Medya: Kazık kadar hukuk kitabim hukuk istiyorum ayt iyi gecti ama bu kitap kadar trilyon kadar kitap alnam gerek ve dahada pahali olmadan alıyorum ve biliyorum yatak örtüsü süper
Selammlarrrr LUTFEN BURAYI OKUYUN
Ben bu hikayeyi gerilim, aksiyon, drama falan filan icin yazmadim oyle bir insanda degilim zaten. Karanlik tarafla ilgili bolumler olmayacak degil fakat baya ilerleyen bolumlerde olacak. Bu bölümleri boyle eglencesine yazdim, sizinde eglenmeniz icin yazdim. Ha ama eger yok ben illa karanlik taraf olsun, gerilim, drama olsun istiyorum derseniz o ayri.⚠️RAHATSIZ EDICI DAVRANISLAR BULUNABILIR⚠️ yani azcik bisey var ama olsun zaten kufur ve +18 konusmalarin dondugunu baska bolumun basinda söylemiştim
Draco: Ya niye alakam olmayan konudan sürekli ben zararlı çıkıyorum!
Marcus: Ne demek alakam olmayan konudan?
Draco: Bas baya alakam yo-
Marcus: SİKERİM SENİN O OLMAYAN BEYNİNİ!
Draco: Off aman be bi kere de bağırmasan öleceksin sanki.
Marcus: Neyseeeeeh. Bugün ne yapıyoruz?
Aiolos: Alışveriş!
Draco: Babam çağırıyor...Draco halinden hiç memnun değil gibiydi.
Marcus: Dray gitmek zorunda değilsin.
(sizce draco x marcus shipini ayni sekil devam mi ettireyim yoksaaa manita mi yapayım bunlari aoshwidjwjds saka maka bi yana ciddiyim yazarsaniz sevinirim.)
Draco: Maalesef zorundayım.
Aiolos: Lan Yeşil elma salak mısın sen, Rapunzele bi avada çakarım olur biter.
Draco: Riddle ile daha az takıl Aiolos.
Tom: Sevgilisiyle daha az mı takılsın?
Draco: Ölür müsünüz?
Aiolos: Evet?Draco kafasını sallamıştı. Cidden tüm enerjisi gitmişti.
Marcus: Alışverişten sonra bara gidelim mi?
Aiolos: Bana uyar.
Tom: Bana da uyar uyumasına ama-
Marcus: Anladım ben seni, söz veriyorum baloda olduğu gibi olmayacak.Hazırlanıp avmye gittik.
Aiolos: Şunu alalım, sonra bunu da alalım, ay buda çok güzelmiş bunu da alalım mııı?
Tom; Alalım, sen istersen evreni de alalım.Gülümsedim ve alışverişi bitirdik. En azından burdakini.
Sonrasında ayakkabı aldım, takı aldım, gerekli gereksiz bir sürü şey aldım ve şimdi eve gidiyoruz, bar için hazırlanacağız.Merdivenleri çıkarken konuşuyorduk.
Aiolos: Lucius karanlık tarafta, neden emir vermedin, Draco burada kalabilirdi.
Tom: Bu işin altından bir şeyler çıkacağı zaten belli o yüzden bir şey demedim ama Draco sorunu er yada geç anlatacaktır ve işte o zaman ben gerekeni yapacağım.
Marcus: Anlatacağına nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?
Tom: Çünkü Lucius ilk kez durduk yere Draco'yu çağırmadı. Kokusu çıkacaktır, Draco sabırlı biri değil.Odalarımıza dağıldık ve hazırlanmaya başladık.
(bu sefer foto koyucam isterseniz siz hayal edebilirsiniz.
Aiolos
Marcus
Tom
~barda~
Masamıza oturduk ve içki sipariş verdik.
Ben hafif alkollü kokteyl,
Marcus içine jelibon atılmış viski, (ay bayilirim)
Marvolo ise şarap sipariş etmişti.Aiolos: Bi' dakika ya, o Draco değil mi?
Marcus: Bir kız Draco'ya sürtünüyor? (*Dracona)
Tom: Ve Draco halinden hiç memnun değil gibi?
Marcus: Yanlarına gitmeliyiz.Herkes hemfikir olduğunda kalkıp Draco'nun yanına gitmiştik.
Tom: Lucius?
Luci: M-erhaba lordum. (k-k-klavye k-kekel-l-liyor)Draco bize adeta Help bakışı atıyordu.
Tom: Draco'yu almaya geldik.
Luci demin konuştuğu adama baktı.
Luci : Lordum bir işimiz varda-
Tom: Draco bu işten hiç memnun değil gibi. Her neyse hadi Draco.Draco kendisine yapışan sürtükten kurtulup yanımıza gelmişti ve ordan uzaklaşmıştık.
Tom: Dökül hadi. (UwU agir abi Riddle ALSNSKDJSKDKA tamam komik değildi sanırım tyt ve aytden sonra kafayi yedim o eyfel kulesi sorusu neydi be)
Millet cok ciddi bir sorum var
Sizce kitabin sonunda Marcus ve Dracoyu evlendireyim mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔
Fanfictionİlk hikayem. Hikaye Tom M. Riddle, Draco Malfoy, Marcus Lopez Riddle ve Aiolos Amaris Grey [Yn] ağırlıklı olacak ama hikaye Tom x Yn hikayesi. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın. Başlangıç : 10.11.2022