Episode 18

17 2 1
                                    

Episode 18
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=134600012687909&id=100084137326800
- Episode 17-

💜️ මොකද්ද දැන් වෙන්නේ රේචල් ආ...
👠 අපි Engagement  එකට කැමති වෙමූ...
🐰ඊට පස්සේ...
👠 මං දන්නවා ඒක නවත්තන්නේ කොහොමද කියල..
💜️ අනේ මේ රේචල් මන් දන් නෑ...
ඔප්පා ඔයාගේ තීරනෙත් දැන් ඒකද...
🐰 අපිට වෙන කරන්න දෙයක් නෑනේ සාරා...
👠 ඔන්නී මාව විශ්වාස කරන්න...
💜️ අනේ මේ ඔන්නී ඔන්නී ගෑවම මං ඔයාට රැවටෙන් නෑ ඔප්පා ඔයාටත් ඕනනම් මෙයා එක්කම ඉන්න මම යනවා යන්න මට දැන් මේක ඇති වෙලා...
🐰සාරා සාරා ඉන්නකෝ..
                     සාරා කුකීව ගනන් ගන් නැතුව එතනින් යන්න ගියා....

At hospital
🐥 ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් නලී අපි යමුද dental එක පැත්තේ අද තව Appointment නෑනේ...
💚 නෑ ඔප්පා යං අපි

ජිමින් නලී එක්ක dental එකට ආවේ ටේවයී කිටූවයී බලන්න..

🐥 ආ දත් දොස්තර ජෝඩුව කෝමද ඉතින්...
❤️ හොදින් ඉන්නවා ඇයී ඔයාට ප්‍රශ්නයක් ද..
                කිටූ කිව්වේ ටේගේ අතේ එල්ලිලා...

🐥 යා අතාරිනවා මම ඔයාගේ boyfriend 
❤️ මේ මගේ බොස්..

🐥 ආ ආ..
           ජිමිනා බොරුවට කට අල්ලගත්තේ දතක් රිදෙන්න අරම් වගේ...
❤️ ඔප්පා ඔප්පා වේ වේ මොකද උනේ 🥺
                 ජිමින් අමාරුවෙන් ඉන්නවා දැක්ක ගමන් කිටූ ටේව තල්ලු කරල ගිහින් ජිමින්ව අල්ලගත්තා..
ලගට එනකම් ඉදල ජිමින් කුටූගේ ඉන වටේ අත දාලා අල්ලගත්තේ හෙල්ලෙන්වත් බැරිවෙන්න...
🐥 දැන් මොකද කියන්නේ...ආ 😏
🐯 ජිමිනා ඔය ඉන්නේ මගේ partner එයාව මෙහෙදි අයිති මේ jeon teahyung ට
🐥 ටෙයියෝ උබ එහෙමද හා එහෙනම් නලීව එහෙදි අයිති මට තියාගනිම් උබේ මහ ලොකු පාට්නර් මං යනවා..
               ජිමින් බොරු තරහක් මවන් කෙල්ලව ආයෙම ටේ ගාවට තල්ලු කරල යන්න ගියා..

❤️ ඔප්පා... 🥺
ඉන්නකෝ
🐥බෑ ඔයාගේ බොස් ගේ ගෑස්...
❤️ මෙන්න මෙහේ එන්න අනෙ කෝ බලන්න ඔයාගේ දත් ටික එන්න මේකේ වාඩි වෙන්න මට් check කරන්න ඕනේ...
              කිටූ ජිමින් ව පුටුවෙන් වාඩි කරල දැන් හදන්නේ දත් check කරන්න...

❤️ ටේ ඔප්පා අන්න අර අතන තියන ලොකු අඩුව අරන් දෙන්න මෙයාගේ දතක් හොදටම නරක් වෙලා...
🐥 යා මො මො මොකද්ද කරන්න හදන්නේ...
ඒ ටෙයියෝ තෝ කට වහන් හිනා වෙන්නේ මොකද ගස් බල්ලා.. පලයම් යන්න මෙතනින් ...
                   කිටූ මූණට පාත්වෙලා ජිම්න්ගේ දත් check කරනවා.. හදිසියේ ආව නිසා කෙල්ල කෝට් එක දාන් නෙමේ හිටියේ.. ඒක නිසා තොලකුත් හපාගෙන හරි හරියට කොල්ලගේ දත් check කරන කෙල්ලගේ Blouse  එක අස්සෙන් ඒ කිරි සුදු පාට පපුව ජිමින් ට හොදටම පෙනුනා..
🐥 මෙ මේ ඇති දැන්...
❤️ වේ ඔහොම ඉන්න...
🐥 අයිගෝ ඒ ටෙයියෝ පොඩ්ඩක් එලියට යනවකෝ වදේ.. මං ඔයාගේ partner  ට මුකුත් කරන් නෑ... යනවකෝ ඔයාගේ එක්කෙනා ඒවි දැන් ඒකිට මෙතනටම ආවට පස්සේ පොඩි immergance එකක් ඇවිත් ආයේ ගියා දැන් එයී..
🐯 මොකද්ද මගේ සුදු අම්මිත් ආවද කලින් කියන්න එපැයී කොටෝ...

Hey Brother Your Girl Is In My PlaceDove le storie prendono vita. Scoprilo ora