16.

78 4 1
                                    

Políbili jsme se a já nevěděla co dělat pak, koukali jsme na sebe a nic neříkali. Vinnie si mě ale vyhoupl na sebe, zavřel dveře a šel rovnou k posteli. Po nějaké době jsme vedle sebe leželi ruku v ruce. ,, vinnie?" ,, ano?" Zabořila jsem hlavu do jeho hrudě po tom co odpověděl. ,, miluju tě" ,, já tebe taky, proto se nemusíš schovávát" v půlce věty se rozesmál. Po patnácti minutovým válení v posteli jsem šla do sprchy.

,, vinnie?? půjčíš mi prosím nějaký tvoje tričko? jo a asi s dlouhým rukávem" posledních pár slov mi bylo trapný říkat na hlas, řekla jsem je tak aby je vinnie slyšel ale ne moc nahlas. ,, tady je, a za modřiny se nestyď" usmál se a dal mi pusu na čelo. Natáhla jsem na sebe jeho tričko a vyšla z koupelny.  Vinnie zašel do koupelny a během chvíle někdo ťukal na dveře. Otevřela jsem je a tam kdo jiný než charli. ,, vážně jseš taková kurva že všechno řešíš tím že se s někým vyspíš?" zasmála se a já to nevydržela. Vyšla jsem na chodbu a zavřela dveře. vlepila jsem ji facku ,, ne, opravdu tohle jsi přehnala" podívala jsem se na ní a viděla že hned jak zajdu poběží všechno vyklopit někomu z hype house.

Když vinnie přišel viděl že nemám stejnou náladu jako předtím. ,, co se stalo" ,, nic" ,, to nic vidim" ,, byla tu charli a řekal že všechno řeším tím že se s někým vyspim" vinnieho to naštvalo a vyšel z pokoje ven já jsem šla kousek za ním. ,, kam jdeš?" neodpovídal a rovnou šel k charli pokoji. vytáhl ji a šly jsme do thomasovi pracovny. ,, thomasi?" ,, ano vinnie?" otočil se na nás. ,, ahoj" usmála jsem se ale charli jenom prokroužila očima. ,, buď půjde ona z hype house nebo já" ,,vinnie, to nejde oba jste teď ti nesledovanější, nemůžu si dovolit ani jednoho vyhodit" ,, tak jo já jdu" ,,vinnie stůj. Tak mi to ale nejdřív vysvětlete" všechno jsem mu já s vinniem řekla, jak se charli ale chov celou dobu. Bylo vidět že to thomase moc netěší ale vyhodit ji nemůže.
,, fajn, můžu udělat jediny, jeden z vás půjde do swayhouse" ,, no já určitě ne, já tu mám addison a chase to mi nemůžete udělat, jinak ukončuju spolupráci" charli začala vyvádět ale já hned věděla že vinnie tam asi půjde raději, teˇd jsou tam jenom kluci a furt se tam jenom hrajou hry, dělaj party a nebo se natáčí.

Po dořešení vinnie souhlasil že tam půjde, nastěhovat se tam může za 2 týdny a tak mezitím bude u jeho rodičů. Vinnie si sbalil věci na týden a spolu jsme v jeho autě jeli do Seattlu. ,, vinnie už se těším, co řekneš na dárek" usmála jsem se protože čekám jenom na to jak bude ragovat. Zničeho nic vinnie auto otočil a jeli jsme zpět k hype house. Naštěstí jsem byly jenom dva kilaky od hype house. Vinnie došel dovnitř a pak vyšel s taškama, dal je do kufru a jeli jsme dál. ,, pro co jsi šel? už mi to řekneš?" ,, pro tvůj dárek a rodičů k vánocům na kterej jsem málem zapoměl" ,, ale já nic nechci, vlastně jo a víš co?" ,, co?" ,, aby jsme se už nehádali a alespoň zbytek tohoto týdne byly spolu a užili si to" Po cestě tam sjme se zastavili v Seattlu v kavrně, potkala jsem tam lidid z mojí školy všichni se otočili a začali se smát. Nevěděla jsem co se děje, přišla jsem k vinniemu do auta a tvářil se hodně zamračeně.

,,t/j?" ,, ano?" ,, proč jsi mi neřekla že tě můj bratr znemožňuje ve škole?" ..

Brother of my Crush  - Vinnie HackerKde žijí příběhy. Začni objevovat