8. "Wie als eerste.."

696 29 31
                                    

Pov Robbie:
Boem boem. Boem boem. Boem boem.

Matthys hart klopt rustig onder mij. Ik luister ernaar, in de hoop dat ik ervan in slaap val. Ik beweeg even, om beter te gaan liggen. Ik kan niet slapen. De kus speelt zich keer op keer op keer af in mijn hoofd. Niet dat ik dat erg vind. Absoluut niet. Mijn god, wat zou ik veel over hebben om zijn lippen nog een keertje te voelen. Matthy slaapt wel. Een deel van mij wil hem wakker maken, maar ik doe het niet. Echter draait hij zich niet veel later op zijn zij. Mijn hoofd glijd van zijn borst af en dan kijk ik in zijn ogen.

Hij is wakker.

"Hey, nog wakker?" vraagt hij.

"Hmm," hum ik en ik trek hem weer dicht tegen mij aan. "Ik kan niet slapen."

Ik voel zijn handen over mijn lichaam heen strelen. Ik geniet. "Kan ik je helpen?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.

"Ik wil jouw lippen gewoon weer voelen Matt. Godsamme ik wil jou zo graag kussen," vertel ik. Het frustreert mij hoe graag ik dit wil. Het moet. Ik moet zijn lippen voelen.

"Dan doen we dat toch?" zegt hij en hij plaatst zijn lippen op mijn wang. Dan op mijn andere wang. Ik sluit mijn ogen. Hij kust mijn neus. Mijn voorhoofd. En dan mijn lippen. Het is een kort kusje, want hij gaat door naar mijn nek. Ik draai mij op mijn rug, zodat hij bovenop mij kan gaan liggen. Mijn hoofd gooi ik iets opzij. Hij drukt verschillende kusjes in mijn nek. Dan gaat hij weer naar boven en hij kust mijn lippen. Deze keer gooit hij zijn tong in de strijd. Ik wil verder gaan, maar hij stopt me. "Slapen hé, Rob?"

</3

Ik ben de eerste die wakker word. Het is ochtend en het licht valt lichtjes door het gordijn heen. Ik moet kort na de kusjes in slaap gevallen zijn, want ik kan mij niet herinneren dat ik nog lang daarna wakker was. Ik stap uit bed, Matthy kennende vindt hij dat geen probleem.

Niet veel later vallen de stalen water over mijn lichaam heen. De douche is lekker warm, net zoals in bed met Matthy. Het enige verschil zijn de tintelingen die ik voel met Matthy. Die zijn er niet onder de douche. Ik droog mij af en ik doe een simpele trainingsbroek aan met een trui. De trui van Matthy, die ik net heel misschien van hem gestolen heb.

Terwijl ik een ontbijtje aan het maken ben voor mijzelf, voel ik armen om mij heen en een hoofd op mijn schouder. Ik draai mij om en ik sla mijn armen om hem heen. "Goeiemorgen lieve Rob," mompelt hij zachtjes. "Goeiemorgen cutie," glimlach ik. Ik trek mij terug uit de knuffel, zodat ik verder kan gaan met mijn ontbijt. "Jij ook een ontbijtje?" vraag ik aan hem terwijl ik mij omdraai. Ik val even stil als ik zie welke kleding hij aanheeft. Of beter gezegd; welke kleding hij allemaal niet aanheeft. Hij staat hier in zijn onderbroek in de keuken. Ik zet mijn ontbijt weer op het aanrecht, daarna plaats ik mijn handen op zijn heupen en trek ik hem tegen mij aan. "Godsamme wat ben jij mooi Matt," fluister ik. Blosjes ontstaan op zijn wangen en hij duwt mij naar achteren, het aanrecht op. Ik klem mijn benen om hem heen, zodat hij niet weg kan. "Mag ik?" vraagt hij als hij aan mijn, of eigenlijk zijn, trui begint te trekken. Ik knik en mijn trui gaat uit. Hij kijkt mij aan terwijl hij de knoop van mijn broek losmaakt. Ik kijk hem terug aan met een glimlach. Lichte twijfel ontstaat in mijn hoofd, maar ik laat het niet merken. Wat als ik er nog niet klaar voor ben? Maar Matthy laat mij goed voelen, dus op dit moment is dat het enige wat telt in mijn hoofd.

"Wie als eerste klaarkomt, moet morgen een date organiseren. Goed?" fluistert hij dan in mijn oor. Ik knik bevestigend.

Het spijtgevoel van later boeit mij nu niks. Ik wil nu gewoon zijn aanrakingen.

Ander hoofdstuk | MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu