Kafanı Kullan Marcus

39 1 1
                                    

Marcus
Olanları Draco ile paylaşıp paylaşmama arasında çok kalmıştım fakat şunu farkettim ki eğer paylaşmazsam başım %100 yanacak ama eğer paylaşırsam en azından bir şansım olabilecek. Bu yüzden kahvaltıdan sonra konuşmak için Draco'yu bahçeye çağırmıştım.

Draco
Marcus son günlerde epey sessizdi ve beni "Bir şey konuşmamız lazım", diyerek çağırınca iyice meraklanmıştım. Kahvaltı sonrası bahçeye çıktım ve Marcus'u bekledim. Yani geldi ve çok gergin görünüyordu.

Dracoc: N'oldu? Son günlerde çok gariptir zaten.
Marcus; Aslında Tom ile konuşmam lazımdı fakat seninle konuşurken daha rahatım. Draco, Potter beni tehtit etti. Tom'un planı ile ilgili şeyleri anlatmazsan size zarar gelebilirdi. Fakat anlattıktan sonra da beni ifşa edip sizi bana düşman keseceklerdi. Böyle böyle hepimizi düşman yapacaklardı. Ben tabii ki Tom'u ele verecek bir şey söylemedim. Onun yerine birkaç önemsiz şey anlatıp Tom'un bu konuda hiç kimseye güvenmediğini ve benimde bu yüzden bir şey bilmediğimi falan söyledim. Fakat yinede Tom'a söylemeye çekiniyorum. Senin aracılığınla ona açıklamak istedim.

Yazar ablisim
Malfoy duydukları ile çok şaşırmıştı. İlk başta avel avel Marius'un suratına bakakaldı. Hemen sonrasında kendine geldi ve konuştu.

Draco; Yürü, Riddle ile hemen konuşmalıyız.

Marcus kafasını salladı ve ikisi Aiolis ile Marvolo'nun yanına gitmeye başladı. Geldiklerinde, Marcus biraz gerilmişti. Draco olanları açıkladığında Marvolo'nun kaşlari çatılmışti. Marcus utana sıkıla, biraz da umutla Marvolo'ya baktı. Marvolo derin bir nefes verdi ve başını aşağı yukarı salladı.

Tom; Ne kadarını anlattın?
Marcus; Bildiğim hiçbir şeyi anlatmadım denilebilir. Sadece Aiolos'un karanlık leydi olacağını falan. Bunu bildiklerini bildiğim için söyledim. Sonra birkaç yalan uydurdum ve başka bir şey bilmediğimi söyledim.

Marvolo tekrar başını salladı.

Tom; Seni bana şikayet ettiklerinde inanmış gibi yapacağım, sizde çaktırmayın ve onların gözü önünde düşman rolü yapın. Planlarının işe yaradığını sansınlar. Ayrıca bir daha sizi tehtit ederlerse n'olursa olsun bana bildirin. Şimdi derse yürüyün. Marcus, dersler bitene kadar fazla yanımızda olma, anlaşılmasın ve... Marcus, kafanı kullan Marcus. Bir daha seni tehdit etmelerine izin verme. Seni ezme, zorbalara ve tehtit etme gibi haklara abin olarak sadece ben sahibim.

Marcus hafifçe güldü ve başını salladı.

Marcus; Çok sağol ya.

Günün geri kalanında Marcus Marvolo'nun dediği gibi onlardan uzak durmuştu.

Dersler bitmişti ve Draco anında Marcus'un yanına gitmişti. Bunu fırsat bilen Marvolo'da bir süredir Aiolos ile yanlız kalma hayalini gerçekleştirebilmisti. İkiside yatakhane odasında karşı karşıya oturuyordu.

Aiolos; Bu en güçlü büyücü olma, karanlık Lord olma amacın tam olarak ne? Yani bu tam olarak nerede bitecek?
Tom; Dumbledore'u yenmek. Onu yenene kadar pek stabil bir hayatımın olacağını sanmıyorum.

Aiolos başını salladı, kararı ve isteği neyse her zaman onun yanındaydı.

Tom: Boşver bunları leydim, özledim seni.

Marvolo'nun kolları usulca Aiolos'un belini sardı ve onu kendisine çekti. Aiolos gülümsedi ve Marvolo'nun dudaklarına yaklaştı. Arada kalan son mesafeyi kapatan Marvolo ile birlikte dudakları buluşmuştu.

Marvolo bir yandan Aiolos'un belini okşarken diğer yandan dudaklarını öpüyordu.

Ama odaya destursuz bir şekilde giren ikili ile ayrılmak zorunda kaldılar.

Marcus; Bölmüş bulunduk, kusura bakmayın. Ama zaman çok, sonra yiyişirsiniz. Anladık Riddle, Aiolos'la sevişmek istiyorsun.

Marvolo ona göz devirdi.

Tom; Draco'nun altına yatmak için can atanda bendim zaten.

Marcus'un alaylı gülümsemesi yüzünde dondu ama hızlıca kendine geldi.

Marcus; Ne, ne alakası var?
Tom: Sarhoşken çeneni tutmayı öğren Marcus.
Draco; Keşke söyleseydin br Marcus'um.

Sa arkadaslae

Eren ben, ablam okul için şehir dışında yoğun olduğundan yazdıklarını buraya  geçirmeye zamanı olmuyor ben geciriyorum

Neyse eee

Hayat nası gidiyo iyi misiniz

Şahsen ben hayatsizim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin