Írói utószó.

2.8K 229 69
                                    

Sziasztok! Íme, eljutottunk a végéhez is...

Vége.

Furcsa ezt kimondani.

Furcsa, mert megmondom őszíntén, hogy ez életem legelső története, amit be is fejeztem. Hihetetlenül büszke vagyok emiatt.:)

Elsősorban szeretném nektek megköszönni kedves olvasók! Köszönöm szépen, hogy olvastátok és szerettétek a történetet. Köszönöm a sok bíztatást, a szavazatokat és a kommenteket. Kimondhatatlanul sokat jelentettek nekem. Ha ti nem lettetek volna, nem lett volna elég ösztönzésem idáig eljutni. ❤❤❤ :) Remélem tetszett a sztori és nem csalódtatok a befejezésben.

Másodsorban szeretném elmondani, hogy hiányozni fog ez a történet. Várni a szerdai és vasárnapi napokat, azon izgulva, hogy tetszeni fog-e nektek az új rész...

No de nem kell elcsüggedni, hiszen ezentúl ezeket a napokat átveszi majd a történet "folytatása", ami az 'All hail my demon' nevet viseli és a prológust, illetve az első részt máris elolvashatjátok, ha a profilomra kattintotok. Remélem Axis történetét ugyanúgy fogjátok szeretni, ahogyan Scatrick-ét. :)

 Nos, akkor én el is búcsúznék ettől a történettől hivatalosan. Természetesen nem fogom leszedni, hátha valaki még elolvassa és megtetszik neki.:)

Még egyszer: hatalmas köszönet nektek! :) ❤❤❤

  

Goodbye, The Guardian.

The Guardian(hungarian)//befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora