Aiolosʼtan
Marvolo'nun bu kadar çabuk ikna olmasını beklemiyordum. Yani aslında asla çabuk ikna olmadı ama beklediğimden çabuktu. İkna olduğunu düşündükten sonra vazgeçip bizi iki saat ikna etmekle uğraştırmıştı. Sonunda Muggle Dünyasına gitmekte hemfikir olmuştuk ve şuan trene binmiştik. Süpürge ile gidemezdik çünkü Muggle Dünyasında süpürge ile uçarken yakalanmak hoş olmazdı.Draco: Riddle'ı dönme dolaba bindirmezsek ölüyormuşum.
Tom: Geber o zaman.
Draco: Aaa~ ama çok ayıp.
Tom: Malfoy eğer sesini kesmezsen ses tellerini keseceğim.
Draco: Sustum.
Marcus: Draco'm sen üzme kendini, bu Marvolo'nun seni seviyorum deme şekli.
Tom: Hmhm. Aynen öyle. Meselaa~ Marcus'a sevgimi ona avada atarak gösteriyorum.
Aiolos: Bence artık ikinizde susun çünkü yolun sonu pek iyi değil.
Draco: Bence de biz susalım.[...]
Trenden inip Muggle Dünyasına giriş yapmıştık. Doğrusu garip hissetmiştim çünkü ziyaret edecek ailem olmadığı için trene Hogwarts'a ilk gelişim dışında fazla binmemiştim.
Aiolos: O zaman ilk malikane işini halledelim sonrasına sonra bakarız.
Draco: Hmhm malikane işini halledelimde sonra belki şu aptal mugglelarla biraz eğlenirim. (e suan cok ayip ettin draco)Malikane şehir merkezinden biraz uzak, doğal ve hoş bir yerdeydi. Yol bir buçuk - iki saatlik falandı. Metroya bindik. Şükürler olsun çok kalabalık değildi. Kalabalık ortamları sevmem.
Müzik çalarımı çıkartıp kulaklıklarımı takarak müzik dinlemeye başladım.Tom: Ne dinliyorsun?
Aiolos: Carla Morrison-Disfruto, sana ithaf ettiğim şarkı.
(şarkı asiri iyi bence hemen turkce cevirisine bakmalisiniz medyaya koyamadım)
Tom: Hiç dinlemedim. Birlikle dinleyelim mi ?Gülümseyip kulaklıkların birini Marvolo'ya taktım. Marvolo gülümsemişti. Gülümsemesi mutlu etmişti.
[...]
Malikane işini halletmiştik. Şimdi şehir merkezinde dolaşıyorduk.
Draco: Aha lunapark! Riddle. Sadece. Bir. Kez. Dönme. Dolaba. Binsen. N'olacak? Lütfeeen! Lütfen lütfen lütfeeen!
Tom: Asla olmaz!... Evet, evet olmuştu. Marvolo dönme dolaba binmişti. Dahası yalvar yakar atlı karıncaya bindirmiştik.
-Tom: Cidden dönme dolap tamamda, ATLI KARINCA NEDİR BE?!
Asla ama aslaa~ olmaz.
Aiolos: Sadece bi kere?
Tom: Hayı-
Aiolos: Benim için?
Tom: Off Aiolos offf!-Veee evet. Koskoca Marvolo'yu, Tom Marvolo Riddle'ı atlı karıncaya bindirmiştik. Hatta hepimiz binmiştik.
-Marvolo'nun ayakları resmen yere değiyordu. Draco ve Marcus'un da ayağı neredeyse yerdeydi. Beni sormayın. Kısa olmayı ben seçmedim. Her neyse. Arkadaki velet müziği, yavaş yavaş dönen atlı karınca, Marvolo'nun yüz ifadesi, Draco ve Marcus'un yaptığı salak salak hareketlerle ortam mükemmeldi. Ama en mükemmel an Draco'nun düşüşüydü. Evet küçücük veletlerin düşmediği yerden düşmüştü.
Draco: NE GÜLÜYORUZ LAN VELETLER!? SİZDE NASIL ARKADAŞSINIZ, KALDIRIN LAN BENİ! -374 KELİME
KARAKTERLERIN KISILIKLERI ORJINAL KİŞİLİKLERİ DEGIL SHIFTING ANILARIMDAN HAREKETLE OLUSTURDUGUM KİŞİLER. Böyle kucuk tatli bir bolum olsun istedim kafama gore yazıyorum eğlencesine.Draco en son mugglelarla eğlenecekti ama sanki muggle veletlerine eğlence kaynağı oldu ha?
SİZ NASIL DREYKOMA GÜLERSİNİZ VELETLER!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle X 𝑨𝒊𝒐𝒍𝒐𝒔
Fanfictionİlk hikayem. Hikaye Tom M. Riddle, Draco Malfoy, Marcus Lopez Riddle ve Aiolos Amaris Grey [Yn] ağırlıklı olacak ama hikaye Tom x Yn hikayesi. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın. Başlangıç : 10.11.2022