Capitolul 4: Ședința cu trupa

150 20 7
                                    

-Cum arăt? Întrebă Cassie privindu-se din cap până în picioare în oglinda din dormitorul lui Michael.

Michael își drese glasul. Cassie putu să îl vadă într-un colț al oglinzii cum își întoarce privirea spre ea și o studiază de la spate. I se păru că privirea lui Michael îi accentuează mai ales fundul, așa că rânji și se întoarse ca o balerină, aproape doar pe vârfuri, cu destulă grație.

-Deci? Ridică puștoaica o sprânceană, nerăbdătoare să primească un răspuns.

Michael stătea încă lăbărțat pe întreg patul, cu mâinile împreunate la ceafă și cu capul într-o parte. O privi curios din nou, fără să scoată vreun sunet. Apoi se ridică în șezut și se sprijini în palme.

-Se putea și mai bine. Spuse Michael, iar răspunsul acestuia făcu să îi cadă fața lui Cassie.

Cassie își duse mâna la baza tricoului și trase în sus de el, până când acesta fu dat peste cap, și rămase în sutien. Aceasta ridică o sprânceană și se sprijini pe un picior. Fu satisfăcută de reacția lui Michael, care își mări ochi și-și linse buzele.

-Despre asta vorbesc. Murmură el. Se poate și mai bine de atât, totuși.

Cassie se puse în mișcare, se apropie de bărbatul care stătea cu picioarele ușor desfăcute la marginea patului. Își conduse picioarele slabe între ale lui și îi luă bărbia într-o mână. Își apropie buzele de ale lui și-l privi fix în ochi.

-Da, se poate. Spune rânjind și se întoarce cu spatele, lăsându-și tricoul să atârne de unul din degetele ei, astfel atingând podeaua.

Ieși din cameră, riscând să fie văzută de logodnica lui Michael, care nu era acasă din nou, dar care ar fi putut apărea în orice clipită. Asta era Cassie, o nesăbuită.

Ieși din casa lui Michael și intră -foarte elegant și sexy, în acei blugi mulați negri și tricoul alb- în mașina care o aștepta afară. Nu știa să conducă, mereu a susținut că ăsta e cel mai mare regret al său, dar cu toate astea, nu vrea să învețe. Nu găsise niciodată momentul potrivit pentru a își lua o pauză să învețe să conducă.

Șoferul Range Rover-ului negru pe bancheta căruia se suise Cassie, știa unde trebuia să ajungă, la reședința cântăreței. Așa că porni de-ndată mașina, știind că avea de parcurs un drum destul de lung până acolo. În mai puțin de patruzeci și cinci de minute, Range Rover-ul în care se afla Cassie fu parcat în fața unui bloc foarte normal. Acolo locuia Cassie, deși te-ai fi așteptat la o casă gigantică, cu pereți din sticlă și piscină în grădina din spate. De fapt ea stătea într-un apartament cu două dormitoare, o bucătărie mică, o sufragerie mare și două băi, una dintre ele aproape la fel de mare ca sufrageria. Locuința sa era mobilată modest, în afara dulapului de haine și a băii.

Cassie urcă în apartamentul său și începu să își facă bagajele. În doar 2 ore trebuia să meargă la aeroport, de unde va lua un avion cu destinația spre Londra. Se afla în Los Angeles de câteva zile. Avea să se întoarcă din nou la Londra, dar nu avea de unde să știe pentru cât timp, așa că bagajele sale erau destul de mari.

În mai puțin de două ore era deja pregătită. Șoferul urcă să o ajute cu bagajele, pe care le băgă în portbagajul mașinii. După o altă jumătate de oră, Cassie se afla deja în aeroportul LAX, pregătită pentru un zbor de noapte de 10 ore, fără oprire.

***

Simon Cowell aștepta la intrarea în aeroportul LHR din Londra. Stătea lângă un Range Rover negru cu ochelarii de soare pe ochi, îmbrăcat foarte simplu, un tricou alb și niște blugi albaștri deschis, cu model de uzură.

Sub lumina reflectoarelor (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum