Karanlık Taraf

288 11 4
                                    

Aiolos'tan
Pekâla bu epey korkutucu ama sanırım Marvolo'ya güveniyorum.

Aiolos:P-peki...
(Omen tanrim klavye kekeliyor)

Marvolo gülümsedi ve elimden tutttu. Sırlar odasına girdik. İlk bakışta pek korkutucu gelmedi fakat bir yılan gördüm dev bir yılan.
Basilisk mi o?
İşler korkutucu olmaya başlamıştı. Korku ile olduğum yere çakılmıştım. Sonrasında basiliskin Marvolo'ya itaat ettiğini fark ettim.
Önce Marvolo'nun bana aşık olması sonra sıralar odası sonra basilisk şimdi de Marvolo'nun çatal dili konuşması. Ne güzel stabil bir hayatım vardı, gerek var mıydı buna?

Tom: Bu sana verdiğim kaçıncı sır bilmiyorum ama Aiolos ne olursa olsun sonuna kadar benimle olmaya var mısın yok musun?
Aiolos: Marvolo her şey çok hızlı gelişt-
Tom: Aiolos, biliyorum ama sadece söyle, var mısın yok musun?
Aiolos: Varım.
Tom: Bu güzel. Sanırım şimdi sana her şeyi açıklamalıyım.

Kafamı salladım.

Tom: Aiolos bi' planım var. Büyük bi' plan. En büyük büyücü olma planı. Bunu ne olursa olsun başaracağım. Karanlık tarafta benim yanımda olmanı ve karanlık leydim olmanı isterim. Ama önce şu konuya bir açıklık getirelim hortkuluklar ölümsüzlük için. (merak etmeyin tomun mükemmel sifadini burunsuz voldi yapmayacağım.) Karanlık taraf şimdilik gelişmemiş bi' taraf her şeyi zamanla halledeceğim. Şimdilik yanımda Draco ve Marcus var birde sen. Şimdilik sadece bilmeniz yeter işim uzun sürebilir biraz sabır gerek.

Ne diyeceğimi bilmeyerek Marvolo'ya baktım. Gülümsedi ve elimden tutup beni kendine çekti.

Tom: Hadi burdan çıkalım. Gördüklerin sen ve benim aramda.

Kafamı salladım ve sırlar odasında çıktık.

(...)

Yasak saati olmasına rağmen Marvolo odama gitmeme izin vermedi. Yasak ormanda gizli bir yere varmıştık. Kapıyı açtı ve içeri girdik. Draco ve Mattheo bi' bana bi' Marvolo'ya şaşkınca bakıyordu.

Marcus: Nasıl yani şimdi Aiolos karanlık tarafta m-
Draco: NASIL YANİ RIDDLE VE AIOLOS SEVGİLİ Mİ?!
Marcus: Vay anam babam be! Karanlık leydimiz belli oldu.
Tom: Aynen öyle. Şimdi gitmemiz gerek yürüyün.
Aiolos: Of sonunda konuşabildim resmen dilim tutulmuştu amk.
Draco: QLSNWKSJWKSJWLSK kızı zorla mı getirdin lan doğru söyle.
Aiolos: Yok şaşırdım sadece.

Simdi neden bu kadar cabuk oldu derseniz diye soyleyeyim shifting ile ogrendigim bir sey varsa oda Tom un sabirsiz olduğu ehm neyse

335 kelime

Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin