Přijela jsem do hype house v 6 ráno, thomas už byl vzhůru. Cestovala jsem taxíkem takže cesta moc levná nebyla ale mojim rodičum je naprosto jedno co dělám a kolik to stojí, klidně mi to zaplatí ale jenom aby semnou nemuseli mít práci. Z taxíku jsem si vytáhla větší batoh a s batůžkem a v ruce jsem nesla květiny. Thomas mi podržel dveře a šel mi ukázat kde má vinnie pokoj. ,, v kolik tak vztává?" ,, vždycky je to od 7 do 9" ,,dobře" Pustil mě dovnitř a počkal venku. Já jsem opatrně otevřela dveře a z batohu vyndala vázu na který byly vytisklý naše společný fotky z pátku. Do vázy jsem dala květiny a na kus papírku jsem mu napsala omluvu. ,, uvedomuju si co jsem udělala, moc mě to mrzí a jetsli stojíš o naše přátelství přijď do 10 hodin do kuchyně, pokud nepřijdeš, beru navědomí že o to nestojíš a už ti nebudu v tvojí cestě stát. T/j" Vyšla jsem z pokoje a s thomasem jsme šly do kuchyně.
Bylo něco po půl sedmý a thomas mě nechal u jídelního stolu v kuchyni, musí něco zařídit. Kdyby něco potřebovala má na něj telefon. Odešel a já jsem čekala co se bude dít. Postupně přicházeli lidi a já jim vysvětlovala kvůli čemu tu jsem. Už jich tu bylo asi pět ale vinnie nikde. ,, tak to nevim jestli přijde, včera byl vzhůru už v půl osmý teď je čtvrt na devět" řekl jeden z kluků co si dělal snídani. Jakmile bylo po devátý a já furt čekala měla jsem chu se už sbalit. Když bylo už za pět minut deset vzala jsem si věci, se zbylýma lidma co seděli v kuchyni jsem se rozloučila. Nikde nebyl a já odešla. Zavolala jsem si taxík kterej tam byl poměrně rychle. Nasedla jsem a odjela domu s tím že to takhle bude napořád.
Přijela jsem domu a rodiče byly opět v práci, bylo k večeru a já jsem si vzala svoji rozečtenou knihu a problémy zaháněla v ní.
Okolo 8 hodiny večer mi začalo volat neznámé číslo, nemám ráda mluvení s lidmi které neznám a tak jsem to típla. Ale hned na to to číslo začalo volat znovu. To už mi nepřišlo jako žádná reklama, zvedla jsem to. ,, ahoj t/j, tady Maria" ,, ahoj, děje se něco?" ,, no víš mohla by jsi přijít? já pro tebe klidně dojedu" ,, no čas mám a co se děje" ,, to ti vysvětlím až tam budu, ještě mi ale řekni adresu" ,, jo jasně je to 7 Minetta 305" ,, zatím" Maria to hned tipla.Po deseti minutách tu byla a já nasedla k ní do auta, vypadala dost rozrušeně. ,, co se děje?" ,, jde o vinnieho, měl výčitky že tě tam nechal, zavřel se v pokoji a nechce tam nikoho pustit dřív tohle nedělal a možná jenom má sluchátka ale nejsem si jistá" ,, jo v pohodě ale je dost možný že tam nepustí ani mě, vždyť jsme spolu byly venku jenom jednou a u něj v pokoji jsem byla jenom jednou" ,, ale vinnie se tu s nikým nebaví, všechny kamarády má různě po státě a tady ve Sattle jsi jediná, často je s jeho kamarádama ale když přijede za náma nechci aby celej den jenom seděl s náma na zahradě nebo streamoval, vždycky se mu špatně mluvilo s lidmi a co vůbec holkama, i když se znáte krátce, jsi pro něj důležitá"
Zastavili jsme u jejich domu a maria otevřela dveře, pozdravila jsem všechny a šla k vinniemu pokoji. Zaklepala jsem..
ČTEŠ
Brother of my Crush - Vinnie Hacker
Fanfiction,, t/j, i ti slavní lidé mají problémy" Jaké je to asi z pohledu slavného člověka a jeho soukromého života? Taktéž s jakými překážky se musí poprat takový člověk? Každý kdo tohle čte je nejspíše fanouškem Vinnieho, a každý z nás někdy napsal koment...