new romantics

58 6 56
                                    

Every day is like a battle
But every night with us is like a dream.

.

Geldiğimden beri Taeyong ile onun yatağında sarmaş dolaş yatıyorduk. Öpüşüp koklaşmaya ara verdiğimiz sırada nihayet konuştum, "Yemek yedin mi?"

"Yemedim, sen?"

"Ben de yemedim. Sana en sevdiğin atıştırmalıklardan aldım, bir de makarna aldım yaparsın bize diye. Geçen kremalı yapmıştın ya, yediğimden beri aklımdan çıkmıyor." heyecanla yemek istediğim şeylerden bahsederken Taeyong'un gülüşünü duyunca ben de gülümsedim, "Ne oldu?"

"Hiç. Sadece, seni ne kadar özlediğimi bir kere daha fark ettim."

"Ben de seni özledim hayatım. Jaemin ve Haechan'la Survivor hayatı yaşıyorum resmen. Geçen Jaemin'in protein tozunu teklerken ölüyordum. Kuru kuru yenmiyormuş meğer..." Taeyong kahkaha atarak beni dinlerken ben de kıkırdadım. Yaşarken hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçmişti ama şu an komik geliyordu.

"Manyak. Bir sıvıyla karıştırılmadan protein tozu yenir mi hiç...Jaemin ne yaptı?"

"Beni boğulmaktan kurtardıktan sonra yarım saat evin içinde kovaladı beni. Neymiş protein tozunu israf etmişim falan.." Jaemin beden öğretmeni olmayı uzun süredir kafasına takmış olsa da asıl hırsı bölüme girince başlamıştı. Bu aralar yeni tutkusu vücut geliştirmek olduğu için hayvan gibi yiyip, o iğrenç tozlarla içecek yapıp spor yapıyordu.

"Ben de acıkmaya başladım. Yavaştan kalkalım yoksa uyurum ben böyle."

"Aynen. Bu arada oda arkadaşlarınla aran nasıl?" Renjun ve Mark'ı tanımıyormuş gibi alaycı bir tonla sordum.

"Odaya geldikleri yok ki. Çoğunlukla okulda görüyorum onları ama bu hafta o da pek mümkün olmadı."

Taeyong getirdiğim poşetlerle birlikte mutfağa giderken aklıma daha yeni gelen şeyle istemsizce bağırdım, "Renjun sana not koparmış! Ben de diyorum neyi söylemeyi unuttum...senin kıdemlilerinden biri vermiş bu notları ona, o da senin işine yarar diye benimle gönderdi."

"Yaa bu çocuk niye bu kadar düşünceli...sen makarna suyunu koy ben de bir teşekkür mesajı yazayım, meşguldür kesin, arayamam." onu başımı sallayarak onayladıktan sonra dediğini yapıp tencereyi çıkardım.

.

sınav haftası yazmayın

nana: yeto cidden

nana: haechan'ı boğazla diyenler

dodo: 👍

hae: lan önce sebebini sorar insan

dodo: sebebe ihtiyacım yok

dodo: kellesini alabilirsin nana

mark: noluyo dramatik hyunglar ve sevgilim?

nana: sevgilin enerji içeceğimi yere döktü

hae: bari güzel bir şey olsa

hae: bok gibi kokuyor

dodo: cidden jaemin

Let's love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin