20. Konec

196 4 0
                                    

Ahoj, uběhlo už pár let. Jsem dospělá a mám auto, bydlím v domě ale hádejte s kým. S vinniem, vzali jsme se, já dodělala školu a v 19 jsem zjistila že jsem těhodná, váhala jsem zda si dítě nechat ale vinnie se zamilovat do představy být táta a já po pár týdech se rozhodla že je to ten nejlepší nápad. Narodila se nám dcela Emili, krásná. Je hodně podobná vinniemu, třeba i ona jednou bude vyprávět svůj příběh. Já a Jacob jsme zůstali přáteli, reggie si našel konečně normální holku a Nate? Ten žije a je šťastnej děda, jezdíme k němu i s Emili, škoda že se ji nedočkala i Maria, měla by radost. Konečně mám i práci co mě baví a jedna z hlavních věcí za kterou jsem ráda je že jsem si vytvořila lepší vztah s mým tátou i nevlastní mámou. Jestli existuje dokonalej konec příběhu tak je to právě tenhle...



Remember

Today is not good, but not every day is good, everyone has a shard, everyone has a gem, but every day may not be the shiniest part of our lives.

And the family we have is the only one and it is not forever, let's cherish it.

Jedna část tohoto dílu je psaná pro všechny co nás někdy opustili, každý z nás nejspíš někoho ztratil. Ale podívejme se že ještě tu naprosto sami nejsme, měli bychom si vážit těch co tu teď jsou. Kromě toho by jsme se občas měli zastavit a podívat se jestli náhodou po ostatních nežádáme až moc, a to i ohledně slavných lidí, většina z nás by se cítila špatně kdyby lidi z celého světa nám říkali s kým smíme chodit a ským ne. Jaký účes je dobrý a jaký ne....Vnujte prosím pozornost i maličkostem...

Každopádně doufám že jste si knihu užili, mě osobně psaní bavilo. Nezapomeňte že příběhy žijí jen díky čtenářům, tak se mi opatrujte a zase v dalším příběhu ahoj!

Brother of my Crush  - Vinnie HackerKde žijí příběhy. Začni objevovat