Babam:kızım nasılsın.
Ben:bana kızım deme nasıl olduğumu da merak etme.
Babam:tamam alice, gerçekten özür dilerim bı hataydı.
Ben:annemi düsünmedin beni neden düşünmedin ben senin kızınım.
Babam:alice asla tereddutte kalma istediğin zaman yanıma gelebilirsin.
Ben:annemle kalıyorum
Diyip telefonu kapattım.
Tatil olduğu için rahattım hemde sis gözlerle okula gitmek istemezdim herkes benle ugrasirdi. O yüzden biraz da olsa mutluydum. Onu çok özlüyodum ama onun sevgilisi olduğunu duyunca istemsizce soğudum...1 hafta geçmişti sınıfa yeni bı çocuk gelmişti. Saçları siyah önüne doğru gelmişti, üstünde sweatshirt vardı, altında siyah pantolon vardı. En arkada boş bı sıra vardı oraya oturmuş. Bende sırala geçtim adı nick'ti. O günü öyle bitirdim...
Sabah olduğunda babam eve gelmisti neden geldiğini bilmiyodum. Babama kırgın olduğum için anneme sordum. Annem "kıyafetlerini almaya geldi" dedi. Babam hemen üst kata çıktı ve eşyalarını aldı. Gidene kadar annemle birlikte bekledim çünkü anneme zarar vermesini istemiyodum. Bu yüzden okula geç kaldım. Sınıfa girdiğimde hocadan ozür diliyip yerime geçtim. Nick birden bana baktı. Sonra bende ona bakınca, kafasını çevirdi, ders güzel geçmişti. Artık Garry' den sogumustum onu düşünmüyodum.
Eve geldiğimde annem "Ankara'daki teyzemin yanına gideceğini 2 gün orda kalacağını " söyledi. Evde sıkılacagimi düşündüğü için beni arkadaşımın yanına bırakti. Arkadaşımın kedisi vardı, çok tatliydi. Ben kedileri çok sevdiğim için anneme hep almasını söylerdim ama babamın alerjisi vardi, artık babamda olmadığı için alabilirdik ama annemi zorlamak istemiyodum çünkü daha babamla yeni ayrıldılar, üzgündü ve yorgundu. Gece arkadaşımla pijama partisi yaptık. Sonra uyuduk..
Sabah olduğunda hazırlanıp okula gittim. Derse girmiştim Garry le bı kaç defa göz göze geldik. Okul bittiğinde Garry aradı.
Garry:merhaba Alice nasılsın bugun işin yoksa bize gelebilirmisin bişey konuşmamız gerek.
Ben:tamam yarım saat sonra orda olurum dedim görüşürüz.
Garry:görüşürüz
Diyip kapattı.
Evinin önüne geldiğimde zili çaldım yine küçük bı köpek havladi. Kapıyı açtı, "içeriye gel" dedi, bende "tamam" dedim. Odasına çıktığımda bana "köpeğimi gezdirirmisin" dedi. Şaşırdım içimden düşündüm hafta sonu zaten evde sıkılıyodum. "Tamam" dedim. "O da çok güzel teşekkürler" dedi. "Lavabo nerde " diye sordum. O da "sağda" dedi gittim. Birden odadan kız sesleri geldi. "O kız kim" dedi. Garry ise "seni ilgilendirmeyen bı konu" dedi "onun için mi beni terk ettin" dedi. Garry sinirle "evet seni o yüzden bıraktım, o kızı seviyorum, senden daha iyi" dedi bı an şaşırdım. Hemen lavaboya geri girdim kız kapıyı çarparak gitti. Odaya girdim biraz üzgündü "noldu" dedim o da "hiç" dedi bende "o zaman artık ben gidiyim" dedim "o da nasıl istersen" dedi. Köpeği sevip evden çıktım. Kızla kavgalarını hatırlıyorum yani Garry beni mi seviyodu. Bunları düşünürken yolda da yürümeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.