- Ez itt a lakásom! - mutattam meg Patricknek.
- Megcélzom a WC-t! - mondta anélkül hogy számba vett volna.
Hülyeség lenne azon csodálkoznom, hogy honnan tudja hol van. Ha valóban egész életemben figyelt engem, akkor tényleg tudnia kell.
Leültem a kanapéra és elgondolkodtam azon, ami az utóbbi pár órában történt.
Gyakorlatilag Patricknek köszönhetem az életemet.
De akarok-e én egyáltalán élni?
A válasz egyértelműen a nem.
De akkor minek vagyok még itt? Mi a dolgom ebben a francos világban?
Patrick visszajött és helyet foglalt mellettem.
- Itt szoktam általában ülni amikor Trónok Harcát nézel! - mondta nevetve.
- Miért nem csodálkozom? - sóhajtottam. - Jon Snow a kedvenced, nemde?
- Pontosan. Meg Daenerys, épp mint neked!
- Daenerys badass... Jon meg...
- ...sexy. - fejezte be helyettem a mondatot.
- Hé tökfej! Azért mert mindent tudsz rólam, még nem kell mindig hangoztatnod! - duzzogtam.
Igazából ezzel tesztelni akartam, de a következő mondatával - bár nem szivesen vallom be -, át is ment.
- Csinálok neked teát, attól lenyugszol. - kacsintott, mire vállon löktem. - Jó, befejezem! - nevetett.
- Patrick. Mesélj még nekem! - nem hagyott nyugodni ez az egész ügy.
- Mit szeretnél tudni?
- Mindent. Mindent amit tudnom kell rólatok.
- Mindent amit tudnod kell? A nagyját elmondtam neked. Van valami konkrét amit tudni akarsz?
- Öhm... nem is tudom... - na ja. Mit is akarok tudni?
- Gondolkozz!
Elgondolkodtam.
Szerencsére eszembe jutott valami, amivel bebizonyosodhatna, ha Patrick - már ha tényleg így hívják és tényleg az, aminek vallja magát -, igazat beszél avagy egy hatalmas csaló.
- Nem ismerhetem meg a többieket? - tettem fel a kérdésemet.
- Ezt nem tudom. - vont vállat. - Erről nem én döntök, hanem ők.Ha ők úgy gondolják, hogy szeretnék ha látnád őket, akkor biztosan fogod.
Elmosolyodtam.
Szép húzás, kisfiam!
- Okés. - sóhajtottam. - Most itt fogsz maradni velem?
Reméltem, hogy nemet mond, mert ki tudja milyen pszichopata, de természetesen nekem egy csepp szerencsém sincs.
- Ameddig meggyőződök arról, hogy nem kísérelsz meg ismét egy öngyilkosságot, addig igen. -jelentette ki.
Na szuper. Kellett ez neked, Scarlett?
Levette a kabátját és a kalapját, feltette a fogasra, majd megigazította a karkötőit a csuklóján.
- Mi történt a kezeddel? - léptem oda, hogy megnézzem.
- Öhm. Amikor... amikor vagdosni kezdted magad... én is elkezdtem.
- Te is vagdostad magad? - kerekedtek el a szemeim.
Bólintott.
Ezt nem hiszem el. Hogy tehettem ilyet Patrickel? A saját őrangyalommal. Akiről bár nem tudtam hogy létezik ,de akkor is.
Miket zagyválsz Scarlett, ez lehet nem is igaz.
De akkor is valahogy... megvisel.
- Sajnálom. - mondtam neki, mert ha én tehetek róla, ha nem, tényleg sajnáltam.
- Butaság. - nevette el magát. - Minden rendben. Az angyaloknak az ilyen... semmiség.
- Semmi sincs rendben! - kaptam azon magam, hogy felkapom a vizet. - Miért nem jelentkeztél korábban? Miért nem mondtad el, hogy ha bántalmazom magam, azt a halálangyalom is megszenvedi? Sose tettem volna veled ezt!
Patrick elmosolyodott, majd szó nélkül átölelt ...
Volt valami különös az ölelésében. Valami, amiről - különös módon, de -, érezni lehetett, hogy ő nem hétköznapi ember, hanem valami más. Az ölelésétől nagyon gyorsan megnyugodtam és már a bűntudatom sem volt annyira nagy, mint azelőtt.
- Na hercegnő... nem vagy te fáradt? - kérdezte, amint elengedett.
Mintha mi sem történt volna...
- Nem vagyok. -mondtam ásítva. - Sem fáradt, sem hercegnő.
- Ez a nap betett neked, tudom. - jelentette ki. - Menj zuhanyozz le. Csinálok neked addig egy teát.
- Ezt már mondtad egyszer. - nevettem el magam.
- De most tényleg megcsinálom! - kacsintott, én pedig bólintottam.
Elmentem lezuhanyozni és amikor visszajöttem, egy pohár gőzölgő tea várt a szobámban az éjjeliszekrényen.
- Patrick... - szólítottam meg. - Itt vagy?
- Itt! - kiabálta.
Az erkélyen állt és a várost nézte.
- Szép... ugye? - mentem oda mellé.
- Az. Mindig szerettem a Temzét bámulni.
- Mert én is? - nevettem el magam.
- Talán. - mosolyodott el. - De most irány az ágy! Pihenj, hisz a kórházból is most jöttél ki! - utasított.
Befeküdtem az ágyba, Patrick pedig gondosan betakargatott, mintha az apám lett volna.
- Te hol alszol? - kérdeztem.
- A kanapén, természetesen. - mondta.
Bólinottam.
Patrick megfogta az üres poharamat és elindult kifele a szobámból.
- Patrick, várj! - kiabáltam utána.
- Mi az? - kérdezte.
Fogalmam sem volt, miért kérem ezt tőle, de az ölelés óta mintha jobban bíznék benne.
- Meg tudsz nekem ígérni valamit?
- Persze. Bármit. - mosolyodott el.
- Ígérd meg... Ígérd meg, hogy hogyha reggel felkelek itt leszel majd és nem kell betitulálnom ezt az egészet annak, hogy hallucináltam.
- Itt leszek! - jött oda hozzám és homlokon puszilt. - Ígérem.
Elmosolyodtam, majd az oldalamra fordultam. Hallottam ahogy Patrick kimegy a szobámból és becsukja maga mögött az ajtót.
Azután elnyomott az álom...
YOU ARE READING
The Guardian(hungarian)//befejezett//
FantasyMit tennél ha azt mondanám... az anyalok léteznek? Bolondnak tartanál? Elhinnéd? Pedig itt vannak. Van négy őrangyalod: Az életé Az egészsége Az érzelmeké A halálé Ők vigyáznak rád ebben a világban. Scarlett Morris látja őket. És hog...