Güven

80 8 1
                                    

Sonraki günlerde Grenger bir kaç kez benimle dostça(?) konuşmaya çalıştı fakat gerçekten çok yapmacıktı. Sadece ağzımdan laf almak için yanaştığı inanılmaz belliydi. Tabiiki bunu Marvolo'ya söylemiştim. O ise bize dikkatli olmamız ve onların "saçma tuzaklarına" düşmememiz için uyarı yapmıştı.
Evet dersler başlamıştı ve ilk ders kehanetti. Dalga geçmeye bayıldığım dersti yani. Sadece Trelawney'nin saçma sapan gelecekle ilgili '' teorileri" anlatırken kafayı yemesi komiğime gidiyor tamam mı? Zaten çoktan kafayı yemiş kadın.

Draco: Eheheheh ders kehanet.
Tom: Kıkırdama sesi duymak istemiyorum.
Aiolos: Ama duyucaksın.
Marcus Ben aynısını desem avada yerdim amk.

...

Ders başlamıştı. Trelawney yine kristal küreye bakıp saçmalıyordu. Yazık, bugünkü kurban Neville'dı ve o her şeye inanmış gibiydi.

Draco: Şu salağın suratına baksana kesin her şeye inanmış götü korkuyor şuan kanswksnsnwksja.

Sessizce gülüp kendini toparlamaya çalıştı ama bu sefer bende dayanamayıp kıkırdamaya başlayınca sessizce gülme krizine girdik. Arkadan Marvolo bizi dürttükçe daha çok gülüyorduk.
Sonunda ders bitmişti ve sırada diğer ders vardı. Zil çalana kadar anca diğer sınıfa gideceğimiz için mola falan yoktu. Hogwarts'ın mimarının amk.
Sonunda iksir sınıfına varmıştık. Snape yüzünden nefes alırken bile tedirginim. "nEfEs aLiSvEriSiN CoK sEslI" falan der şimdi, hiç çekemem. Gerçi oda karanlık tarafta götü Lordunun yanında yer mi bilemiyorum.

...

Saat 07.30du ve sonunda akşam yemeği için ortak salondaydık.
Harry'nin buraya doğru geldiğini gördüğümde diğerlerine de söyledim.

Harry: Hakkınızda ki her şeyi biliyoruz.

Bilerek salondaki herkesin duyabileceği şekilde konuşuyordu.

Tom: Neyi biliyorsun tam olarak?
Harry: İğrenç planlarınızı, Marvolo'nun cinayetlerini. En güçlü büyücü olacağım diyerek yakınlarını harcayacağını. Her şeyi.

Bizi Marvolo'ya düşman etmeye çalışıyordu. Fakat dahada beteri muhtemel salondaki tüm enayiler her şeye inanmıştı. Çoğu gerçekti ve öğrenilmesi tehlikeliydi ama neyse. Marvolo'nun yaptığı hortkuluklardan zaten birini öldürdüğünü biliyordum. Ve hayır bu benim için sorun değildi fakat ben, Marcus ve Draco dışında kimsenin duymaması gerekirdi. Marvolo zekasıyla çözüm bulabilir ama bunun olmaması daha iyi olabilirdi.

Tom: Nerden uyduruyorsun bunları bilmiyorum fakat son senemizde bizi birbirimize yada burdaki herhangi biriyle düşman etmeye çalıştığının farkındayım ama bak bakalım biz birbirimize düşman kesilir miyiz? Şimdi istersen tüm Hogwarts'ı bize düşman et, işin sonunda sen haksız çıkacaksın zaten.

Manipüle. Şüphesiz Marvolo'nun elindeki en iyi kozlardandı.
Söylediği şeylerle çoğu kişi yemeğine dönüp boşvermişti çünkü Harry'nin iftira attığına inanmışlardı.

Marvolo manipületif ve zekiydi,
Draco kurnaz ve alaycı,
Marcus ise pratik ve hırslı.

Ben kendimi bilemiyorum, zaten benim söylemem saçma olurdu.

Marvolo dışında kalan üçümüz genelde her şeyi şakaya vurur ve umursamayız fakat bazı konularda eğer ciddi olursak tehlikeli insanlarız. Karanlık taraftakiler çoğu zaman bizi Marvolo'nun yanında kolay lokma sansalarda bunu düşünüp tuzağa düşerek asıl kolay lokma olduklarını kanıtlıyorlardı. Zaten amaç bu. Alaycı ve umursamaz kişilikleri ciddiye almazlar ve bu işimizi kolaylaştırır.
Harry'de bizim Marvolo'nun bizi kullandığına inandırabileceğini sanmıştı. Komik.

Harry geri yerine oturmuştu. Bizde olanları konuşmak için s.o.s'a gittik.

Marcus: Cidden bizi inandırabileceğini sanması komik.
Tom: Katılıyorum. Her neyse şunu söylemeliyim. Yüzümü kara çıkartmayın. İhanet ederseniz acımam, size çok değerli bir şey bahşediyorum
Güvenimi.
Eger güvenimi kullanırsanız sıkıntı çıkar. Hele ki sen Aiolos.
Boynunda ruhumdan bir parça taşıyorsun.
Draco: Güven problemini anlıyorum. Yaptığımız şey büyük bir olay ama diğer şeylerde ne kadar tetikteysen bize karşıda o kadar rahat olabileceğini düşünüyorum.

Aksnaksjwk biliyorum sali ve pazar dedim ama yazariniz kiyamadi gene canim istedikce aticam bolum haftada bir iki bölüm az geldi

Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin