BÖLÜM 6

54 4 0
                                    

"Kabul et artık Mirza'dan hoşlanıyorsun."

Elif'in bunu eve geldiğimizden beri kaçıncı defa söylediğini hatırlamıyorum bile. Gözlerimi kapatarak nefesini dışarı verdim.

"Hayır tabiki de Elif. Hem ben sadece babama aşığım,ondan başka hiçbir erkek olamaz hayatımda."

Bunu söylememle Elif'in bana sarılması bir oldu. Babamın yokluğu konuyu kapatmıştı.

Alışamamıştım ama kabullenmiştim artık babamın öldüğünü. Her sabah alnımdan öpüp uyandırmamasını kabullenmiştim. Bana hiçbir zaman " Paranın var mı ?" diye sormazdı ama her sabah ayakkabımın içinde para bulurdum. Ne istersem ya hemen ya da sonra alırdı. Keşke ben hiçbir şey istemeseydim de babam yanımda olsaydı. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Elif üzüldüğümü anlamış olmalı ki Mirza ile ilgili konuşmayı bıraktı ve yine neşeli haline bürünüp konuyu değiştirdi.

" Hadi pizza sipariş edelim çok acıktım.



 Pizzalarımız geldiğinde bende çok aciktigimi fark ettim. Elif'le hayatımızda hiç pizza görmemiş gibi saldırdık. Günün geri kalanı normal geçti. Annem işte mesaiye kaldığını ve biraz gecikeceğini arayıp haber verdi. Bizde Elif'le " İşte Benim Stilim" i izleyip Nur Yerlitaş misali eleştiri yaptık. Sonra bugün çok yorulduğumuz için uyuma kararı aldık. Bende yarin okula gitmeyecektim çünkü Elif'le geçireceğimiz son 3 günümüz kalmıştı. Elif pazar günü Balıkesir'e gidecekti.


—————————————————————

 Cuma gününü ve hafta sonunu Elif'le geçirdim. Son 3 gün gerçekten rüya gibi geçti. Lunaparka gittik, sinemaya gittik, İstanbul'un eşsiz sokaklarında saatlerce başı boş dolaştık. Kendimizi özgür ve mutlu hissettik ve 3 gün boyunca hayatımızdaki bütün sıkıntıları bir köşeye bırakıp doyasıya eglendik. Tabi her güzel rüyanın bir sonu olduğu gibi bununda sonu geldi. Elif'i saat 12'de annemle Balıkesir'e yolcu ettik. Ayrılırken ikimizin de gözleri dolu doluydu ama yinede birbirimizin yaninda ağlamamak için kendimizi tuttuk.

Elif'in otobüsü kalktıktan sonra annem işe ben eve gitmek üzere yola çıktık. Elif'in yanında ağlamadim belki ama eve geldiğimde onun yokluğu kendisini belli etti ve ben daha fazla göz yaşlarımi tutamadım. Yaklaşık 1 saat yatağımda uzanıp Elif'i düşündükten sonra kalkıp kendimi oyalayacak bir şeyler bulmaya çalıştım . En sonunda evi temizlemekte ve odamdaki eşyaların yerini değiştirmekte karar kıldım. İşim bittikten sonra kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım. Vaktin nasıl geçtiğini anlamamistim bile ama tabi temizlik yapmak Elif'in gittiği durumunu değiştirmiyordu. Aksam olduğunda yatağında onun kokusuyla uyumak huzur vericiydi.


————————————————————-

 Ertesi gün alarmın sesini duymadığım için her zamankinden yarim saat geç kalkmıştım. Aceleyle okul kıyafetlerimi giyindim ve saçımi elime geçen ilk tokatla topuz yaptım çünkü düzleştirecek zaman yoktu. Annem hemen için bir şeyler hazırlamıştı ama geç kaldığım için yemeden evden çıktım. Rüya artık sabahları beni almak için gelmiyordu. Zaten yaşananlardan sonra gelmesi garip olurdu.

Binadan çıktığımda Mert'i karşımda görmek kısa bir şok yaşamama sebep oldu. Beni görünce gülümseyerek ;

" Selam." dedi.

BİLMEZDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin