Haiii, kemerlerinizi sıkı bağlayın, sizlerle güzel bir yolculuğa çıkıyoruz :')
Öncelikle buraya fice başladığınız tarihi alabilirim! Xx
Bu fic tamamen hayal ürünü ve tümüyle karakterlerin gerçek hayatlarından, gerçekliklerden uzaktır!
Keyifli okumalar dilerim <3
**
Tanrı, şeytan Kim Taehyung'un itaatsizliğinden ötürü onu tek gözünden kopararak cezalandırdı. Ve şeytanın gözü tenine kazınan genç çocuk Jeon Jungkook, boynundaki saklamaya çalıştığı şeytanın gözü yüzünden yaşadığı hayatı boyunca canavar olarak dışlanmak zorunda kaldı...
====
Çevredeki evlerin, dükkanların, araçların tüm camları patlıyor, duvarlar dökülüyor, toprak yerinden oynuyordu.
Baş melek Yoongi, dünyaya inerken kâinat sarsılıyordu.
Şeytan Taehyung, ruhunu ona satmak üzere olan bir insanoğluyla anlaşma yapmak üzereyken bölünmüştü.
Şeytanla anlaşma yapmak üzere olan 30'lu yaşlarının başındaki adam bu gürültünün baskısına dayanamayarak yere yığılmıştı. Karanlığa bir güneş gibi doğan o yoğun ışığın etkisiyle ellerini önüne siper ederek gözlerini yummuştu. Düştüğü toprak onun mezarı olmaya hazırlanıyor gibi altından ufalanıyor, çatlıyor, kayıyordu.
Kuru gürültüden değil de, daha ziyade işine çomak sokulmasından dolayı kulakları çınlayan şeytan, bu durumdan zerre hoşnut kalmayacak bir şekilde, tüm heybetiyle arkasını döndü. En sevmediği şey, en çok zevk aldığı kötülükleri yapma eylemi üzerindeyken çalışmasının, işinin bölünmesiydi.
Gökten kanatlarını iki yana açarak inen baş melek Yoongi ile karşı karşıya geldi. Bu ilk karşılaşmaları değildi.
Cehennemin karanlığıyla, cennetin ışığı karşı karşıyaydı. İki zıt güç, kuşandığı kudretleriyle birbirilerini karşılıyordu.
"Ne o? İyilik yapmaya son verip tarafıma mı geçmeye karar verdin yoksa? Son zamanlarda çok sık görüşmeye başladık baş melek Yoongi." Şeytan Taehyung'un alaycı sesi evrene yayılırken, dudaklarına küçümseyici, lakayıt bir gülücük yapıştı.
Duruşunu bozmadan, ellerini gecenin karanlığıyla eş değer ölçüde olan siyah pantolonunun cebine tıkıştırdı. Kanatları uçsuz bucaksız görünen baş melek Yoongi'nin karşısında, geniş omuzlarını dik tutup kendi kurduğu üstünlüğünden zerre ödün vermedi.
O sırada, varlığını dahi unuttukları, şeytanla anlaşma yapmak üzere olan adam, konuşmalara kulak misafirliği ederken, hayatının en büyük hatasını yaparak merakına yenik düşüp gözlerini açtı ve şeytanın ardında kalan baş meleğe bakmaya cüret etti.
Baş meleğin ışığı onun çıplak gözleriyle göremeyeceği kadar yoğundu. Ve bunun bedelini göz bebeklerinin cayır cayır yanmaya başlamasıyla ödedi.
Baş melek Yoongi'nin kanatlarını gördüğü anda adamın gözlerine kızgın demirler bastırılmış gibi göz bebekleri alev alev yanıp kül oldu. Saniyeler içerisinde kör olurken acı içerisinde feryatlar kopararak toprağa vurdu.
"Tanrım, göremiyorum, kör oldum, göremiyorum!" Genç adam panik ve acı içerisinde haykırdı.
Baş melek Yoongi, şeytan Taehyung'un yanından geçerek yavaşça adama doğru uzandı. Merakına yenik düşen bu adama, gitmesi adına hayatının en büyük şansını verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVIL'S EYE • TAEKOOK ✓
FanfictionTanrı, şeytan Kim Taehyung'un itaatsizliğinden ötürü onu tek gözünden kopararak cezalandırdı. Ve şeytanın gözü tenine kazınan genç çocuk Jeon Jungkook, boynundaki saklamaya çalıştığı şeytanın gözü yüzünden yaşadığı hayatı boyunca canavar olarak dışl...