با کوبیده شدن برگه ها روی میز نگاهم از روی پرونده ها به یه دست تتو شده افتاد...
_یه پرونده جدید داریم، شنیدم اوضاعش خیلی وخیمه.....تازگیا پرونده ای نداشتی نه؟این کاملا خوراکته.....
نگاهمو از دستش به چشماش دادم.....
+همون پرونده ایه که هم بعد یه مدت ازش دست میکشیدن و کسی قبولش نکرد؟چرا همش باید پرونده های عجیب برای من بیفتن.....
چشمامو بستم و اهی از درموندگی کشیدم.....
+اکی میخونمش بزارش رو میز و برو بیرون.....
_الان رسما داری بیرونم میکنی؟
+اره حالا هم برو بیرون....
_حداقل بزار این قهوه رو بخورم....با اجازه....
قبل از اینکه حرکتی بکنم سریع قهومو از دستم گرفت و سر کشید،سمت در رفت و سریع خارج شد.....
+مگه اینکه دستم بهت نرسه جئون....
پرونده رو از روی میز برداشتم تا نگاهی بهش بندازم،اسم: جانگ هوسوک، سن: ۲۸
مبتلا به اسکیزوفرنی؟اختلال چند شخصیتی؟با انگشت سبابه و وسطم شقیقمو مالیدم....
پس به خاطر همین پاسش داده بودن به من؟ لعنتی حتی درست نتونستن بیماریشو تشخیص بدن....
پرونده رو داخل کشو گذاشتم، بعد قفل کردن کشو کلید رو داخل جیب روپوشم انداختم.....
از اتاق بیرون اومدم، سمت کوک که سعی میکرد تا در یه بطری اب رو باز کنه رفتم ،بطری اب رو از دستش گرفتم با یه حرکت بازش کردم و توی دستش گذاشتم ....
_نصفشو خودم رفته بودم.....
+کاملا مشخص بود حتی درش یذره هم تکون نخورده بود....دنبالم بیا میخوام اتاق اون بیمار جدید رو نشونم بدی.....
با چشمای گشاد شده خودشو سمتم کشوند، دستشو روی شونه هام گذاشت.....
_ایندفعه رو بیخیال من شو، چون اتاقش تو ساختمون پشتیه حتی فکرشم نکن من اونجا برم، اخرین باری که رفتم اونجا با بدبختی تونستم از دست اون مریضای روانی فرار کنم....
+اگه میترسی نباید این شغلو انتخاب میکردی....
پوزخندی به صورت ترسونش زدم و سمت مخالفش راه افتادم، میدونستم که با حرفم غرورش رو قلقلک دادم..... پس یک، دو، ....
قبل از اینکه شمارشم تموم شه....
_باشه، باشه میام فقط منو اونجا تنها نزار.....
+اوکی....
از حیاط پشتی تیمارستان که از هر طرفش صداهای عجیبی میومد، گاهی یکی گریه میکرد، گاهی یکی بلند بلند میخندید یا بچه ای که با شخصی که ما نمیدیدیمش حرف میزد،کسی که سعی داشت به خودش با کوبیدن سرش با درخت اسیب بزنه و.... گذشتیم تا به ساختمون پشتی برسیم.....
YOU ARE READING
یه دیوونه یا دوتا؟
Fanfictionبا یه مینی فیک درخدمتتونم ^_~ این فیک دوتا هوپی داره و خیالتون تختتت تریسامه:› ژانر: عاشقانه؛ اسمات و یکمی هم سایکو کاپل: هوپجین؛ توسئوک کاپل فرعی: یونکوک