Otevřela mi charli která hned chtěla dveře zabouchnout. Stihla jsem ale do dveří strčit nohu. ,, charli já.." ,, ne nemluv na mě, jseš odporná zrádkyně" Ke dveřím přišel i Jaden. ,, jadene! můžu ti to vysvětlit?" podíval se na mě a zakroutil hlavou.
Po dlouhé diskuzi s charli mě nakonec pustila do obýváku, ale za vinniem ne. ,, omlouvám se, všem.. ano zpackala jsem to ale vinnie sám poslal letenky abych přiletěla.." ,, jo poslal, ale čekal do nějakého datumu. Teď si myslí že jsi s Jacobem a docela ho to poznamenalo..." bylo vidět ale že i charli, na to jaká je to mrcha je jí to líto. ,, opravdu ráda bych tě teď vykopla z hype house ale kvuli vinniemu nemůžu, jestli se s ním nehodláš hádat můžeš za nim." prokroutila oči a já byla šťastná že mě tam ale už konečně pustí. Chodili po domě lidi z hype house. Nikdo se na mě nedíval přátelsky a Jaden, už vůbec ne. Když jsem zaťukala na dveře, bylo mi jasný že nebude reagovat. Vzala jsem tedy za kliku a spatřila vinnieho na posteli jak kouká na nějakej film nebo seriál.,, jdi" ,, vinnie, já.. se strašně omlouvám." ,, ale k čemu tu jsi, docela jasně jsi mi dala najevo že o mě zájem nemáš" Ztekla mi slza po tváři a já najednou nevěděla co říkat. ,, můžeš jít, já nepotřebuju žádný omluvy, já to zvládám" říkal, i když bylo vidět že moc nejí, začali mu růst vousy a po pokoji smrděli cigarety a tráva. ,, vinnie..nikdy jsem nikoho nemilovala víc než tebe" ,, lžeš, jsou to jenoms prostý lži a ty to víš" ,, nejsou" ,, t/j, prostě vypadni" Vyšla jsem z vinnieho pokoje, běžela jsem ke vchodu a narazila jsem do někoho. ,, pardon" ,, t/j?" poznal jsem hlas kterej bych tu ale opravdu nečekala. ,, Jacobe?!" Nevěřícně jsem se na něj dívala. ,, co tu jako děláš?" ,, no bydlím" ,, ale vždyť tě všichni tady nenávidí" ,, jo to jsem taky zjistil" zavrčel a zatáhl mě za ruku, vedl mě sěrem opět do nějakých pokojů. ,, co děláš?!" ,, proč mě tu jako všichni nenávidí? někdo jenom řekne, zeptej se t/j, zeptej se vinnieho." koukala jsem se na jacoba ze kterýho zase šel ztrach. ,, kvůli tobě se totiž vinnie trápí" řekla jsem mu to přímo do očí. ,, a nebo je to kvůi tobě? hmm nechala jsi vinnieho se zamilovat do tebe a pak jsi si začala semnou a jeho jsi nechala, pak necháš abych se do tebe zamiloval i já a opět odejdeš. A co nakonec? necháš nás tu oba, bez vysvětlení" ,, ale já jsem si už mezi váma vybrala" ,, jo a koho?" ,, vinnieho" ,, no jasně, takže takhle to chceš jo? nejsem pro tebe moc dobrej jo?" myslela jsem že v hype house by nikdo nikoho napadnout neměl ale právě se to stalo. Jacob mi dal facku, kopal do mě a já pak už nevnímala.
Probudila jsem se druhej den, bylo něco okolo 8 ráno, všechno mě bolelo a já poznala že neležím u sebe doma a ani v jiném pokoji. Tmavé povlečení, bassová kytara a na posteli seděla kočka. Z choby během pár minut přišel vinnie. Sedl si vedle mě, položil mi obklad na tvář a já se snažila zvednout ale všechno mě bolelo. ,, počkej, pomůžu ti" vinnie mi pomohl si sednout a já se chytila za bricho. To mě bolelo asi ze všeho nejvíc. ,, ukaž" ,, ne to je dobrý" vinnie odhrnul deku a podíval se na bricho. Nic neřekl a zase mě zakryl.
Moc jsme spolu nemluvili, jenom o tom jak mi je a co potřebuju. Byla jsem ráda že se na mě nevykašlal, mohli mě nechal ležet v místnosti a čekat než si pro mě nekdo přijede. Když už třetí den mi bylo mnohem líp, chtěla jsem jet. ,, vinnie, děkuju že jsi tu pro mě byl" ,, za málo" přišla jsem k němu a objala ho. Když jsem chtěla už jít, vinnie si mě přitáhl k sobě...
ČTEŠ
Brother of my Crush - Vinnie Hacker
Fanfic,, t/j, i ti slavní lidé mají problémy" Jaké je to asi z pohledu slavného člověka a jeho soukromého života? Taktéž s jakými překážky se musí poprat takový člověk? Každý kdo tohle čte je nejspíše fanouškem Vinnieho, a každý z nás někdy napsal koment...