8.

116 2 0
                                    

Dovnitř vešel Vinnie..

,, ahoj?" nic mi neodpověděl a sednul si na židli vedle postele. ,, omlouvám se ti za všechno, neměl jsem odjíždět, neměl se neozývat." ,, v pohodě ty za to nemůžeš" ,, můžu, mluvil jsem s doktorama a po tom co jsi byla každej den doma tak jsi zapoměla větrat a prý se ti tam udělali viry který to zapříčinili" ,, v tom případě za to nemůžeš ty ale moje hloupost" usmála jsem se a vinnie se chtěl přiblížit. ,, radši ne, může se to přenášet" ,, aha.. a kdy tě pustí domu?"
,, nevím, můžu bejt slepá hluchá a nebo mít epilepsii. Ani jedno nechci takže se radši dám do kupy."  ,, tak to bejt tebou tu zůstanu, lepší než doma"
Chtěla jsem mu na to něco odpovědět ale dovnitř vešla sestra že už má jít pryč. ,, napiš" usmála jsem se a sestra mi šla cosi vpichovat do ruky.

Večer jsem čekala jestli napíše nebo ne. Nenapsal, bylo mi to líto a už jsem chtěla domů. Nebo kdyby mi alespoň někdo přinesl notebook kterej tu nemám. Psala jsem tátovi jestli mi ho zejtra sem hodí, prej je to dálka na to aby mi tam jel odvézt nitebook. Docela mě to zamrzelo ale nemůžu ho do ničeho nutit. Nezbylo mi nic jinýho a musela jsem se zeptata vinnieho. Ten mi odepsal do 3 minut. Ještě se mi omluvil že zapomněl napsat, vysvetlila jsem mu kde notebook mám a on mi na to dal like. Druhej den ráno hned po snídaních za mnou byla sestra s tím že tu mám návštěvu.

,, ahoj" pozdravila jsem ho ,, ahoj" položil mi notebook na stůl vedle postele. ,, moc děkuju" ,, nemáš zač" ,, já bych to po tobě ani nechtěla ale táta nemohl, hm spíš se mu nechtělo" ,, ne je to v pohodě, chtěl jsem tě vidět, u nás doma to není o nic lepší" ,, jakto?" posadila jsem se a opřela o rám postele aby vinnie pochopil že poslouchám. ,, od tý doby co jsme se přestaly spolu bavit máma mi furt psala abych přijel na víkend a pak mi dokonce sehnala psycholožku a nějaký sezení. Dělala jak kdybych byl nemocnej tak jsme se spolu pohádali" ,, to mě mrzí, obejmula bych tě ale nemůžu" zasmála jsem se ale vinnie se jen pousmál.

Vinnie tu semnou seděl celej den co mi dělali vyšetření. Zjistili mi skvělou zprávu, kterou jsem si prozatím nechala pro sebe. Večer vinnie odjel domů, ale ne do hype house zatím je u rodičů. Strašně mě štve že se hádají kvůli mě, nebo ůplně kvůli mě ne ale kdybych vinniemu nevešla do života tak by to mohlo být jinak.

Teď ale k tý super zprávě! Zítra ráno mě pouštějí protože už nejsem nakažlivá. Sice prášky i dlaší injekce budu muset podstupovat, ale už tu nebudud muset ležet. A tak druhý den ráno pro mě jel táta ,, máš všechno?" ,, počkej ještě notebook" ,, ale ten jsem ti sem nevezl" ,, vinnie jo" dala jsem si ho do batohu a usmála se. Naprosto jsem věděla co si myslí.
Dojeli jsme domů a já si šla vybalit těch pár věcí. Během toho se mi ale zamotala hlava a já si musela lehnout. Zjistila jsem že až tak jednoduchý to nebude.
Odpoledne mi psal vinnie jestli může přijet. ,, napsala jsem mu že zachvíli jedu na sál a musím podstoupit operaci takže asi až zítra nebo pozítří" chudák mi na to jenom dal like a ,, hodně štěstí" Za tohle se mu musím omluvit. Táta měl odpoledne volno a tak mě k nim hodil. Viděla jsem před domem vinnieho auto a tak jsem byla v klidu. Zazvonila jsem a chvíli bylo ticho, pak jsem slyšela nějaký osoby jak se dohadujou kdo půjde otevřít. Jedna z osob někam odešla a zabouchla hodně hlasitě dveře, bylo to slyšet i přez ty vstupní. Zachvíli se ve dveřích objevila Maria. ,,ahoooj"  Usmála se a já ji obejmula
,, nemusíš se bát, už nakažlivá nejsem" zasmála jsem se a udělala gesto aby byla potichu. Vešla jsem dovnitř a zaklepala na vinnieho dveře. Opět nastalo očekávané ticho, vzala jsem za kliku a vešla dovnitř.

Vinnie hned spozoroval ,, co tu děláš" vztal a usmál se, viděla jsem že má ještě červený oči. ,, už nejsem nakažlivá a od rána jsem doma" zasmála jsem se a vinnie taky. ,, takže ty jsi mě jenom napínala že jdeš na operaci" ,, jo" S vinniem jsem se objali ,, chyběl jsi mi" ,, ty mně taky" S vinniem jsme se k sobě přiblížili. Naše rty se propojili akorát já se za pár vteřin musela odstrčit. ,, ráda bych ale motá se mi ještě hlava" usmála jsem se ,, promiň já jsem si to vůbec neumědomil" ,, v pohodě, jedeš zítra do hype house nebo ne?" ,, ne, jsem tu na týden, chceš tu přespat?" ,, když by ti to nevadilo" ,, rozhodně ne" vinnie se umál a šel ještě do obýváku pro notebook a telefon kterej si tam nechal.

Brother of my Crush  - Vinnie HackerKde žijí příběhy. Začni objevovat