1~ Geri Döndüm

964 55 25
                                    

Ama Bu Sefer Senin İçin Değil, Kendim İçin


"Jungkook!"

Jungkook boynuna sarılan kollar sayesinde içine dolan huzurla gülümseyip elini boynunda gözyaşı döken çocuğun beline doladı.

"TaeTae?"

Taehyung kollarını Jungkook'un boynundan ayırmadan biraz geri çekilerek sesindeki mutluluğa karışmış özlemle, dudaklarını büzerek konuştu.

"Seni çok özlemişim. Beni burada Namjin ikilisi ile başbaşa bırakıp gittin. O ikisi yan yana gelince benim yaramazlıklarım fazla dikkat çekmiyor. Oysaki sen buradayken onları kızdırmak için ne hallere girerdik."

Jungkook aklına gelen gençlik anıları ile gülümseyip ellerini arkadaşının belinden çekti.

"Ben de sizi çok özledim. Merak etme artık buradayım. An itibari ile Taekook Kudurtma Merkezi yeniden hizmete açılmıştır."

Jungkook yüzündeki gülümseme ile ellerini havaya kaldırıp yumruk yaparak konuştu. Bunun üzerine Tae gözlerini sonuna kadar açıp sevinçle çığlık attı. Bu havaalanındaki çoğu gözün onlara dönmesini sağlamıştı. İkili daha şimdiden birilerini kızdırmaya başlamıştı bile. Bu duruma gülerek bavulları ellerine alıp Tae'nin arabasına ilerdiler.

"Sizinkilerin döndüğünden haberi var mı?"

Jungkook başını aşağı yukarı sallayarak onayladı onu.

"Babamın var ama anneme sürpriz yapmak istiyorum. Akşam yemeğine çatkapı uğrayabilirim."

İkili kıkırdayıp arabaya yerleşti. Tae kemerini takarken sordu.

"Jimin? Onun haberi var mı?"

Jungkook'un yüzü düşmüştü. Kemeri kilide takmaya çalışan eli onun ismini duyunca birkaç saniye duraksasa da kendini Tae farketmeden toparlayıp cevap verdi.

"Onunla gittiğimden beri konuşmadığımızı biliyorsun. Babam söylemediyse eğer döndüğümü bilmiyor."

Tae üzgün bir nefes bırakıp arabanın ilerlediği yola odaklandı.

"Hep beraber olduğumuz günleri özledim."

"Ben gittim diye arkadaşlığınızı bitirmek zorunda değildiniz Tae."

Tae bir saniyeliğine arkadaşına bakıp kaşlarını çatarak konuştu.

"Bilmiyormuş gibi konuşma Kook. Sırf seni savunduğum için Yoongi ile ayrıldık. Oysaki o da Jimin'i savunmuştu. Buna rağmen benden ayrılmayı seçti. Onunla aynı ortamda olmaya devam edemezdim. Jimin'le aramda sorun yok ama sürekli Yoongi ile beraber olduğu için sık sık görüşemiyoruz. Neyseki Seokjin ve Namjoon hyung onlarla hala samimi."

Jungkook daha ilk dakikalardan hüzünlenmişti. İki arkadaşının onlar yüzünden ayrılması vicdan azabı çektiriyordu.

"Hoseok hyungun işleri nasıl gidiyor? Onunla uzun zamandır konuşamıyorum."

Tae'nin yüzünde gururlu bir gülümseme belirdi.

"Dans-Müzik akademisi gerçekten çok ilgi gördü. Çocuk, genç, yaşlı, herkese göre eğitim verildiği için çok fazla istek var. Neredeyse her yıl yeni bir sınıf açıyor."

Tae bir anlığına gözlerini yanında oturan, eskisinden daha iyi bir vücuda ve yüze sahip arkadaşına çevirip yola geri döndü.

"Baksana, sen bayağı gelişmiş duruyorsun. Amerikada eğitimini tamamladın ne de olsa. Neden birkaç sınıfa eğitim vermek için onunla konuşmuyorsun?"

Sortilège d'amour ~{Jikook}~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin