خببب سلام اول از همه این پارت رو مخصوص کاپل دوم و افتخاریمون یونکوک نوشتم و این قسمت فقط و فقط برای یونکوکه و پارت بعد هم اسماته از کاپل اصلیمون!
.................................................................
<جانگکوک>
بعد دادن لباسها به جین از ابدارخونه خارج شدم ، به در اتاق جین که رسیدم ، در اتاقش یهو باز شد و شخصی ازش خارج شد ، با دیدن یکی از اون دوقلوها خودم رو از ترس عقب کشیدم، با نگاه سردی انالیزم کرد و گفت:
_اون دوتا کجان؟
+هان؟
_میگم اون دوتا کجان چند ساعته پیداشون نیست ؟
ایندفعه از بین دندوناش شمرده شمرده گفت.
+آهههه درسته ، توی دستشویی بودن......باهم....
اخر حرفمو با مکث گفتم چون هر لحضه چشمهاش ریز تر و صورتش بیشتر به قرمزی میرفت.
با شونه اش تنه ای بهم زد و رد شد.
با رفتنش ترسم یادم رفت و نیشخندی زدم ، این یکی رو شک نداشتم که از جین خوشش میومد.
در اتاق رو باز کردم و بدون نگاه کردن به اطراف سمت تخت جین هیونگ رفتم تا کمی استراحت کنم، همینکه داشتم روپوش سفیدم رو در میوردم صدای خش داری از بغل گوشم زمزمه کرد .
_خیلی وقته که ندیده بودمت.
نفسم از شنیدن صداش درست از کنار گوشم بند اومد ، همینکه برگشتم سمتش با پوزخند و ابروهای بالا رفته اش مواجه شدم .
عقب عقب رفتم ، ولی با گیر کردن پاهام بین پایه های تخت به صورت نشسته روی تخت افتادم.
_عجب خرگوش زرنگی هستی تو دبیرستان خوب از دستم در رفتی و انتقالی گرفتی ، واااووو فکرش نمیکردم یه روز اینجا توی تیمارستان ببینمت .
جلوی پاهام زانو زد و دستهاش رو روی زانوهام گذاشت.
لعنت به من ، چرا اومدم به این اتاق ؟ تا الان منتظر من بود؟ کاش هوسوک همینجا میموند ، بودن با یه مریض روانی بهتر از کسیه که تو مدرسه برام قلدری میکرد و من هم مثل احمقا عاشقش بودم .
سعی کردم پاهام رو از چنگ دستهاش در بیارم ولی فشار دستهاش روی پاهام زیادتر شد .
<فلش بک>
با کوبیده شدن چیزی روی میز از ترس به خودم لرزیدم و به پسر مو نعنایی خیره شدم ، برخلاف قیافه ی کیوت و بانمکش اصلا رفتار اروم و بانمکی نداشت ، فرشته ی عذاب من باز اینجا بود، هرچند بشدت پشیمون شدم چون چیزی که میدم رو نمیتونستم باور کنم .
فیلم پورنی که از گوشیش پخش میشد ، بازیگرهاش بی شباهت به من و پسر مونعایی که جلوم وایساده بود نبود.
YOU ARE READING
یه دیوونه یا دوتا؟
Fanfictionبا یه مینی فیک درخدمتتونم ^_~ این فیک دوتا هوپی داره و خیالتون تختتت تریسامه:› ژانر: عاشقانه؛ اسمات و یکمی هم سایکو کاپل: هوپجین؛ توسئوک کاپل فرعی: یونکوک