Medya:Aiolos Amaris Grey [YN]
Pansy'den
Okulda "Hayalet" lakaplı bir kız var ve ben onu bizim ekibe eklemek istiyorum çünkü takip ve gözlemlerime göre oldukça başarılı. İksirleri, makeleleri herkesten önce bitiriyor ama söylemiyor. Sanırım göze batmak istemiyor.Aiolos'tan
Okuldaki grubun bir üyesi beni izliyordu. Muhtemelen çaktırmadığını sanıyor ama oldukça belli ediyor. Neden beni izlediğini düşünürken yanıma Nora geldi. Onunla arkadaş olmak istememiştim ama o istemişti.Flashback [5 yıl önce]
Nora:Selam
Nora:Hey sana diyorum! Bence arkadaş olabiliriz.
Aiolos:Bence benimle arkadaş olmak istemezsin.
Nora:Bırakta buna ben karar vereyim.Flashback son
En azında diğerleri gibi "Etten, kemikten beyni olup kullanmayan torbalar" değil. Yada öyle.
Nora:Seeelam.
Aiolos:Sanada selam, senin hoşlandığın çocuk değil mi o? Hadi yanına git sen.Başımdan savmak için söylemiştim. Nora hemen onun yanına git- hayır hayır gitmedi, uçtu resmen.
Pansy'den
Düşüncemi bizimkilere söyleme kararı almıştım. Bu yüzden yanlarına gittim.Pansy:Eee ne yapıyorsunuz bakayım?
Draco:Gördüğün üzere yine hiç bir şey yapmıyoruz.
Sen ne diyecektin?
Pansy:Hani şu hayalet lakaplı gerçek ismini söylemeyen Any diye bir kız vardıya.
Tom:Eee ne var yani?
Pansy:Son günlerde onu izliyordumda iksirleri, makaleleri falan herkesten önce bitiriyor ve oldukça başarılı. Bence ekibimize girebilir.
Marcus:E ne diye parmak kaldırıp bitirdiğini söylemiyor?
Pansy:Bilmem, dikkat çekmek istemiyordur herhalde.
Tom:Ben de öyle düşünüyorum ama eğer öyle ise ekibe gireceğini sanmıyorum çünkü dikkat çekmek istemiyor ve ekibe girerse çok konuşulacağı kesin.
Pansy:Yine de denemekten zarar gelmez değil mi?Tom kafa sallamakla yetindi. Aslında o, ona Tom denilmesini sevmez. Zaten ona sesli bir şekilde Riddle deriz. Marcus ise ona Marvolo der.
Draco:Kim soracak?
Tom:Bana bakmayın bile.
Marcus:Ben üşenirim.
Pansy:Tamam ben giderim.Gidip onu bulmaya çalıştım. Tam onu gördüğümde bir ses geldi oraya baktım. Ortak salonda yemek yerken biri tabağını düşürmüştü. Hemen Any'nin olduğu tarafa döndüm ama düşündüğüm gibi çoktan Ortadan Kaybolmuştu. Gerçekten Hayalet lakabını hak ediyordu. Hemen koridora koştum ve onu durdurdum.
Aiolos'tan
Pansy beni durdurmuştu. Sanırım beni izleme nedenini öğrenebilecektim.Aiolos:N'oldu
Pansy:Belki bizim ekibe katılırsın diye düşünmüştüm.
Aiolos:Beni izleme nedenin bu muydu cidden?Pansy şaşırmışa benziyordu, beni izlediğini fark etmediğimi düşünmüş olmalıydı.
Aiolos:Her neyse katılmayacağım.
Pansy:Hadi ama herkes bu ekibe girmeyi isterken sen red mi ediyorsun?
Aiolos:Evet.
Pansy:Bence katılmalısın.Sanırım dikkat çekmeme çabalarını bi' kenara bırakabilirim.
Aiolos:Peki o zaman. Ekibe katılacağım.
Pansy:Harika! Seni diğerlerinin yanına götüreyim.Pansy'i takip etmeye başladım, beni her zaman oturdukları ağacın altına götürdü.
Tom'dan
Gelmesine şaşırmıştım ama gelmesinde bir sorun olmadığı için bir şey demedim.Pansy:Hadi Any tanışsanıza.
Aiolos:Onları zaten tanıyorum.
Marcus:Evet bizde Any'i tanıyoruz.
Tom:Adın ne?
Aiolos:Any~?
Tom:Onu biliyorum zaten. Ben gerçek adından bahsediyorum.Any biran duraksadı.
Aiolos:Belki daha sonra anlatırım.
Draco:Eee aklınızda yapacak bir şey var mı?
Marcus:Ben sevgilimin yanına gidicem.
Pansy:Aman bi' kere de Noona'nın yanına gitmesen şaşarım.
Draco:Bende Astoria'nın yanına gideyim o zaman.
Pansy:İyi madem bende Adrian'nın yanına gideyim.Any ile yalnız kalınca hemen aklıma takılan soruyu sordum.
Tom:Gerçek adını neden kullanmıyorsun?
Aiolos:Dediğim gibi belki sonra anlatırım.
Tom:İyi sır saklarım merak etme.Aiolos'tan
Nedense ona güvenebileceğimi hissettim ve hislerim asla yalan söylemez.Aiolos:Biraz uzun hikaye ama istersen anlatırım.
Tom:Çok isterim.Tom'dan
Meraklı biri değilimdir ama biri neden "Benim ki gibi bir sebebi yoksa" gerçek ismini kullanmaz anlamıyorum.Aiolos:Peki o zaman. "Ben bir yetimim. Annem ben doğduktan 10 ay sonra babamı öldürmüş. Beni de öldürmeyi denemiş ama başaramayınca kendini öldürmüş psikopat kadın. Sesleri duyan kasaba sakinleri eve koşmuş. Çok sevgili[!] annem ve babam bana isim koyma zahmetinde bile bulunmamışlar
.Her neyse ismimin sebebine gelirsek 'Ben doğmadan 3 sene önce kasabanın delisi her akşam kasaba meydanında "Hazır olun doğu rüzgarları esmek üzere!" diye bağırırmış. Garip olan oraya 60 yıl boyunca her akşam rüzgarın batıdan esmesiymiş. Delinin öyle bağırma sebebi ise doğu rüzgarının kuvvetli edeceğiyiymiş
. Her neyse 1 sene sonra bu deli ölmüş 2 sene sonra da ben doğmuşum. Ve doğduğum günün akşamı oraya ^rüzgar ilk kez doğudan esmiş.^Kasabalalıların aklına bu gelince adımı ^doğu rüzgarı tanrısı anlamına gelen <Aiolos'u> koymuşlar. Yıllardır orda yaşayan saygın biride ikinci adımın <Tanrı bizimle> anlamına gelen Amaris olmasini istemiş.'" Aslında adlarımı seviyorum ama anne ve babam koymayınca anlamsız geliyor.
Tom:Adlarının anlamı güzelmiş.
Aiolos:Sağol.Bana mı öyle geliyor yoksa Aiolos' a normalden daha mı sıcak davranıyorum?
Aiolos:Her neyse, bunlar aramızda kalsın lütfen. Ya sen, sen neden sana Tom denilmesini iste miyorsun?
Biran duraksasamda konuşmaya başladım.
Tom:Babam... babam annemi sevmiyormuş. Annen babama amortentia[Aşk iksiri] içirip durmuş. Sonra annem babama amortentia içirmeyi bırakmış. Bıraktığı gün Ben doğalı 2 sene oluyormuş ve annen Marcus'a hamileymiş. Neyse annem iksiri içirmeyi bırakınca babam bizi terk etmiş. Annen Marcus doğduktan sonra intihar etmiş. Babamın adıda Tom'du, onun adını taşımak istemiyorum.
Bölüm Sonu Bilgilendirmesi [OKUYUN LÜTFEN]
Tom'un Marvolo ismi safkan büyükbabası olan <Marvolo Graunt'tan> geliyor. Riddle yani soy ismi "Kafa karıştıran bir şey, bilmece" anlamına geliyor. Tom ismi ise "Ciddi, düzenli, yaratıcı, modern" gibi pek çok anlama sahip.
767 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔
Fanfictionİlk hikayem. Hikaye Tom M. Riddle, Draco Malfoy, Marcus Lopez Riddle ve Aiolos Amaris Grey [Yn] ağırlıklı olacak ama hikaye Tom x Yn hikayesi. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın. Başlangıç : 10.11.2022