14.

86 2 0
                                    

Odjela jsem.

Ano, slyšíte dobře, odjela jsem zpátky do Seattlu. Měla jsem v hlavě zmatek, dva muži mi právě řekli co cítí. Ale oba tak, jak bych to přesně nechtěla. Vinneho mi je ale opravdu líto, myslí to vážně a já vždy udělám hloupost. Stydím se sama za sebe.

Když jsem se vrátila, nedělo se nic moc zvláštního. Prostě jsem dlaší týden šla normálně do školy. Tentokrát jsem ale přišla o všechny se kterýma jsem se tam tak nějak bavila. Jeidná kámoška mě nechala bejt, našla si jiný. Jacob se mi snažil stále volat a psát, jeho číslo jsem si zablokovala, i instagram. Ale vinnie, ten nezavolal ani jednou, ani jednu zprávu. Jsem zmatená, kdo o mě opravdu stojí?"

Celý dny se mi nechtělo nic dělat, zhoršily se mi známky a to se nelíbilo mojí nevlastní mámě. Každej den po mě chce abych se učila, přijdu domů a jde mě obeznámit s výsledkem z testu. Táta to neřeší, všímá si svojí práce a problém semnou má jenom když se s mojí nevlastní mámou hádáme. Poslední dobou to není vůbec lehký. Reggie se poslední dobou doce hnusně chová. Nejspíš se o všem dozvěděl a tak mi dává čočku. Kradou mi věci ze skříňky, v lavici nechávaj nechutný věci nebo mi podrážej nohy. Omylem mě polejou a občas si to natočí. Naposled byly moje učebnice nalezený po celým hřišti školy.

A lidi z hype house? ty se mi taky neozvali, nejspíš jsou na mě právě všichni naštvaný. Vím jak byly když jsem jela za Jacobem, a co teď? vinnie mi řekl co ke mě cítí a já jsem ho nechala bejt a utekla. Každej si myslí jak je to jenoduchý. Jasně, choď s vinniem hackerem ale vidíte ty ostatní věci? Jeho fanoušci by mě nejradši propíchli vidlema. Jeho bratr očividně začal válu proti mě a hádky s vinniem taky nejlepší nejsou.

Posuneme se o 2 týdny

Vinnie se stále nevrátil, nevím. Stále nevím koho si vybrat, vím že kdbych přišla k Jacobovi že by mě přivýtal s otevřenou náručí ale Nezdá se mi, vinnieho jsem si sice oblíbila během pár dní, spíše hodin. Ale s Jacobem je to jiný, občas z něho jde strach. Ale vinnie, sice by mě teď nepřivítal, zato s ním se cítím jinak, je to krásnej pocit. Nemusím s ním myslet na nic.

Jinak, už byly vánce, dostala jsem zpoustu věcí ale jeden z dárků, jsem nečekala. Přišla letenka, kterou jsem ale promeškala, sní dopis.

T/J, štastné Vánoce
Doufám že si mezi námi vybereš.
Vinnie

Bojím se toho že si vinnie myslí že jsem s Jacobem. Po dvou týdnech bych ale něco udělat mohla. Nevím jak je na tom vinnie ale vím že jejich rodině zchází a já jim ho chci přivést zpět..

Koupila jsem si novou letenku, jaden ani avani mi neodpovídali na zprávy. Celej hype house je na mě naštvanej, a já to chápu. Ale až mě budou zabíet pohledem, nevím jestli budu mít stále tolik kuráže..
Zabalila jsem si kufr a druhý den jsem měla odlétat. Vlastně ani nevím co mě tu drží, v tuhle chvíli by bylo asi všem líp kdbych tu nebyla.
Celý to vyřešili dvě čáry. Koukala jsem na krev a cítila jiný pocit.
Letadlo, už v něm jsem měla strach. Jak to dopadne?

Přiletěla jsem a jela rovnou do hype house. Zazvonila jsem ale otevřít dveře mohl někdo jiný...

Brother of my Crush  - Vinnie HackerKde žijí příběhy. Začni objevovat