3. Az akatsuki

334 18 2
                                    

Másnap reggel Itachival elmentünk valami Pein nevezetű fickóhoz, aki az akatsuki vezére.

-Sok sikert, és lehetőleg ne akadj ki- kívánt szerencsét Itachi.

-Én nem szoktam kiakadni - méltatlankodtam.

-Persze, persze

- De tényleg nem

-Na majd a szobámba várlak, addig szia- és elment.

Mély levegőt vettem, elöhoztam magamból a pókerarcot- ,,hm Itachi is milyen jól tudja nem kimutatni az érzéseit majd tanulnom kellene tőle''- és beléptem a szobába.

-Üdvözöllek az akatsukiban- kezdett bele mondandójába egy pircinges férfi.

- Remélem jól aludtál az éjjel, a kikébzésedet Itachi és Konan fogja vezetni, ha elbuksz megölünk, ha pedig elég jó leszel akkor életben hagyunk, és csatlakozni fogsz az akatsukihoz. A szobád Itachi szobájával szembe van...

-És ha én nem akarok csatlakozni?

- Kislány, ez nem kívánságműsor. Az akatsuki békét fog hozni a világra, te pedig itt maradsz és segíteni fogsz ebben. Ha pedig német mondanál, egy kis komplikációval de megölnénk.

-Akkor úgy látszik nincs más választásom. Csatlakozom.

-Jólvan, úgy látszik megjött az eszed. Most el mehetsz, Konan majd mindent el mond, ha lenne bármilyen kérdésed hozzá fordulhatsz - már léptem volna ki az ajtón amikor megszólalt.

- Az akatsukis köpenyed az ágyadon van, a tagoknak kötelező őket hordani, ha nem hordanád...

-Magölnél tudom- feleltem szelíd hangon majd elhagytam a termet.

Szobámba belépve megpillantottam az akacukis köpenyt. Ez nem is olyan rossz- gondoltam magamban. Gyorsan magamra kaptam és elindultam körülnézni.

Útközben találokztam egy kék hajú nővel.

-Te lennél Uchiha Kiyomi?- kérdezte.

-Én lennék az - feleltem.

- Üdvözöllek az akatsukiban. Gondolom lenne pár kérdésed.

-Lenne. Mi célja van az akatsukinak?

-A célja elkapni a farkas démonokat és elhozni a világbékét. Holnaptól kemény edzésben lesz részed amit én és Itachi fog vezetni. Azt ajánlom használd ki az időt és pihenj egy kicsit.

-Nem szükséges, az előbb aludtam át egy egész napot, inkább megyek és körülnézek.

-Ahogy gondolod, akkor majd holnap reggel az étkezőben várlak- felelte és elment.

Folytattam tovább az utamat előre mígnem egy tóhoz értem. Egy szőke nő ült a szélén. Közelebb léptem hozzá, ügyelve arra, hogy kellően megijedjen és beleessen a tóba. Tudom egy kicsit rosszándékú vagyok.

-Heló - köszöntem. A tervem sikerült a nő bele esett a tóba, pont ahogy elterveztem.

-Hé máskor ne lopakodj emberek háta mögé! Hmm. Csak nem te vagy az új lány?

-De én vagyok és nem óhajtok máskor arra törekedni, ne essél bele a vízbe

-Jaj de kedves pont úgy mint a bátja. Hmm

Miután kimászott a vízből be sem mutatkozott csak leült a tó szélére és tovább csinálta azt amit eddig, akármi is legyen az. Gondoltam nem fogom zavarni ezért vissza indultam a relytekhely felé. Egy valami biztos volt, mi sem leszünk legjobb barátok.

És itt a vége (430 szó), hamarosan jön a folytatás. Építő jellegű kritikát elfogadok.

A legfiatalabb Uchiha ( Naruto FF. )Where stories live. Discover now