Luă vasul galben de plastic de pe barul bucătăriei și înșfăcă câteva floricele în pumn, întrându-i, astfel, sare pe sub unghiile false, lungi și ascuțite. Își duse pumnul la gură și înghesui popcornul înăuntrul ei. Apoi introduse pe rând fiecare deget în gură, lingând aroma de pe ele.
-Mhm!
Strânse din buze și se poziționă în fața geamului, lăsând să bată soarele pe ea. Era o vreme atât de frumoasă; mereu era vreme frumoasă în L.A., de altfel.
Rabătă geamul cu grijă să nu scape floricilele pe jos, și inspiră aerul călduț ce își făcea loc să intre prin crăpătură.
De la televizor se auzi o piesă. Una ritmatică.
Era a ei.
Începuse să râdă și să facă piruete, încă având vasul de floricele în mâini. Câteva au căzut pe parchet, dar nu se agită, schiță doar câteva sunete de groază la atingerea popcornului cu grăsime de parchetul laminat, frumos curățat și îngrijit de către Marie, fata de doar 19 ani care vine mereu să facă curățenie la apelul vedetei. Mereu încercase să fie mai blândă cu Marie, căci e de aceeași vârstă cu ea și știa că nu îi e ușor. Astfel, relația dintre ele două putea fi considerată o relație de prietenie. Și probabil că era singura ei prietenă. Pe lângă Michael.
Telefonul sună. Ajunse la el și apăsă butonul pentru difuzor, lăsând bucata de telefon pe mobila de lângă geam.
-Cassie aici. Spuse distrată, încă rotindu-se.
-Prințesa mea super star! Se auzi vocea groasă a lui Michael și, cu toate că nu îl putea vedea, îi simți rânjetul acela de satisfăcut. Masterpiece e pe MTV. Are un succes uriaș, alături de videoclip, și abia ieri a apărut pe piață-...
Michael continuă să vorbească, dar Cassie nu-l băgă în seamă. Erau doar felicitări pentru succes și multe alte porcării.
-Mă plictisești, Michael! Spuse tânăra cu o oarecare tentă de glumă, apoi închise telefonul râzând.
Piesa se termină, Cassie să lăsă ușoară în aer, căzu pe canapea, obosită. Inspiră și expiră, încercând să-și tragă aer în piept. Schimbă canalul, neinteresată să audă piese triste precum cele ale lui Sam Smith. Se gândi că poate avea șansa să mai dea odată peste piesa ei. În schimb, dădu de altceva. Mult mai interesant.
-Ca să vezi. Comentă cu un zâmbet răutăcios și mări volumul televizorului.
-După cinci ani în care Zayn Malik s-a bucurat de faimă alături de ceilalți patru prieteni ai săi, acesta a decis că e momentul retragerii sale. Spunea tipa brunetă de la știri.
Cassie ridică din sprâncene, parcă amuzată.
-Mai puțini ratați cu unul, a? Comentă.
Telefonul sună iar.
Dădu televizorul pe mut și lăsă vasul cu floricele pe masă. Se îndreptă spre telefon. Nu era numărul lui Michael.
-Da. Răspunse prompt.
-Cassie, aici Simon Cowell.
Se lăsă un moment de liniște. Cassie se încruntă, apoi rânji.
-Deci până la urmă băieții nu au pierdut numărul meu, huh? Spuse ironic.
Simon râde puțin nervos.
-Uite, Cassie, îți ofer o ocazie unică. Nu ai cum să o refuzi, îți promit!
Cassie se sprijini cu mâna de barul bucătăriei, limba plimbându-i-se în gură ca și cum ar fi vrut să seducă pe cineva.
-Te-ascult.
-Probabil ai auzit că unul din băieți a ieșit din trupă. Asta nu ar fi neapărat o noutate pentru tine. În schimb, noutatea e că te vreau în locul lui.
Auzind acestea, Cassie nu-și putu reține un hohot. Un hohot pe cât de sarcastic, pe-atât de mult cauzat de șoc.
Trecuseră cinci ani de la prima sa apariție la show-ul X Factor, cinci ani de când îi oferi numărul său lui Zayn. Fu adânc surprinsă să vadă că nu o sunase în următoarea săptămână pentru a confirma colaborarea cu ea. Așa că îl puse pe Michael să facă rost de numărul lui, nu a lui Simon sau a vreunei persoane din anturajul lor, voia să fie un apel cu natură personală, mai intimă. În următoarea zi, îl sună. Zayn răspuns, dar Cassie-și dori să nu o facă, având în vedere refuzul pe care i-l trântise în față. Era un refuz față de colaborare, cât și la adresa ideii de a ieși împreună odată. Nu era interesată de puștiul brunet, pe atunci îl avea pe Dave -îh, Dave!- dar se gândise că dacă s-ar da bine pe lângă el, apoi pe lângă restul trupei... ar fi reușit.
Motivul pentru care colaborarea cu trupa nu fusese posibilă era... Ei bine, era chiar Simon! Simon care îndrăznea să o sune să îi ceară ajutorul.
-Deci, Simon, îmi spui că ai nevoie de mine?
-Îți spun că este o afacere cu câștiguri mari atât pentru mine, cât și pentru tine. Evită acesta răspunsul.
-Am tot ce îmi trebuie deocamdată, de ce aș accepta asta? Vru Cassie să-l pună în încurcătură.
-O vei face. Te asigur.
Cassie râse ușor la adresa aroganței sale. Închise telefonul.
CITEȘTI
Sub lumina reflectoarelor (Harry Styles)
Fiksi Penggemarnu fiți cititori fantomă comentați şi votați e gratis dau milka cu oreo dacă votezi sau poate nu dar merită încercat cassie vă va urî dacă nu votați harry vă va urî dacă nu comentați nu îi vreți supărați sau nervoși sau revoltați sau oricum altcumva...