Na hát ezt is megéltük. Olvassátok, remélem tetszeni fog:
Már vagy 5 éve arra várok, hogy Naruto felkeljen a kómából. De ez eddig nem történt meg. Hinatát Kiba eljegyezte, és Sasuke és Sakura között is alakul valami. Addig is én Kakashinak segítek a Hokagés kötelességeiben, ugyanis ő lett a 6. Hokage. Épp a tüzijátékot csekkolom le, az estére. Látom ahogy Sakura siet kozzám.
- Kiyomii!! - áll meg előttem, szapora lélegzettel - Naruto... Felkelt - nem is kell több, észvesztve rohanok a kórházba, amilyen gyorsan csak tudok. Benyitva a szobába, csak azt látom ahogy Naruto épp három nagy tál ráment eszik egyszerre.
- Idióta! Tudod mennyire aggódtam érted - ölelem meg szorosan. Még a könnyeim is kicsordulnak. Jó szorosan vissza ölel majd megcsókol. Egy kicsit ( 3 órát) még beszéltünm, elmeséltem neki mindent, majd magára hagytam, mert nekem még sok dolgom van.
Estére Narutot elvileg kiengedték a kórházból, de sehol se találtam, bárhol kerestem, már be is esteledett.
Szerencsére szembe jött velem Sakura Sasukeval.
- Nem tudjátok hova tűnt Naruto? - kérdeztem.
- A folyó szélénél láttam, biztos onnan ment megnézni a tüzijátékot, onnan a legszebb, minket is onnan hesegetett el, hogy jöjjünk vissza később - felelte Sakura.
- Köszi! - válaszoltam és már futottam is oda. Nagyjából 5 perc és kezdődik a tüzijáték.
- Na csakhogy meg vagy! - kiáltom Narutonak, mikor észre veszem. - Mit csináltál te egész nap?
- Majd meglátod - titokzatoskodott, majd mindketten leültünk a padra.
Már csak 1 perc és kezdődik a tüzijáték, gondoltam.
Ekkor Naruto felállt, legugolt és a zsebéből elő vett egy kis dobozt.
- Uchiha Kiyomi, hozzám jössz feleségül? - elkerekedett szemekkel néztem rá. (Ekkor lőtték ki az első tüzijátékot)
- Igen, igen, igen! - adtam a kezem, amire ráhúzta a gyűrűt.
Az ölébe ugorva megcsókoltam.
Gyönyörű pillanat volt, ahogy a tüzijáték fénye rávetődik az arcunkra. Úgy csókoltuk egymást. Ez életem legjobb pillanata. Remélem Itachi és Deidara lássa ezt.
- Sasukeee - hallottam Sakura, hangját mögöttem. - Majd egyszer te is megkéred a kezem, ugye?
- Hajaj, azt várhatod - feleli.
Vége
Ui. Az esküvőnkön Sasuke megkérte Sakura kezét
Itt a vége fuss el véle ( könnyek). Remélem tetszett a sorozat. Ezután még jön egy rövid epilógus és már tényleg vége ( még tőbb könny). Én nagyon élveztem ennek a könyvnek az írását és már dolgozok is egy másikon. Na nemsokára tali!
YOU ARE READING
A legfiatalabb Uchiha ( Naruto FF. )
FanfictionUchiha Kiyomi története... ( Naruto x Oc) ~A sziluett felált, én felkészültem a támadásra, de ő elment mellettem és ... felkapcsolta a villanyt~ •Remélem tetszeni fog! Jó szórakozást!• °Nézzétek el nekem, ez az első könyvem°