Okulun son gününe ışınlanmaca
Aiolos'tan
Okulun son günü ve balo var. Baloları genelde severim ama...
İçkiyi abartıp saçmalayanlar, orangutanlıktan insanlığa evrimleşememiş varlıklar,deodorant ile tanışmamış ve leş gibi kokan dağ ayıları vesaire vesaire...
Gerçekten sinir bozucu.
Öte yandan muhteşem yemekler ve içecekler, kafa dağıtmaya yardım eden pek çok şey ama en önemlisi...
Müzik ve dans.
Pekala, iyi yanlar kazandı. Yani baloya gideceğim ama ne giyeceğim. İşte o mühim soru.
Gerçi ne giysem yakışır- ehm neyse. Slytherin yeşili bir elbise ve siyah bir korse, siyah topuklularla tamamdır. (isterseniz kendiniz hayal edin) makyajıda abartmaya gerek yok zaten çok güzelim
...
Odama pat diye Yeşil Elmanın girmesiyle korktum ve eyelinerı yamuk çektim.Aiolos: MALFOY SENİ DOĞURTAN DOKTORU SİKEYİM!
Draco: Lan tamam kızma özür dilerim abla.Yamuk olanı silip düzgün bir eyeliner çektim.
Draco: Çok güzel oldun ama hadi artık.
Riddle'ların yanına geldiğimizde hepimizin aynı renk kombinasyonunu yaptığını gördüm.
Marvolo Sly yeşili bir takım elbise ceketi ve pantolonu ama içine gömlek yerine siyah boğazlı bir kazak giyinmişti. Çok yakışıklıydı.
Mini Riddle siyah, hafif bol bir kumaş pantolon ve ipek bir Sly yeşili bir gömlek giymişti. Yeşil Elma ise siyah t-shirt üstüne Sly yeşili takım elbise ceketi ve siyah pantolon giymişti. Bol bol da yüzük takmıştı. Marvolo'da yüzük-yüzükler takmıştı. - Hemen dızlamalıyım-Aiolos: Marvolo?
Tom: Bebeğim?
Aiolos: Yüzüklerin çok güzelmiş.Marvolo gülümseyip sanki parmağı mini bir yıla sarılmış gibi gösteren yüzüğü çıkartıp bana verdi.
Tom: Bir gün sana verdiğim yüzüğün pırlanta olması dileğiyle.
Ben Aiolos Amaris Grey ve şuanda mutluluktan takla atabilirim.
Yüzümde oluşan istemsiz sırıtma ile Marvolo güldü.
Draco: Ulan çok tatlısınız hheee.
Aiolos: Ne sandın yarrr...
Marcus: Eee devamı?
Aiolos: Senin yaşın tutmaz, Mini Riddle seni.
Marcus: Aşağı atlayacağım amk.
Draco: AKDJWKXKSĞSKDBSKDJ
Marcus: Lan sus yeminle boşarım seni.286 kelime
Allahim Draco-Marcus shipine bayildim aldnaldnskdka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔
Fanfictionİlk hikayem. Hikaye Tom M. Riddle, Draco Malfoy, Marcus Lopez Riddle ve Aiolos Amaris Grey [Yn] ağırlıklı olacak ama hikaye Tom x Yn hikayesi. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın. Başlangıç : 10.11.2022