8. A '' legoriginálisabb'' játék

205 14 3
                                    

- Naruto én esküszöm megöllek

- Hehe, egy kicsit éhes voltam

- Egy kicsit? - kérdeztem.

A kérdésemre nem kaptam választ, ugyanis a rámeneshez Sakura nézett be ( Naruto Sakuráról is mesélt).

- Szia Naruto. Á szia. Kiyomi! - köszönt nekem is miután észrevette én is ott vagyok.Az arca egy kicsit meglepettnek tűnt - csak azt szeretném megkérdezni nem lenne e kedvetek eljönni bulizni. Így Kiyomi is megismerkedhetne a többiekkel.

- Per... - ekkor rám nézett, mintha tőlem várná az engedélyt.

- Szívesen eljövünk! - feleltem. Minnél közelebbről ismerem Narutot annál nagyobb az esélye, hogy nem bukok el.

- Szuper, már hívtam Inóékat és Leeéket de Kibáékat nem találom sehol csak Shinot. Na de holnap akkor várlak titeket a házamnál nagyjából fél héttől - és már el is tűnt.

Nem volt mit tenni, kifizettem a rámeneket majd Naruto hazakísért.

- Naruto? - kérdeztem egy kicsit bátortalanul.

- Hmm?

- Nem érzed néha úgy, hogy túl nagy a nyomás rajtad és el fogsz bukni?

- Nem, miért?

- Csak kérdeztem- mosolyodtam el.

- Higgy magadban és a többiek hitében amit beléd vetettek - erre már csak elmosolyodtam...

A motel elé érve hirtelen felindulásból megöleltem de nem látszott, hogy ez zavarja őt. A motel szobába beérve azt vártam, hogy nyugodtan lezuhanyozhatok lefekhetek aludni és reggel nyugodtan felkelek. Ezt drága Tejbedara megcáfolta nekünk.

- Hé Kiyomi! Na mond mi volt? Hmmm - kérdezte Dei még mielött beléphettem volna a szobába.

Mindent elmeséltem neki. Az elejétől a végéig és ha már itt tartottunk belevontam az egész napom eseményeit.Deidarán csak egy sokatsejtő mosoly suhant át. Végül elment aludni mert már elég későre járt. Én is így tettem. Vagyis csak próbáltam ugyanis a nap eseményein jártak a gondolataim. Narutón és a holnapi bulin amire meghívtak. Csak késő hajnalba aludtam el, amikor a falu már éledezett.

Elég későn keltem, már dél lehetett, felöltöztem, megebédeltem majd kiültem a tetőre. Csakhogy a tetőre felérve megpillantottam a sötét lila hajú lányt. Mintha csak engem várt volna.

- Hagyd abba amit csinálsz - próbált kiabálni.

- Mégis mit hagyjak abba? - értetlenkedtem.

- Hagyd békén Naruto-kunt! - így már értem, a tegnapelötti csakraészleléskor az ő csakráját érezhettem. Már csak meg kell tudnom mennyit tud.

- Mégis miről beszélsz? - játszottam a hülyét.

- Csak hagyd őt békén, ugyanis hallottam ahogyan beszélgetettek valami olyasmiről, hogy Naruto-kunt kell manipulálnod annyira, hogy elhagyja a falut - kb. a felét.

- Nem értem miről beszélsz. Biztos vagy benne, hogy engem láttál?

- Ö... Azt hiszem... Nem vagyok benne biztos - próbálta meggyőzni magát.

- Akkor máskor nézd meg és ne ronts rá idegenekre! - emeltem fel a hangom. Ezután a lány távozott.

Estefelé lementem készülődni. Pontosan negyed hétkor egy nagy ablakcsörrenésre lettem figyelmes.

- Narutooooo!!!! Mégis minek törted be az ablakom újra. Nálad nem létezik ajtó, vagy mi?

- Heh, hát szeretek egyedi lenni...

A legfiatalabb Uchiha ( Naruto FF. )Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora