~Yeni Başlangıçlar ~
İki sene sonra
"Sevgilim kalan tabakları masaya taşır mısın?"
Jimin'den onaylayan bir cevap aldığında sürgülü bahçe kapısını açarak son kez etrafa baktı. Her şey hazırdı. Bugün Namjoon ve Seokjin'in Hollanda'da yapılan nikahtan sonra resmi olarak evli olmalarını kutlayacaklardı. Tabi Yoongi ve Taehyung'un barışması da kutlamaya değerdi ama bunu Yoongi'den gizli yapmak için altılı birbirine söz vermişti. Malum, Yoongi böyle şeyleri pek sevmezdi.
Aradan geçen iki senede Jimin ve Jungkook neredeyse sıfır kavga ile mutlu bir ilişki yürütmüştü. O kadar çok ayrı kalmışlardı ki kavga etmek diye bir kavram akıllarından silinmiş gibi birbirleriyle sürekli iletişim halinde olup sorunlarını bir şekilde ortadan kaldırmışlardı. Jungkook artık daha olgun hissediyordu. Çok şey görüp yaşamış sayılmazdı fakat kendisi için en büyük imtihanlardan birini çok kırılıp kırsa bile atlatmış ve bugüne çok mutlu bir ilişki ile gelmişti.
İki katlı müstakil bir ev almış, akademiden ayrılarak isimlerini daha çok duyurabilecekleri işlere imza atmışlardı. Jungkook ünlü parçalar için sahne alıp dans etmiş, Jimin piyanosu ile bazen ona eşlik etmiş bazense ona sunulan fırsatlar sayesinde kendi sahnesini almıştı. Çoğu zaman piyano öğretmenliği yapsada sahne almaktanda oldukça zevk alıyordu.
Aileleri iki sene önce ilişkilerini talihsiz bir tesadüf sonucu öğrenmiş, öz ve evlat belledikleri bir diğer çocuklarının bu durumunu büyük bir şokla karşılamışlardı. Babaları anneleri kadar şaşırmamıştı, zira ikisinin arasındaki çekimin çocukluklarından beri farkındaydı fakat annesi durumu çok kötü karşılamıştı. Senelerdir kardeş olarak büyüttüğü ve öyle olduğuna kendisinin bile inandığı iki oğlunu öpüşürken görmüş ve kıyameti kopartmıştı. Ama bütün o aksiliklerin sonucunda Jimin ve Jungkook hâlâ beraberdi. Buraya taşınma kararı aldıklarında babaları destek çıksa da anneleri onlara kızgın olsa bile iki oğlununda evden gitmesine içi el vermediği için başta karşı çıkmıştı. Fakat kararlı olan iki genç evden taşındıktan sonra anneleri onların yokluğunda iyice düşünme fırsatı bulmuştu ve geçen sene aralarını tamamen düzeltmişlerdi. Artık her şey sorunsuzdu onlar için.
Arkasından gelip beline sarılan kolla genişçe gülümseyip başını Jimin'in omzuna yasladı.
"Bence güzel oldu."
Jimin onun yanağına yumuşak bir öpücük kondurup başını aşağı yukarı salladı.
"Mükemmel sevgilim mükemmel bir iş çıkardı."
Jungkook kıkırdayıp Jimin'den ayrıldı ve tek elinde tuttuğu tabağı kendi eline alıp masanın ortasında boş bir yere yerleştirdi. Organizasyonu tamamen üstlenmişti. Jimin de ona ufak tefek yardımlarda bulunmuştu ve işte her şey hazırdı. Sadece arkadaşlarının gelmesini bekleyeceklerdi.
Bahçeye kurulan yedi kişilik masa Jimin ve Jungkook'un gölgesinin altında sık sık piknik yaptığı ağacın yanındaydı. Jungkook çok önceden ağacı renkli ışıklarla süslemişti. Akşam karanlığında kendilerine loş bir ortam yaratmak ve güzel havanın eşliğinde arkadaşlarıyla doya doya sohbet etmek için ise bugün evlerinin bahçesinde toplanacaklardı.
Birkaç dakika sonra çalan kapıyla İkili el ele tutuşup misafirlerini karşıladılar.
"Yeni evli çiftçimize yol verin lütfen."
Taehyung alkışlayarak ikiliyi ön plana çıkardığında diğerleri de bağırarak veya alkışlayarak ona eşlik etmişti. Namjoon büyük gülümsemesi ile onları karşılarken Seokjin eliyle etrafa öpücük atmış ve tebrikleri kabul etmişti.
"Her şey düzeldiği için mutluyum. Arkadaş grubu olarakda kişisel olarakda çok fazla yorulduk."
Masada oturup ellerindeki içki bardaklarını tutarak kendisini dinleyen her bir arkadaşında tek tek göz gezdirdi Namjoon.
"Ama şimdi her şey harika. Ben Seokjin ile evlendim, Jimin ve Jungkook senelerdir yaşamak istedikleri ilişkiyi yaşıyorlar."
Taehyung ve Yoongi'ye bakıp burukça gülümsedi ve bardağını onlara doğru kaldırdı.
"Ve bu iki aptal çok yakında ara verme kararlarından vazgeçip hakettikleri aşkı yaşayacaklar. Sorunlar hiçbir zaman bitmez fakat sabır bizi güzel sonuçlara, güzel günlere getirir. Bundan sonraki güzel günlere!"
Bardağını iyice havaya kaldırdığında diğerleride onu taklit etti.
"Güzel günlere!"
Jungkook sırtını Jimin'in vücuduna iyice yaslayıp gözlerini yumdu. Onların hikayeside böyleydi, bitmemişti ve bitmeyecekti. Kırgınlıklarını ve hatalarını gün geçtikçe daha fazla düzelteceklerdi. Unutmayacaklardı belki ama ders çıkartmışlardı. Jimin Jungkook'u dinleyecekti ve Jungkook kaçmayıp savaşacaktı.
Yine de diliyorlardıki böyle şeylere gerek kalmasın, hep çok sevsin ve hep beraber olsunlar.
~Son~
Normalde bir önceki bölümde kurgu benim için bitmişti. Evet final bölümü değildi ki bu da final bölümü değil, eklemem gereken iki bölüm hâlâ taslaklarımda fakat o kadar uzun zaman olduki... Jimin ve özellikle Jungkook mutlu bir son için beni bekliyordu sanki. Aklıma geldiler birden bire, içime doğdular sanki..
Kaçmayın savaşın, sevgi hiçbir zaman tek başına yeterli değildir. Kendinize savaşmak için sevgiden başka sebeplerde bulun. Gücüm yok sabrım tükendi falan da demeyin, belki de doğru zaman henüz gelmemiştir. Oralarda bir yerde her zaman ayağa kalkmak için nedenleriniz olsun :)
Hakettiğini vermediğimi biliyorum ve her şeyden önce kurguda ki karakterlerimden, Jungkook'tan özür diliyorum. Sana bu kadar çok acı çektirmek istememiştim Jungkook. Ve mutluluğunu böyle üstün körü yazdığım içinde özür dilerim.
Umarım beğendiğiniz bir kurgu olmuştur, ben ilk yazdığım zamanki heyecanımı hiç unutmuyorum :)
Sortilège d'amour... Son kez hoşçakalın ❣️
Lunastelll🎑⭐
19.05.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sortilège d'amour ~{Jikook}~
FanfictionSeneler sonra eve döndüğünde Jungkook, biricik aşkı Park Jimin'in nişanlandığını öğrenir. #piano 3 #dance 1 #jimin 28 ¶Başlangıç Tarihi~23.12.2020 ¶Bitiş Tarihi~ 19.05.2023 ¶Kookmin~Jikook ¶Lunastelll 🎑⭐