilitlemiş kaçmamı engellemişti. " Minho bırak beni diyorum sana " Minho sonunda beni yere doğru bırakmıştı.

" Ne yaptığını sanıyorsun sen " dedim sinirle. Minho yanıma yaklaşıp dibimde durdu. Ben geriye adım attıkça o üstüme doğru geliyordu. " Minho üst- " parmağını ağzımın üstüne koymuş konuşmamı engellemişti.

" Delirtt'in beni güzelim " dedi dahada yaklaşarak. Ben geriye doğru adım atacak'ken son anda belimi tutmuş ve sertçe kendisine yapıştırmıştı . " Bu kıyafetleri neden giydin " dedi dudağıma yaklaşırken . Burun burunaydık .

Yutkunmuştum . Derin nefesler alıyor, kalbimin sesini duymaması için dualar ediyordum . " Ben, şey ben sadece " konuşmayı unutmuştum sanki . Minho bu halime gülmüştü .

" Güzelim " dedi dudakları dudaklarıma değerken, alev almıştı dudaklarım, yanıyordu sanki . Minho her konuştuğunda dudakları dudaklarıma değiyor beni kendisine daha çok bastırıyordu.

" Minho " dedim nefes almaya çalışırken. Öyle bir durumdaydım ki yemin ederimki nefesim kesilmişti. Nefes alamıyordum . " Seni öpebilir miyim güzelim ?" Dedi Minho, cevap vermek için ağzımı açıcaktım ki geri kapattım .

Dilim damağım kurumuş ağzım uyuşmuştu sanki. Minho gözlerimin tam içine bakmış ve gözleri yok olana kadar gülmüştü. Elini çenemden çekmiş ve enseme koyup öne atılmıştı . Avını yakalamak isteyen bir kaplan gibi dudaklarıma saldırmış ve haşince öpmeye başlamıştı .

Beni kendisine bastırıyor, üst dudağımı ağzının içine alıp sertçe emiyor, ve dili ağzımın içinde keşfe çıkmak için can atıyordu .

Korkuluk gibi durmayı kesip bende karşılık vermiştim . Kolarımı boynuna dolamış ve kucağına zıplamıştım . Minho kalçamı bana çığlık atırabilecek kadar sıkıp bırakmıştı.

Hemen önümüzde çalışma masasına beni oturtmuş ve erkekliğini bana bastırmaya başlamıştı. İnlemiştim , dili ağzımı zorlayınca ağzımı açtım . Diler birbirilerine dolanırken Minho dilimi kendi ağzısının içine alıp emmişti sertçe .

Kafasını ileri geri hareket edip dilimi sıkıca emiyordu. Dilimin uyuştuğunu hissetmiştim . Nefessiz kaldığımda Minho'nun omuzunu sıkmıştım sertçe.

Minho mesajımı aldığı gibi son kez dudağımı ısırmış ve benden ayrılmıştı . Ağzımızın arasında salyalardan köprü oluşmuştu. İkimizde nefes nefese kalmıştık .

" Tanrım " dedi Minho, dudaklarıma küçük öpücükler bırakırken . Sanki ayrılamıyordu dudaklarımdan " bağımlısı oldum bunlara madde gibi bağlıyor insanı kendisine " dedi sesi zevkten kalınlaşmıştı . Bu sefer boynuma yönelmiş küçük ısırıklarla boynumu ısırıp emiyor iz çıkartıyordu.

Kapı tıklamıştı " Ava ordamısınız " Newt'ın sesini duyarken kendimi toparlamaya çalıştım . Minho'nun omuzlarından itip ayağıya kalktım. Zevkten başım dönüyor, gözlerim kararıyordu .

Saçımı düzeltip dudağımı sildim . Minho yanıma yaklaşıp " bunu nasıl açıklayacaksın " dedi boynuma dokunurken . Kafamı bilmiyorum anlamında salladım.

Ateşim çıktı galiba burası fazlamı sıcak oldu sanki dhdbdnfjf
Bölümler gelmeye devam edecek oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım görüşürüz.

Labirent : Denek A3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin