Tom: Pekala ama artık gerçekten gitmemiz gerek. Gündüzleri bile tehlikeli olan ormanın ortasında gecenin bi' yarısı duruyoruz.
Marcus: Hadi gidelim o zaman.Aiolos'tan
Başımıza bir iş gelmeden ormandan çıkmıştık. Şimdi asıl zor iş kimseye yakalanmadan yatakhanelerimize gitmekti.Tom: Cisimlenmek mantıklı gibi.
Aiolos: Yasak değil mi?
Tom: Yakalanmak istiyorsan sen bilirsin.
Aiolos: İyi cisimlenelim ama ben hiç cisimlenmedim.
Tom: Elimi tutman yeterli ama miden bulanabilir.
Aiolos: Tamam.
Draco: Riddle'a bak be. Birine böyle davranacağı aklımın ucundan geçmezdi.
Marcus: Aslında Aiolos ile sevgili olması iyi haber. Bana mini Riddle demese daha iyi olacak ama olsun.
Aiolos: Zihin okumada iyi olduğunuzu unutmak benim suçum değil.
Marcus: Tamamda Mini Riddle ne be!
Aiolos: E değil misin?
Draco: Haklı, değil misin?
Tom: Tamam susun hadi.Marvolo ile cisimlendik ve midem ters düz olmuş gibiydi.
Ayrıca anlık bi' baş dönmesi de olmuştu. Ben ayılmaya çalışırken Marvolo gülüyordu.Aiolos: Komik mi?
Tom: Değil mi?
Aiolos: Pisliksin.
Tom: Olabilir.
Marcus: Aiolos, iyiki Aiolos'sun yoksa şuan yaşamazdın.
Aiolos: Öncelikle "Aiolos, iyiki Aiolos'sun" nasıl bi' cümle? Ve niye, ne dedik yani pislik değil mi?
Marcus: Yani öyle ama-
Marcus, Marvolo'nun bakışları ile susmuştu.
Tom: En azından senin gibi pezevenk değilim.
[Bunu bana yapmayın, ikiniz arasinda secim yapamam.]
Draco: Ya bu atışmalarınızı izlemek çok eğlenceli ama yakalanmadan odalarımıza mı gitsek artık?
Aiolos: Haklı.
Draco: Hep haklıyım.
Marcus: Hop hokloyom(!)
Draco: Aaaa, ama çok ayıp bebeğim.
Aiolos: Ne, ha bebeğim mi?
Draco: He bebeğim.
Aiolos: Sorgulamayacağım.
Tom: Hepimiz için en iyisi bu.
[Sanırım bi sure bolum atmayacagim icin bu bi tik daha uzun olacak]
Sonunda herkes odalarına gitmişti. Bende çok geçmeden uyudum.(...) Veee birazcık atlama yapıyoruz ara tatile ışınlandık
Hayatımın en güzel anlarından biriydi. ARA TATİLİN İLK GÜNÜ!
[balo olaylarını falan filanlarini sonra yazarim]
Kalkıp üstümü giyindim ve karagöle indim. Bizimkilerle burda buluşuyorduk. Hemde sabahın köründe. Evet, evet saat 5 ama ne farkeder ? Sanki doğru düzgün uyuyabiliyoruz.Aiolos: Sıkıldım.
Marcus: Bende.Tom'dan
Draco kalkıp Aiolos'u karagöle itmişti. (yavrum napiyon orasi karagöl aq) Bende "Benim sevgilimi ha" diyerek onu itmiştim. Marcus "Benim kocamı ha" diyerek beni göle itti. En son Aiolos'ta Marcus'u göle çekti.Aiolos: Geberiyorum amk. Lan boğulacağım! Help! Ağağağa!
Gidip Aiolos'u gölden çıkardım.
Tom: Lan sizde çıkın gölden. Birde sizin hastalığınız ile mi uğraşacağım ben?
Marcus: Lan harbiden çıkalım artık.Aiolos'tan
Gölden çıkıp kurtulandık ve ortak salonda yemek yiyip s.o.s'a gittik. (Slytherin ortak salonu) Marvolo koltuğa uzandığında başımı Marvolo'nun kucağına koyup gözümü kapadım. Marvolo saçımı okşamaya başladı.Draco: Gidin başka yerde sevişin amk.
Ve evet. Draco yine her şeyi bok etmişti.
Aiolos: Bi' sus amk.
Tom: Cidden seni geberticeğim Malfoy.Marvolo kalkıp Draco'yu kovalamaya başladı.
Draco: AĞAĞAĞA MARCUS YARDIM ET KOCANI SİKİYORLAR!!
Marcus: Wlsnalsnaksnaskka yetiştim evimin direği!
Aiolos: Ne ?! Alsjwlsnwksjak
Tom: Burada iyi şeyler olmuyor. Ben vazgeçtim. Ne halin varsa gör Malfoy....Hem kardeşim dediğim çocuk hem kardeşim gay çıktı...
Aiolos: Geçmiş olsun arkadaşlar Marvolo'nun mental gitti.
Marcus: Hiçbir bir zaman mentali iyi değildi. Her zaman öldürmeye meyilli bir psikopattı amk.
Tom: Marcus kardeş demem dalarım sana.
Draco: Marcus, bebeğim dikkat et. Bu psikopat seni uykunda boğabilir.
Marvolo Draco'ya ters ters baktı.
Draco: Şaka! Şaka yaptım ehehehehe.
Aiolos: U dönüşü nasıl yapılır dersleri, vol.1
Marcus: Benden öğrendi kocacım.
Tom: Çok boş yaptınız.
(arkadaşlar ara tatilde herkes ailelerinin yaninda ama bizim üçlü tatillerdede mecbur Hogwartstalar Dumbledore izni falanla iste o rapunz- ehm Luciustan izin almislar dracomda onlarla kalıyor gibi düşünün)
Aiolos: Eee Draco ve Marcus, sizin düğün ne zaman.
Draco: Sizin Riddle ile ne zamansa o zaman. Çifte düğün falan. Anlarsın ya. (Draco bana birini hatirlatti.... Lan bu bizim Hatçe)
Tom: Şaka maka siz gay misiniz?
Marcus: Tabiiki değiliz alsnaldjskdjwkdjw. Sevgili falan da değiliz.
Ama Draco'nun farklı bi' yönelimi var.
Draco'ya baktım.
Draco: Biseksüelim.
Tom: Kardeşimden uzak dur amk.
Marcus: Qlsnalsnalsmal nasılda seviyo' beni.613 KELİME
RICA EDIYORUM OKUYUN
BU HİKAYE FARKEDECEGINIZ ÜZERE KÜFÜR İÇERİR, RAHATSIZ OLURSANIZ OKUMAYIN BOŞ YORUMDA YAPMAYIN LGBT+ DESTEKLEMIYOR OLABILIRSINIZ BENDE ÜYESİ DEĞİLİM AMA DESTEKLİYORUM SONUÇTA ELLERİNDE OLAN BIR SEY DEĞİL NEYSE, RAHATSIZSANIZ OKUMAYIN VEE BU HİKAYE EĞLENCESİNE YAZILMIS BI HIKAYE BUNUDA UNUTMAYIN lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔
Fanfictionİlk hikayem. Hikaye Tom M. Riddle, Draco Malfoy, Marcus Lopez Riddle ve Aiolos Amaris Grey [Yn] ağırlıklı olacak ama hikaye Tom x Yn hikayesi. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın. Başlangıç : 10.11.2022