Já a vinnie jsme spolu už nepromluvili 2 dny. Je mi líto toho co se stalo ale on to udělal taky, od včera mi furt píše Jacob. Popravdě teď moc nevím koho bych si vybrala, vinnieho nebo Jacoba? Předtím jsem si myslela že jsem do vinnieho zamilovaná ale je to těžký. Jacob mi zatím přišel fajn, ale poznala jsem ho před pár dny..
Mazitím co jsem se s vinniem nebavila jsem se zpřátelila s některými z hype house. Je tu charli, addison, avani, chase, anthony, bryce, jaden. Charli s addison jsou takový nejky, nejvíc si rozumím s avani a z kluků asi s jadenem a brycem. Anthony chodí s avani ale ten mi není moc sympatickej. No a chase? to je totální debil co se tahá s charli.
,, t/j?" ,, no?" podívala jsem se na Jadena kterej přicházel ze schodů. ,, proč máš dva zmeškaný hovory od Jacoba?" ,, ty ho znáš?" ,, no jasně, dřív i v hype house byl. Ale vyhodili ho" ,, a proč" ,, to je jedno, spíš mi řekni proč ti volal" jaden na mě upíral pohled. ,, já bych věděl" vinnie prošel okolo nás a ani se na jednoho znás nepodíval.
Odpoledne jsem seděla s avani, která o všem věděla. Byla i na tý párty a prej ji někdo vyprávěl jak se vinnie líbal s mady. Řekla jsem ji o tom že se jaden ptal ,, a co mu mám říct až se znovu zeptá" ,, já nevim, řekni mu pravdu. To bude nejlepší" ,, asi máš pravdu" Odešla jsem a hledala ho. Našla jsem ho s vinniem na zahradě. Mávla jsem na něj aby přišel do hype house. Chvíli si ještě něco říkal s vinniem a pak přišel. ,, co jsi potřebovala?" ,, asi bych ti teda měla říct pravdu o tom s Jacobem" ,, jo měla"
Zatáhla jsem ho za ruku a šla do kuchyně kde nikdo nebyl. Celý jsem mu to povyprávěla ,, no vinnie mi taky řekl proč to udělal" ,, a proč" ,, na to se ho zeptej ty ale měli by jste si navzájem odpustit, ani spolu nechodíte tak nevim proč by jste spolu nemluvili" zamyslela jsem se nad tím a má pravdu. Zvedla jsem se a šla na zahradu, vinnie zrovna cvičil. Sedla jsem si na jeden ze strojů ,, omlouvám se" zvedla jsem hlavu ale on se ani nepodíval. ,, je mi toho líto ale nechodíme spolu, kdyby jsi si teď našel někoho nic bych tím nemohla udělat" ,, ne nechodíme ale myslel jsem že naše přátelství funguje jinak"
,, a jak? furt se hádáme a mě to nebaví, jela jsem sem s tebou aby jsme si to užili. Jeden týden a už je půlka pryč" Vinnie přestal cvičit a sedl si naproti.
,, fajn, omlouvám se, udělal jsem to protože.-" ,, hele lidi pojďte jde se natáčet video" vinnie to nedořekl protože mu do řeči skočil chase, cjtěla jsem vědět co by řekl ale on na to jenom mávl rukou.Po dotočení videa přiběhl anthony s mým telefonem ,, hele t/j už ti zase volal Jacob" vysmátě mi podal telefon a bylo vidět že vinnieho to zabolelo. Odešla jsem do pokoje a zavoalal zpět. ,, ahoj t/jj" ,, ahoj" ,, hele nechceš dneska někam?" ,, hele nevím, dej mi chvíli a ozvu se" ,, jo jasně tak zatím" ,, ahoj" típla jsem hovor a šla za avani a jadenem. Přivedla jsem je na zahradu ,, fajn, volal mi Jacob jestli nechci večer ven" ,, a co jsi řekla" zeptala se avani ,, no že ještě nevím" ,, bejt tebou tak jdu, jacob není špatnej" ,, avani ty jsi zapoměla co se tu stalo?" ,, to bylo dřív on se změnil" ,, co se tu stalo?" koukala jsem se na avani a jadena.
,, opil se a pak tu vyhrožoval jedný holce že jestli s ním nebude chodit že jí zabije, ona totiž měla kluka ale jacob byl do ní zamilovanej" ,, aha ale tak byl opilej a zamilovanej, my jsme jenom kamarádi a já ani kluka nemám" Jaden protočil oči a naštvaně odešel. ,, co mu je?" zeptala jsem se avani která civěla stejně jako já. ,, netuším, ale měla by jsi to říct vinniemu a pak jít s jacobem" kývla jsem a šla.
,, vinnie?" zaklepala jsem na jeho dveře" ,, ano?" ,, hele jakoby večer mám někam jít, tak abys mě nehledal. ,, s kým" ,, s jacobem" Vinnie se otočil ke stolu a už nic neříkal. Odešla jsem z jeho pokoje a odepsala jacobovi a mě tedy vyzvedne. Začala jsem se chystat.
Vzala jsem si na sebe tyhle šaty, na krk si připla řetízek a vyžehlila si vlasy. Nalíčila jsem se a vzala si kabelku kterou jsem měla na párty. Šla jsem ještě za jadenem. ,, jadene?" ,, no" ,, proč jses tak naštval venku?" ,, protože jseš naprosto slepá" ,, včem?" ,, to je jedno, spíš mi řkeni proč máš tak krátký šaty"
,, normání, nejsou tak krátký" ,, hlavně dej na sebe pozor umí bejt hajzl" ,, jo jasně, čau" ,, cus" Odešla jsem a zachvili mi Jacob napsal že už tu je..
ČTEŠ
Brother of my Crush - Vinnie Hacker
Fanfiction,, t/j, i ti slavní lidé mají problémy" Jaké je to asi z pohledu slavného člověka a jeho soukromého života? Taktéž s jakými překážky se musí poprat takový člověk? Každý kdo tohle čte je nejspíše fanouškem Vinnieho, a každý z nás někdy napsal koment...