*sóhaj*, újra itt...
Hétfő - 0:02
– Már megint hétfő, vagy még mindig? Fogalmam sincs. Miért vagyok én itt? Hogy kerülhetnék ki már innen? Máshol több pénzt keresek mosogatással. Itt meg a boldogtalanok rohadnak meg. – Tanakodott mélyen Dane. – Hol siklott ennyire félre a szánalmas életem? –
Azonban gondolatmenetét a már jól ismert telefon csergése szakította félbe. Az öreg telefonált megint, még mindig.
- Haló? Haló? - Szólt bele az öreg.
– Eh, talán az öreg lehet a kiút. Talán ő... Elvégre ő már egyszer túlélte már ezt a pöcegödört. Talán ő...de ki tudja. – Gondolkozott, majd nyúlt a telefonhoz a fiú.
- Igen, hallak. Ki vagy? - Tette az eszét Dane.
- Üdv fiam, a Freddy Fazbear Pizzériában mint alkami munkás és áldozat! -
Dane nagyott nézet, de nem szólt semmit, már észrevette mire gondolt.
- Tudod, előtted én is itt dolgoztam. Előző héten végeztem. De ne szaladjunk ennyire előre. Fókuszáljunk az első hétre. Engedd, hogy felolvassam a Fazbear igazoló dokumentumját. Valami legális dolog, érted:
"Üdvözöl a Freddy Fazbear pizzéria! Egy mágikus hely, gyereknek és fiataloknak egyaránt, ahol a fantázia életre kel! A Fazbear cég nem vállal felelősséget semmilyen sérülésért vagy személyes tér megszegéséért. Amikor egy halott előkerül a hiányzó papírok 90 napon belül ki lesznek töltve, vagy amint a dolgok teljesen nem tisztulnak és a szőnyegek ki nem lesznek cserélve."
Blah, blah, blah. Tudom, hogy ez elsőre rosszul hangzik de nincs miért aggódni! Uh, az animatronic karakterek? Ne feledd, ők egy speciális helyet foglalnak el a gyerekek szívében, szóval mutass nekik egy kis tiszteletet, oké?
Uh, ők szabadon mászkálhatnak nappal is. De volt egy harapás 87' ben. Igen. Cso-csodálatos, hogy egy emberi test képes élni homloklebeny nélkül, tudod?
Uh, most a biztonságodat figyelembe véve, az igazi veszély ami fenyeget itt mint őr, vagy mint megfigyelő az, mint tény ezek a karakterek, hogy megeshet, hogy pár óra múlva nem úgy fognak rád tekinteni mint személy. Ők valsz-, ők leginkább úgy fognak látni téged mint egy endocsontváz ruha nélkül. Nos, mint Fazbear szabály, ők megpróbálhatnak téged...erővel belenyomni egy ruhába. De, most ez nem olyan rossz. Maga a ruha nincs felszerelve semmilyen animatronic dologgal, se kábelek, kivéve a fej része. Szóval, képzeld el a fejedet erővel belenyomva egy olyanba, okozhat egy kicsi kellemetlen érzést...és halált. Az egyetlen részed ami nappal is látható azok a szemeid és a fogaid amik kilátszanak a maszkból, hehe.
I-igen, ezeket a dolgokat nem mondják mikor jelenkezel a munkára. De hé, első nap is lehet jó! Kereslek még holnap. Uhhh, nézd azokat a kamerákat, emlékezz becsukni az ajtókat csak ha nagyon muszáj. Oszd be okosan az energiádat. Rendben, jó éjszakát! - Fejezte be öreg a mondanivalóját.
– Tehát a dögök összeakarnak préselni és nekem még tisztelnem is kell őket...aha. De legalább többel vagyok mint ezelőtt. –
Majd a fiú telefonjára nézett, hogy megnézze mennyi is ment el az életéből megint, még mindig.
Hétfő - 3:17
- Azt a büdös, öreg...ezt még megbánod! - kiáltott fel.
Rácsapta a kezét az előtte lévő panel valamelyik gombjára és mit ad szerencse? 3 szobával arrébb Dane-től ott figyel a sárga csirke, Chica.
– Uh, mint egy tipikus molesztáló. Úgy beállt oda. –
Nevetett fel, de aztán rájött, hogy most egyedül van. Az életveszélyes robotokon kívül senki nem veszi körbe. (😕)Nézett tovább körül, a folyosón látott egy érdekes formát. Közelebb hajolt a kamerához, erre egy pillanatban megszakadt a kép.
Dane viszonylag nem egy hülyegyerek, sőt kifejezetten okosnak mondható csak lusta. Most viszont felkapta magát, szép lassan odasétált a bal ajtóhoz, majd felkapcsolta a világítást.
Ott volt a lila nyúl, Bonnie.
- Itt támaszkodsz köcsög? Itt támaszkodsz?! - Emelte fel hangját már mérgesen Dane, majd erőből rácsapott a "Zárás" gombra.
Vissza a kamerákhoz, körülnézett másik oldalon is, Chica után is. Ő egyenlőre ugyanott ált.
Ezután Dane le nem vette szemét a bal ajtóról. Világitott egyet, de látta a görény árnyékát a falon.
- HÚZZ MÁR INNEN TE DÖG, FOGYASZTOD AZ ENERGIÁM! - Magát nem fogta vissza már a fiú. Ami jött szívből, az szájon is ment.
...
Dane míg a "görényre" várt, hogy menjen már lehetett bőven 5 óra és addig Chica után is nézett megint. Azonban, ő is helyet váltott.
Világítás jobb oldalt is s nem meglepően ő is ott vár. Azonban a fiatal rácsapta a vas ajtót. Kis kedves.
- Húzzatok. Már. INNEN! -
El sem hagyta jóformán a mondat Dane száját, de jött a megváltás..."kicsengettek", egyenlőre. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leváltva
Hayran KurguDane egy nap meglátott egy felhívást egy újságban, melyben állást hirdettek a "Freddy Fazbear" pizzériában, hogy vigyázni kell az úgynevezett animatronic robotokra. A jutalom 120$ egy hétre . Dane mitsem sejtve felhívja a hozzácsatolt telefonszámot...