Capitolul 9: Harry cel gelos

116 16 8
                                    

Ziua respectivă fu una foarte obositoare pentru toți, dar mai ales pentru Cassie. Pe lângă faza cu Michael, când fusese întreruptă la telefon de către logodnica lui, pe lângă că prietena ei de acasă, Marie, se comporta ciudat, trebuia să îndure și cuvintele nu prea frumoase care-i erau adresate atât de Liam, cât și de mii de alți fani.

Dar de parcă asta nu ar fi fost destul, Don îi aminti lui Cassie că nu puteau să meargă acasă încă, ci la casa lui Louis, unde se aduna toată trupa pentru a părea uniți. Cassie se gândi pentru o clipă cum aveau să arate pozele din presă de mâine. Evident că bine, nu-i așa? Doar era ea în ele.

Așa că, acum se aflau în fața casei lui Louis. Involuntar, Cassie strânse mai puternic mâna lui Don. Acesta simți, așa că o privi zâmbind.

-Hei, fii puternică! Spuse și îi lovi umărul în joacă cu pumnul.

Cassie chicoti ușor și se balansă.

-Mersi, Don. Spuse zâmindu-i. Am nevoie de asta și până în momentul ăsta nu am primit nimic de genul ăsta. Fu ea sinceră cu el, nepăsându-i dacă Liam și Sophia o auzeau.

Don îi oferi un zâmbet de ''e-n regulă'' și intrară cu toții în casa mare ce se afișa în fața lor. O casă ce arăta aproximativ modestă din afară, dar intrând înăuntru, erai izbită de un contrast uimitor ce striga a modernism și a... bogăție, clar! Cassie nu fu interesată să inspecteze prea bine casa, așa că se eliberă din mâna lui Don și stătu pur și simplu, urmărindu-i cu privirea pe Sophia și Liam.

-OK, asta probabil e cam puțin ciudat. Spuse Liam.

Cassie își dădu ochii peste cap. Doar puțin?

Cassie nimeri un anume punct undeva prin spatele celui ce vorbise mai înainte. Era Harry. Stătea sprijinit de ceva ce părea a fi un dulap, cu un pahar de whisky în mână și cu privirea fixată pe bruneta cu șuvițe mov. Pe fotoliul din piele albă care se afla imediat lângă acesta, era așezată o brunetă frumoasă.

-Kendall. Șopti fără să realizeze și regretă imediat, gândindu-se dacă o auzise cineva.

Aceasta-și lăsă privirea în jos. Dar Harry continuă să o privească, făcând-o astfel să se intimideze ușor. Devenea incomodă stând acolo.

-Eu mă duc să-l caut pe Louis. Spuse Liam, adresându-se spre Don și Cassie.

-Oh, vin și eu. Spuse Sophia cu un zâmbet ciudat pe buze.

Liam avea un același zâmbet ciudat. Își apucă iubita de mână fără să o privească și urcară treptele.

-Sigur merg după Louis. Comentă Cassie încrucișându-și mâinile sub sân și provocându-i lui Don câteva hohote de râs.

-Eu mă duc să beau ceva. Vrei să-ți aduc și ție?

Cassie ridică din umeri, apoi murmură un mulțumesc. Don îi făcu cu ochiul acesteia și se îndepărtă, făcând-o pe Cassie să se holbeze la fundul lui. Când acesta ieși din peisaj, Cassie rămase câteva secunde acolo, încercând să se gândească la ce ar putea să facă mai departe. Nu putea doar să stea acolo, așa că merse în camera în care se aflau Kendall, Harry și surprinzător, și Niall. Aceasta ridică mâna în semn de salut și se așeză pe canapeaua din apropierea lui Kendall, apoi își scoase telefonul, butonind în non-sens pe el.

-Deci, cum e la Londra până acum? Se auzi o voce feminină venind din apropierea lui Cassie.

Cassie fu sigură că întrebarea îi era adresată ei, așa că-și ridică privirea și zâmbi strâmb.

-E bine. Spuse, apoi își lăsă privirea-n jos, spre telefonul ei.

Aceea clar nu era una din cele mai bune zile ale ei. Cumva, nici încredere în sine nu mai avea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sub lumina reflectoarelor (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum